יוסי ביטון- חווית איפור כוללת ומפנקת

זאתי

אתחיל בשאלה- למה לבחור, דווקא, להתאפר או לעבור סדנת איפור, או לרכוש מוצרי איפור ברשת יוסי ביטון? הרי יש היום חברות רבות שמציעות מוצרי איפור, חלקן חברות בינלאומיות גדולות וידועות שלהן פרזנטוריות שהן שחקניות ידועות או דוגמניות על הפופולאריות בכל העולם?  זו השאלה שהעסיקה אותי כשהוזמנתי להכיר את רשת יוסי ביטון וליתר דיוק את הסניף שבקריון קריית ביאליק. הסניף היה מוכר לי, עברתי לידו מספר פעמים ואף הצצתי פנימה בסקרנות, אך לא יותר מכך. לכן, זו הייתה עבורי הזדמנות נהדרת להכיר את הצוות, להתרשם מהשרות, מהאיפור והמוצרים ותוך כדי כך גם לענות על השאלה אותה שאלתי בפתיח.

אני לא מבינה גדולה בשילוב הרכיבים הכימיים המרכיבים את מוצרי האיפור שלנו. אבל, אני עוקבת אחרי ההתפתחויות ויודעת שכיום יש מוצרים איכותיים וטובים המיוצרים מרכיבים טבעיים, מועשרים בויטמינים ועשירים בלחות. זה היה הדבר הראשון ששאלתי בביקור- ממה מורכבים מוצרי B COSMIC הנמכרים ברשת? שרית הרשקוביץ'- מנהלת הסניף והמאפרת שאיפרה אותי, הסבירה לי שמדובר במוצרים ייחודיים למותג יוסי ביטון. מכיוון שמדובר בישראלי המכיר היטב את האקלים הישראלי ואת צרכיהן של הנשים בארץ, פותחו מוצרים המיועדים לשימוש באקלים הישראלי שמבטיחים לנו הגנה מפני יובש ועמידות לאורך זמן בטמפרטורות גבוהות. עוד שמו דגש על שילוב רכיבים טבעיים במוצרים- תמציות צמחים ושמנים ארומתרפיים, המאפשרים לשמור על מראה אחיד וחלק לשעות ארוכות. המוצרים בעלי מרקם קליל, עשירים בלחות ושמנים מן הצומח, רכיבים אורגניים אפקטיביים והמטרה היא- כיסוי מושלם וטבעי.

unnamed[4]

אחרי כל זאת הגיע הזמן להתנסות במוצרים ולקבל טיפים כיצד עלי להתאפר נכון ומה מתאים לי ולמבנה הפנים שלי. שרית לקחה על עצמה את המשימה המאתגרת. ולמה מאתגרת? כי קל הרבה יותר לאפר נערה צעירה ושהתוצאה תהיה מושלמת מאשר אישה בוגרת שפניה עברו אי אילו שינויים במשך השנים. שרית עמדה באתגר בהצלחה רבה ולשמחתי הרבה ידעה להדגיש את מה שצריך ולהסתיר את מה שצריך. " אין אישה שאין לה יופי בפנים"- אמרה שרית -" מטרתי כמאפרת להדגיש את היופי ולטשטש את מה שצריך". ואכן, למדתי שבאיפור העיקר הוא הצללות. לדעת, איך להבליט ואיך להסתיר. זה הטיפ העיקרי שאקח איתי. למדתי איך ניתן להבליט את עצמות הלחי ואת מבנה הפנים ולטשטש, למשל, את הנפיחות מתחת לעיניים. שרית גם הראתה לי איך ניתן להצר את האף ולהקטין אותו. איך ניתן להגדיל את העיניים. טיפ- לתחום בעזרת עיפרון לבן את העין למטה. לא תאמינו כמה הטריק הפשוט הזה מגדיל את העין. וסומק- איך נכון להניח סומק? לא, אין צורך לכווץ את השפתיים. פשוט, מחייכים ומניחים את הסומק על תפוחי הלחיים באופן שווה ולא בצורה של כתם על הפנים. שרית גם התייעצה איתי בנוגע לצבעים האהובים עלי והקשיבה למה שיש לי לומר. זו הייתה חוויה נהדרת ולא רק בגלל התוצאה. אלא כיוון שבתהליך למדתי להבין מה כדאי, אילו מוצרים טובים לי ואיך להתאפר באופן הכי מתאים לי. אחד המוצרים שלא הכרתי קודם הוא הפריימר– מוצר שתפקידו להכין את העור לאיפור. הוא מכיל סיליקונים ופולימרים, נספג בעור ומייצר שכבה מפרידה כך שהמייק אפ נראה אחיד, חלק ואינו נכנס לקמטים ולנקבוביות. בדיוק מה שהייתי צריכה לעצמי.

unnamed[2] (3)

unnamed[2]

במהלך שהייתי במקום, נכנסו קונות לשאול על המוצרים ולהתלבט מה מתאים להן. אני מציינת זאת כיוון שהתפעלתי מההתייחסות. לא ניסו 'לדחוף' להן מוצרים או לשכנע בכוח. להפך, הסבירו ונתנו להתנסות ואף הציעו שרק אחרי התנסות ובחינה של מספר שעות יחליטו אם מתאים להן ואז יחזרו לרכוש. הכל בנועם ומתוך הבנה וקבלה. אין לי ספק שזו דרך חכמה ונכונה להביא לכך שהלקוחות יחזרו לסניף וייהנו מהמוצרים אותן רכשו במקום שישכבו באיזו מגרה בלי שימוש.

יוסי ביטון מאמין שעולם האיפור הוא עולם צבעוני ויצירתי שמצליח להוציא מאנשים את הניצוץ הפנימי. זו אמירה יפה בעיניי. אני יודעת שהיה לי ניצוץ שמח בעיניים כשצפיתי בעצמי לאחר סיום האיפור ועל כך תודה.

unnamed[4] (3)

unnamed[3] (3)

אז מה תמצאו בסניף שבקריון? מלבד מוצרי איפור מעולים- לעיניים, לפנים, לשפתיים, להסרת איפור ועוד. תוכלו לבחור גם לקבל שיעור פרטי באיפור בלווית מאפר בכיר שילמד כיצד להתאפר ומה מתאים- המחיר 250 ₪. אך מקבלים החזר כספי מלא לרכישת מוצרי איפור בחנות. יש גם סדנאות איפור קבוצתיות הכוללות הרצאה, הדגמות והתייחסות אישית לכל המשתתפות. המחיר 200 ₪ לאדם וגם כאן מוענקים מוצרי איפור בשווי הסדנא למשתתפות. יש גם השתלמויות של 3 מפגשים במחיר של 700 ₪. במידה ותרצו להתאפר ע"י אחד ממאפרי הרשת איפור ערב/ אירוע יעלה 350 ₪ אבל יש החזר כספי של 300 ₪ לקניית מוצרים. איפור כלה בסניף יעלה 800 ₪ וכולל מוצר שפתיים לטאץ' אפ במתנה וגם איפור נסיון לפני האירוע. ניתן גם לבחור באיפור מהיר וקליל rush blush שלוקח כ-20 דקות ועולה 90 ₪. ויש גם מאפרת עד הבית בסכום של 350 ₪. איפור בת מצווה לאם ולבת במחיר של 400 ₪ וסדנאות לוועדי עובדים וחברות.

לינק לאתר של יוסי ביטון כאן- http://www.bcosmic.co.il/

טלפון סניף הקריון- 04-6468066

יוסי

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.