איך זה להיות נשואה לשוטר?

להיות נשואה לשוטר זה לחיות בפחד לחייו, זה להיות אימא וגם אבא, זה לספוג את עלבונות הציבור, זה להיות אישה חזקה וזה להרגיש גאווה להיות אשת שוטר

התפרסם לראשונה בפרופיל הפייסבוק של דורית יעקב

דורית יעקב, בעלה והילדים (צילום: אלבום משפחתי)

משטרה מהצד שלי

להיות נשואה לשוטר זה לחוש פגיעה ישירה ללב על כל שוטר שנרצח בפיגוע, להרגיש שאיבדת חלק ממך, שזה האסון הפרטי שלך. הכאב המשותף מחבר אותך, אתה מרגיש את המשפחתיות, קרוב לכולם למרות שהארגון מונה אלפים, עדיין מרגיש משפחה.

להיות נשואה לשוטר זה אומר, לקחת את המושכות לטיפול בבית ובילדים ובין היתר לעבוד ולפתח קריירה.

להיות נשואה לשוטר זה אומר להרגיש פחד וחשש לחיים שלו שהוא ייפגע חלילה. הוא הביטחון שלי ושל הבית וכשהוא לא נמצא משהו חסר בביטחון של הבית.

להיות נשואה לשוטר, זה אומר כשסוף סוף יש מעט זמן לקחת את הילדים לארוחה במקדונלדס אך הארוחה נפסקת כעבור דקות ספורות, כי שוב זו הידיעה שנכנסת כי בישוב ליד חדרו מחבלים והוא טס לשם להסתער.

כשהוא לא נמצא אני צריכה להיות אימא במשרה מלאה וגם לדאוג לכל הדברים שהוא דואג להם בדרך כלל כשמתלווה החשש לשלומו. כשהביטחון במדינה מתוח אני צריכה לשמוע ממנו יותר מתמיד שהוא בסדר.

בדרך כלל אני משתדלת להתנתק מהחדשות כי אחרת אי אפשר לחיות חיים נורמליים, ופעמים רבות היה לי קשה להתנתק.

להיות נשואה לשוטר זה אומר, לחיות חיים בשגרה של הקפצות ושינוי תכניות שלך ושל בני הבית. לחגוג חגים ושבתות בלעדיו, לעיתים להתחיל את ארוחת השבת בכיף שלנו כשפתאום שוב זו הידיעה שנכנסת על אירוע גורמת לאיש שלי לעזוב את שולחן השבת כשבקושי הספיק להכניס משהו לפיו ואם האירוע התחיל הרבה קודם, להכין את הילד בן ה-7,8,9 ואולי פחות או יותר להיות אבא של שישי ולקדש לנו כי המצב הביטחוני מחייב והוא קודם ולפני הכל.

להיות נשואה לשוטר זה גם לספוג את עלבונות הציבור, הזלזול וההכפשות בשוטרי משטרת ישראל ובטבעיות שלי להפוך לסנגורית של שוטרי משטרת ישראל.

להיות נשואה לשוטר זה לחוש את התסכול על כל שוטר שסרח פגיעה ישירה לבטן.

להיות נשואה לשוטר זה גם לחוש גאווה בכל נימי גופך על כל שוטר שהצליח בזמן אירוע אמת כשהשוטר שם להחליט, להשתלט, להנחות, לסייע ולהציל.

בדומה לאירוע השריפה בחיפה ההחלטה/הפקודה הגורלית של מפקד המחוז לפנות תושבים, ללא הנחישות, המקצועיות והברק הזה בעיניי השוטרים מלמטה עד למעלה למנוע פגיעה בנפש ולהציל כמה שניתן היינו עדים לאסון לאומי. וראו איזה פלא, הקרדיט התקשורתי הולך למישהו אחר רק לא לשוטר.

נשואה כבר 27 וקצת שנים לשוטר/קצין/מפקד/בעל ואבא מדהים לשלושה בנים מופלאים.

בתחילת דרכו כמגבני״ק עד לפיקוד כמפקד מג״ב. לימים בכחולה כממ״ז מחוז חוף.

וכן, פשוט זה לא, אך ידעתי עם מי אני מתחתנת ואת ההשלכות של המקצוע שבו בחר.

בתוך עמי אני חיה ומבינה שבמדינה שלנו הביטחון הוא לא משהו צפוי ומשתנה כל רגע ורגע ..וימים טעונים וכאובים הם חלק מאיתנו..

אך אנו הנשים חזקות מטבענו ומסתבר שאין חיה כזו שאנחנו לא יכולות להקים בית וכן להצליח בחיי הנישואין, הקריירה והילדים.

גאה מתמיד להיות נשואה לשוטר במשטרת ישראל !

שבוע טוב ❤️