מרסל מותג לאופנת גברים, משיק את קולקציית החורף 2016-17.

 

מ1

 

קולקציית החורף שתסעיר את הלוק שלך

 

 

מרסל מותג לאופנת גברים, משיק את קולקציית החורף 2016-17.

 

הקולקציה של מרסל פונה לגבר הישראלי, הג'נטלמן האמתי שאוהב ליצור לוק גברי במראה קצת יותר עדכני, עם טוויסט וסטייל במראה האיטלקי.

 

 מ6

 

את הקולקציה צילמנו ברחובות תל אביב המכילים ציורי קיר מרהיבים, מדרכות, בניינים, תחנות אוטובוס, ספסלים ועוד.  צילום הקולקציה בנוף האורבני מוסיף הרבה אופי וצבע לאפרוריות העיר ומעניק לנו תחושת מציאות.

 

לקמפיין הצטלמו הדוגמנים: מיכאל אשש ודמיטרי טליאנסקי שלשניהם מראה שונה מאוד שבזכות השוני ניתן לראות איך הקולקציה משתנה ומתאימה לכל לוק.

 

השניים מציגים את הקולקציה כאשר כל אחד מביא איתו בצילומים את השפה שלו, התרבות שלו, האופי שלו ויוצר עלילה שלמה לקולקציה מרתקת.

 

 מ2 מ3

 

החורף ידוע כעונה של צבעוניות כהה וקודרת, אך הפעם החליטה המעצבת הראשית של מרסל- קרן נחום להוסיף גוונים מפתיעים לעונה הקרה שאותם רצתה לשלב בבניית הלוק בין דרמה לבין אלגנטיות.

 

החורף הקרוב הוא לא רק שחור ואפור. יחד עם הבגדים החדשים מגיעים אלינו גם גוונים מרעננים נוספים – מבורדו דרך כחול נייבי ועד לבנים רכים.

 

הקולקציה בנויה בשילוב בדים שונים, טקסטורות , גזרות ותפרים המעניקים אישיות לכל פריט.

 

 מ4 מ5

 

הקולקציה מכילה מבחר עצום של חולצות הכולל חולצות מכופתרות, סריגים, חולצות טי ועוד . הקולקציות מתחלפות מידי עונה ושומרות על קוו שיקי ואופנתי המתאים לכל אירוע.

 

 

מידות הקולקציה:    S-XXL

 

 

טווחי מחירים:   t-shirt : 99-169 ₪ ⎢ מכנסי קזו'אל- 199-249 ₪ ⎢ ג'ינסים- 299-399 ₪

 

 

לרשת כ-100 נק' מכירה באמצעות חנויות סיטונאיות.

 

לרשימת החנויות המלאה ניתן להיכנס לעמוד הפייסבוק:MARSEL, מרסל בגדי מעצבים.

קרדיט צילום: גיא זלצר

 

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.