חברת "כרמל דיירקט" משיקה את מותג הגרילים נפוליאון-NAPOLEON

בחורה עם מחשב נייד

כולנו מכירים את חברת "כרמל דיירקט" ואת המוצרים המיוחדים שהיא מייבאת ומשווקת לבית, למטבח ולאירוח. נדמה שהחברה קיימת מאז ומעולם לכן, התפלאתי לשמוע שהחברה נוסדה רק בשנת 2004. לי היה נדמה שהיא כאן כבר עשרות שנים עם המותגים של SLICER,BAMIX,HARTMAN ועוד מותגים בינלאומיים מוצלחים וידועים. בין יתר המוצרים שחברת כרמל דיירקט מייבאת נמצאים מותגי גרילי הגז המוכרים בעולם- גרנדהול ונפוליאון. את מותג גריל הגז נפוליאון התחילו לייבא לפני מספר חודשים ויובל, מבעלי החברה, מספר שאירוע ההשקה תוכנן להתקיים לפני יום העצמאות אך מכיוון שהצרכנים חטפו חלק ניכר מהגרילים שיובאו, נוצר צורך לייבא גרילים נוספים לאירוע ההשקה שהתקיים השבוע יחד עם חברי HOME THEATER. אירוע מעניין ומפנק שמעבר להצגת מוצרי הגריל הרבים, הייתה גם הדגמה טעימה של הבשרים הנצלים על הגרילים האיכותיים בתוספת נשנושים וסלטים.

PicMonkey Collage

P1000606

חברת "כרמל דיירקט" זיהתה שאנחנו, הישראלים, אוהבים להכין את האוכל שלנו בחוץ "על האש". ברור גם מדוע, הרי רוב השנה קיץ אצלנו ואנחנו מעדיפים לשבת בגינה, או במרפסת וליהנות  מהאוויר בחוץ במקום לשבת סגורים עם המזגן דולק. לכן, החלה להתפתח בארץ מגמה של מטבחי חוץ ואנשים העבירו את הבישול והאירוח למרפסת או לגינה. מגמה זו הביאה לכך שמחפשים להוסיף גרילי גז למטבח החיצוני לשם צליית והכנת המזון. במקום לרוץ למטבח בבית, יש יחידה של מטבח חוץ עם כיור, אחסון, גריל בילט אין ומה לא. כדי לתת מענה לצרכים הללו החלה החברה לייבא את הגרילים של נפוליאון  המספקים מגוון רחב של גרילים שיתאימו לצרכים השונים.

img_1421683563159-3[1]

img_1434890873198-0[1]

מדוע גרילי נפוליאון? יובל מספר שהם חיזרו אחרי החברה זמן רב עד שניתן להם הזיכיון. "כמומחים בעלי ניסיון רב בברבקיו" אומר יובל "רצינו מאד להביא לארץ את חברת נפוליאון הנחשבת לאחת מענקיות יצרני הגריל בעולם"  חברת נפוליאון נוסדה בשנת 1976 בקנדה. זו חברה המתמחה באיכות המוצר, בנירוסטה איכותית ויציקות אלומיניום והם מומחים למבערי אינפרא אדום. בנוסף, הם נותנים אחריות רבת שנים ויש סדרות גרילים שעליהן ניתנת אחריות לכל החיים. העיצוב של הגרילים הוא נוח ופונקציונאלי והם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית ושני דגמים אף זכו במקום הראשון והשני בסקר שערך אתר Toptenreviews לשנת 2015.

יובל סיפר שנפוליאון מומחים למבערי אינפרא אדום ולמבערים בכלל. מה שמאפשר חוויה מוצלחת וטובה במהלך צליית הבשרים. בגרילי נפוליאון יש משטח Sizzle Zone המייצר חום בשיטת Infra-Red ובאמצעות מבערים קרמיים.

משטח צלייה זה בטכנולוגיית האינפרא-אדום מגיע עד 900 מעלות מה שמאפשר צלייה מהירה ואיכותית של הבשר על ידי חריכת המעטפת בצורה מקצועית ושמירה על החלק הפנימי של הבשר רך ועסיסי.

בנוסף למגוון הגרילים ניתן למצוא מגוון של אביזרים המייעלים את העבודה כמו: מברשות ניקוי, מגשים, פלטות לצלייה ועוד. הנה כאן .

כדי שתוכלו להתרשם ממגוון הגרילים צילמתי לכם גרילים מהתצוגה שעשו עלי רושם רב. אחד מהם הוא גריל גז נייד המתאים לפיקניקים, טיולים וגם למרפסות. הדגימו לנו איך הוא מתקפל בקלות, קל לנשיאה ובעיניי מושלם. גם המחיר שלו סביר מאד והוא נמכר ב-2000 ₪. כאן תמצאו את כל הפרטים עליו כאן –גריל גז נייד .

P1000601

גריל נוסף שהתלהבתי ממנו, הרבה יותר יקר ומפואר מסדרת פרסטיג'. נראה לי שיכול לספק את כל צרכי השף המתחיל. עוצמתי במיוחד, מבערי אינפרא אדום, משטחי צלייה, כירות צד, מקומות אחסון, רשתות נירוסטה איכותית, ידיות ארגומטריות. פשוט חלום. הנה כאן 

P1000604

עוד גרילים וגם מעשנת שהרשימו-

P1000607

P1000600

unnamed[1] (6)

P1000609

תוכלו להתרשם ממגוון הגרילים בקישור הבא- גרילי נפוליאון

 קשר לחברת כרמל דיירקט-

רחוב המלאכה 13. א.ת. צפוני לוד

טלפון: 1-700-700-642

 

Iaffa Gavish
כותבת על נושאים מגוונים. הצגות, ספרים, אוכל, מסעדות ולייף סטייל. תמצאו כאן את היומיומי, את שעות הפנאי ואת ההנאות הקטנות של החיים.