נשים ושיער – סיפור סבוך

למה לעשות דרמה מכל דבר? את שיער ראשנו למדנו לטפח בקלות ובבית עם המכשור המתאים, אז למה שלא נהנה מאותה קלות בטיפול גם במשולש הזהב ובקו הגבות? בדקנו מכשיר אחד שעושה את זה בבית, בשקט ובדיסקרטיות

מכשיר אחד קטן פתר לי את כל תסביכי השיער

נשים ושיער, אין סיפור סבוך יותר מזה (צילום: שאטרסטוק)

מרגע שהגחנו לאוויר העולם זה אישיו שאי אפשר להתעלם ממנו. אם נולדנו בהירות וקירחות אי אפשר לעשות לנו צמות כדי שידעו שמדובר בתינוקת ולא בתינוק, אם נולדנו בעלות שיער עבות וכהה, ה״מתנה״ באה עם שיערות בחלקי גוף נוספים, רחמנא ליצלן.

בשנות הילדות זה אנחנו והכינים, בהתבגרות אנחנו אף פעם לא מרוצות ממנו: מתולתל מדי, חלק מדי, נפוח מדי, דליל מדי. וכאילו לא די בזה – או אז מצטרפת לה גם חזית שעירה חדשה לגמרי: שיער הערווה. ומה לעזאזל עושים איתו?!

מבט מקרוב

אחרי הלידות אנחנו מבינות ש״bad hair day״ זו פריבילגיה ששמורה לצעירות, כי עם הנשירה הבלתי פוסקת כל יום הוא יום שיער רע, ורק רגע לפני שמסתיימת חופשת הלידה אנחנו שמות לב שמילא מחלפות ראשנו, אבל בקו הביקיני שלנו מרוב יער לא רואים את הדובים והגבות שלנו הפכו למיצג אוונגארדי.

ואז כשהמחזור החודשי הולך והופך פחות שכיח, כשאנחנו מתבגרות לאיטנו, ואנחנו חכמות יותר, מגובשות יותר ויודעות מה אנחנו שוות, וכבר לא נותנות לשיער לנהל את חיינו יותר, או אז אנחנו מגלות במראה המגדילה שיערה סוררת שמשיכה קלה בה מבהירה שהיא לגמרי, אבל לגמרי מחוברת אלינו בשורשים. ועל הקרב עם השיער האינטימי שלנו אנחנו מוכנות כבר לוותר, כי שאישה בגילנו תלך לקוסמטיקאית למרוט ולספר? פתאום נראה קצת פחות מתאים.
נשים ושיער. נו, כבר אמרנו – סיפור סבוך.

אבל בואו נעצור לרגע ונחשוב על זה – למה בעצם לעשות דרמה מכל דבר? את שיער ראשנו למדנו לטפח ולא משנה מה סוגו, גווניו או מידת סמיכותו. אז למה שלא נהנה מאותה קלות בטיפול גם במשולש הזהב ובקו הגבות?

באמת שאין גבול ליצירתיות (צילום: שאטרסטוק)

התחלתי מהגבות וסיימתי במקום אחר לגמרי

כשהגיע המכשיר של veet הסתכלתי עליו, הוא הסתכל עליי ואז אמרתי לעצמי ״בעצם, למה לא?״ מכונת תספורת קטנה שמאפשרת לכל אישה, בכל גיל, לפתור את האישיוז שלה עם השיער המיותר.

ידית לבנה קונמפקטית שאליה מתחברים שני ראשים שונים – אחד דקיק לעיצוב גבות והשני לגילוח שטח מעט רחב יותר של כשני סנטימטר – שאליהם מתחברים אביזרים וורודים לטרימינג (קיצוץ) ועיצוב.
המכשיר מתאים במיוחד לטרימינג של שיער הערווה ועיצוב קו הביקיני בדקות ספורות, ללא סכנה לחתכים, ללא כאב ובלי שום הכשרה מיוחדת – אידאלי לקיץ כשרוצות לצאת לים באופן ספונטני.

גיליתי שמדובר בתהליך זריז ופשוט לתפעול – ממש כמו מכונת תספרות לגבר – אבל בקטנצ׳יק ובצבע ורוד. בסיבוב פשוט של החלק התחתון נשמע קול הזמזום המוכר מכל מספרה, ועם חיבור האביזר הרצוי מתקבלת במהירות תוצאה אסתטית, נעימה למראה ומאוד נכונה לעונה.

המכשיר ידידותי במיוחד – גם לנערות צעירות בתחילת דרכן ששיער קו הביקיני מטריד אותן ומחפשות פתרון נטול כאב, וגם לנשים בשלות שיודעות בדיוק איך הן אוהבות את העניינים שלהן מאורגנים מתחת לבגד הים ולענייניהן האינטימיים.

נכון, הרבה יותר קל לנו לדבר על התלתלים הסוררים או השיער שנדבק לצידי הראש, אבל בינינו, זה לא באמת סוד. הרי כולנו עושות את זה. כולנו רוצות לטפח גם את אזורינו האינטימיים- ובצדק. הרי אם משהו מפריע לנו אנחנו מטפלות בו. אם משהו מציק לנו – אנחנו מסדרות אותו. אם משהו חשוב לנו – אנחנו מטפחות אותו. אז אם אפשר לסדר את שיער הערווה בקלי קלות ולצאת לטרוף את הקיץ והעולם, בעצם למה לא?