רשת "משקפיים בשינקין" השיקה את מותג המשקפיים Tomas Maier ואת קולקציית קיץ 2017

 

א22

רשת "משקפיים בשינקין" של תומר ירון היא רשת מיוחדת במינה ששווה לקפוץ לבקר בה, גם אם אתם לא מתכננים לרכוש לעצמכם משקפיים. יש בה מגוון עצום של משקפיים שלא תראו בשום מקום אחר והחנות משדרת עכשוויות משוחררת, כייפית ושמחה. באיזו חנות משקפיים תמצאו בר משקאות חמים ומשקאות אלכוהוליים שלצידם אופטומטריסט מקצועי וצמוד?

 

תומר ירון, הבעלים של "משקפיים בשינקין"הוא תל אביבי המאוהב בעירו וליתר דיוק ברחוב שינקין הידוע. בשיחה איתו סיפר לי שמאז שהשתחרר מהצבא הוא נטוע ברחוב. בתחילה, ניהל בשינקין חנות אופנה. כאן גם מצא את אשתו לעתיד ונישא לה. לאחר טיול של שנה בהודו, חזר לרחוב האהוב והחל לעבוד ברשת המשקפיים "משקפשים" במשך הזמן הפך להיות שותף בחנות ואז המשיך ורכש את החנות בשנת 2005. הוא שינה את השם ל"משקפיים בשינקין" הרחיב ושינה את המקום והפך את חנותו למקום עלייה לרגל לקונים מכל הארץ.  "מדוע שיגיעו דווקא לכאן?" הקשיתי עליו. " כי השרות שאני נותן, הדגמים שניתן למצוא רק אצלנו, המחירים הנוחים וחווית הקנייה הייחודית שאני מציע, אין בשום מקום אחר"- ענה לי תומר. " כל הצוות שלי מסור ואהוב עלי. העובדים עוברים הדרכה ויודעים לתת שירות ללקוח הכולל אדיבות, סבלנות, מקצועיות והתאמת משקפיים בצורה מדויקת ואישית."

 

 א2

בצילום- תומר ירון

 

ואכן, התרשמתי מאד מהקולקציות המיוחדות ומהמותגים המובילים שניתן למצוא בחנות. אין ספק שתומר וצוותו מצליחים להביא לכאן מותגים ייחודיים כמו קולקציות מבית yohji yamamoto. תומר מעיז להביא דגמי משקפיים ממותגים ומקומות שונים ביניהם: אוסטרליה, יפן, פורטוגל שהם לאו דווקא מסחריים אלא פאשניסטיים ותיאטרליים, דגמים כאלו שחנויות אחרות מפחדות לייבא. כל אחד מהדגמים האלו הוא להיט מיידי עם סגנון מעורר חשק של קו העיצוב. אלו משקפיים שלא מיועדים לעונה אחת בלבד אלא כאלה שיישארו איתנו זמן רב. משקפיים שהם על זמניים.

 

 א6

 

המותג החדש שהושק הוא של Tomas Maier המיוצר באיטליה. המותג נוסד ב-1997 ונקרא ע"ש המעצב עצמו, יליד גרמניה, אשר למד במדרשה לאופנה גבוהה בפאריז ומשמש כמנהל הקריאטיבי של חברת האופנה האיטלקית הגבוהה "בוטגה וונטה". מאייר משלב בין קלאסיות והבנה בעיצוב לבין האיכות האירופאית הידועה ביופייה.

 

 Or_Ghefen_(119)

בצילום גולן נהרדא בעל משרד היח"צ יחד עם צוות הדוגמנים

 

המותג החדש  קיבל תאוצה עת התחבר לשותפות עם KERING  והפך למותג המקיף קשת מוצרים ומופץ לעולם דרך רשת מפיצים בינלאומית.

 

הקולקציה שואבת השראה מפלורידה וחופיה המזרחיים של אמריקה ומיוצרת באיכות איטלקית גבוהה.

 

 א10 א8 א9

 

Tomas Maier מכוון לגברים ונשים כאחד, לקהל ללא גיל וללא מקובעות מחשבתית המחפש מקום בו יוכל לקנות אופנה במחיר שפוי.

 

 

Tomas Maier בתחום המשקפיים  –

 

 

המותג מייצר מודל אייקוניים, על-זמניים, אשר קל להרכיב וקל להתחבר אליהם.

 

 

על פנים המוטות עליהן מוטבעים עצי הדקל המזכירים את חופיה המזרחיים של אמריקה (כקונספט). כמו כן למודלים סופיות אשר מרוקעות בפסים דקיקים למניעת החלקה, מעבר להיותם פרט עיצובי המזוהה עם המותג.

 

 א11

 

המודלים עשויים אצטט המוחלק בעבודת יד, לעיתים בשתי שכבות, בהליך מיוחד להבלטת ניגודיות הצבעים, והלוגו מוטבע בחלקו הפנימי של המוט.

 

 

הקולקציה משלבת מודלים במראה וינטג' ושילובים של אצטט ומתכת.

 

 16TM000903-1 א10 א11 א12

 

מודלים המתכת עשויים מתכת קלה ושטוחה במיוחד ועדשות שטוחות בציפוי אנטי רפלקס ולוגו המותג מוטבע בלייזר בצידם הפנימי של המוטות.

 

לחלק מן המודלים ציר מיוחד עבור המותג.

 

 

קולקציית אביב קיץ 2017 מתאפיינת ב- 3 טרנדים:

 

 

עדשות שטוחות

 

 

"גבות"

 

 

צבעוניות של עצי הדקל

 

 

 

בקולקציה מודל דגל (מודל מספר S0028) – מודל המהווה התפתחות של מודל הטייס השטוח. למודל כיסויי צד מודרניים העשויים גומי וציפוי נגד מים על העדשות.

 

הוא מגיע עם שרוך חיבור, אשר ניתן לבחור אם לחברו או לא ועיצובו סופר מודרני.

 

מחיר מומלץ: 1950 ₪.

 

למותג גם קולקציית משקפי ראייה המקבילה לקולקציית השמש בעיצוב, בחומרים ובמחיר.

 

טווח המחירים המומלץ של הקולקציה כולה נע בין 890 – 1590 ₪.

 

ב "משקפיים בשינקין" ניתן לרכוש את הקולקציה של Tomas Maier וכפי שכבר ציינתי, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים ייחודים ומרהיבים שלא תראו בשום מקום אחר. כל זוג וזוג נבחר בקפידה על מנת לאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר בעולם האופטיקה. בין אם המדובר במשקפי ראייה או משקפי שמש. תוכלו למצוא בחנות את הדגם המושלם עבורכם אשר ישדרג כל לוק שלכם לקיץ הקרוב ולעוד עונות רבות אחריו.

 

 

ניתן להשיג: "משקפיים בשינקין" רח' שינקין 9 ת"א. אבן גבירול 185 ת"א. שבזי 53 ת"א

 

אתר אינטרנט:  www.shenkinglasses.co.il

 

פייסבוק: משקפיים בשינקין. אינסטגרם: shenkinglasses

 

טלפון: 03-5285333

 

 

 ביום האירוע- צילום- אור גפן

 

איפור- לורן שיין

 

שיער -עומר צפניה

 

דוגמנים -ויקטוריה קוז׳ליוק, זיו שליט, איתי נמרוד כהן , ויקטוריה קוז׳ליוק, דימה טליאנסקי ומתת סויסה

 

 

צילום פקשוטים: ערן תורג'מן.

 

 

 

 

 

 

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.