נטלי דדון: "ככה, באמצע החיים, ברקס לפנים"

הדוגמנית נטלי דדון העלתה פוסט רגשני, לאחר שיצאה מבית החולים, שקורא לנו לקבל פרופורציות בחיים. "שום לייקים לא טשטשו את הגעגועים לילד שלי"

מאת: נטלי דדון

לא עוד תמונת ביוטי, לא אושר מתפרץ, ולא רגע קסום על אי בודד. ולא בא לי פילטר או לשדר עסקים כרגיל. אני. ככה, באמצע החיים, ברקס לפנים. ללא יכולת לבחור פילטר שיכהה את הכאב או אפליקציה שתחליף את רקע בית החולים. שום לייקים לא טשטשו את הגעגועים לילד שלי. וולקאם נטלי לעוד קצת מהחיים הלא כל כך מחמיאים . אז כן, פרופורציות. נתקלתי במסדרונות במקרים שלא נדע, שמעתי מבוגרים צורחים את נשמתם לילה שלם ואת רק רוצה לתת להם מהכח שיש לך אבל כבר לא מרגישה כל כך חזקה. וילדים קטנים חסרי אונים. מלאכים.

נזכרת במאי שלי וקולטת שאין לי זכות בכלל. איפה כל מה שהיא לימדה אותך. הכי חשוב המורל ולחייך לא משנה מה! אז לא כל כך הצלחתי להחזיק חיוך כל הזמן… ותודה לאל שזה היה רק זה עוד קצת ואת עם ריף שלך, אומרת לעצמי בלי הפסקה. ואמן והכל מאחורי עכשיו. סוף סוף בבית. נחה ומתאוששת. ומודה אני על כל נשימה.

נטלי דדון צילום: אינסטגרם

8 שעות מיון סרטים ומחשבות על הגרוע מכל
4 רופאים מומחים
1 מנתח רגיש ותותח
1 אולטרסאונד
מליון דקירות 
80 מחטים 
7 ימי אישפוז 
שעתיים וחצי ניתוח
הסתבכות לא ברורה של הליך שיכל להיות פשוט כל כך
(כמה חשוב להבדק כל הזמן ולא לזלזל בעצמך)
5 צלקות בגוף
מינוס כיס מרה אחת
ואינסוף אהבה מכולם. אז תודה. תודה. תודה.
חבקו את הקיים! דבר אינו מובן מאליו.

נטלי דדון צילום אינסטגרם

ותפזרו אהבה כי היא הכח האמיתי בעולם.❤️ (ומה עם התחתון בדוק אתם שואלים , אז כנראה שאמות ממותגת או תוך כדי שתפ. שלכם נטלי, אמא מוגזמת, דדון )
באהבה