השקת סדרת forever youth liberator

בחורה עם מחשב נייד

אני בהחלט מסכימה עם הגישה של איב סאן לורן לגיל ואפילו יכולה להגיד שזה המוטו שלי:  נקודת מבט חיובית, עצמאות וחופש.

עם איב סאן לורן, הנשים חיות את הרגע, מודעות לחלוטין לכל מה שהן חוו וגם לכל מה שצפוי להן בעתיד. הן שואבות את הכוח שלהן מאידיאל המבוסס פחות על נורמות, ויותר על היכולת של כל אישה ואישה לשבור את החוקים.

במצב רוח של לחיות את הרגע, הגעתי להשקת סדרת טיפוח FOREVER המבוססת על התגליות האחרונות בגליקוביולוגיה: פורמולה המכילה תרכובת בלעדית של מרכיבים פעילים ה"פותחים" את התאים ומשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור.

תחילה שמענו נאום פתיחה של אישה מדהימה שיצא לי להכיר לאחרונה, דורית וידבסקי,  מנהלת תקשורת של לוריאל (YSL  היא חברת בת של קונצרן לוריאל)  וגיל צוק, מנהל שיווק של YSL  ומותגי יוקרה:

גיל צוק הסביר לנו על התחום החדש גליקוביאולוגיה המייצגת פריצת דרך מכרעת בהבנת הביולוגיה, במיוחד בנוגע לארגון מבנה הרשת הבין תאית והתקשורת בין התאים, גליקאנים פועלים כמפתחות חיוניים, המסוגלים "לפתוח" את התאים כדי להבטיח שהמסרים להתחדשותם מועברים באופן ספציפי ליעדם.

הגליקאנים מצויים באופן טבעי בעור, ומסוגלים "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים. עם הזמן, כמות הגליקאנים פוחתת, ומונעת את תהליך ההתחדשות של העור. בעקבות חקר הדנ"א ותאי הגזע, מדע חדש מסוגל לענות על האתגר של נעורי העור: גליקוביולוגיה, מיושמת בקוסמטיקה ועל העור בפעם הראשונה.

סרטון פלאש

 כמו שאומרים באיב סאן לורן : "YOUTH IS A STATE OF MIND"

הנעורים הם הרגשה, הם משמעות נרדפת לשאיפות, רצונות, סקרנות. בראש ובראשונה, הם הצהרה של גישה. הגישה של איב סאן לורן לזמן היא, לא רק פורמולה או תהליך, היא שקולה להמצאת ביטויים חדשים, המבוססים לא רק על יכולת טכנולוגית, אלא על הקשר בין טכנולוגיה ואנשים, היכולת שלנו להתעלות ו"להמציא" את החיים שלנו מחדש, ובכך לתת אינספור הזדמנויות. 

איב סאן לורן בתמיכת המחקר של לוריאל, מפענח את קוד נעורי העור בדרך שונה. בהתבסס על התגליות האחרונות בגליקוביולוגיה המתייחסות לעור, הפורמולה של Forever Youth Liberatorמכילה תרכובת בלעדית של מרכיבים פעילים ה"פותחים" את התאים ומשחררים מסרים המעודדים את נעורי העור. 

כמות הגליקאנים פוחתת עם הגיל והפעולה שלהם משתנה. התוצאה: התאים הופכים ל"נעולים" ופעילותם בתהליך התחדשות העור מואטת. באותו האופן, מבנה הגליקאנים מאבד את התכונות שלו. 

הסימנים הראשונים של הזדקנות העור מופיעים: קמטים, אובדן מיצוק, גוון עור פנים עמום ועוד.

בלעדי לאיב סאן לורן –  Glycanactif™– פטנט ברישום

בתמיכת התגליות בתחום הגליקוביולוגיה לפענוח צופן נעורי העור, איב סאן לורן מציגים פריצת דרך בתחום טיפוח העור עם תרכובת ייחודית Glycanactif™, המיועדת לפעול כמו מפתח לתאים, ו"פותחת" את התאים, כדי להמריץ את תפקודי העור המעודדים את הנעורים שלו. תרכובת פורצת דרך זו, יוצרת מחדש גליקאנים שאבדו עם הגיל, ומעודדת את תהליך ההתחדשות העור.

 

לגליקאנים 3 תפקודים חיוניים:

על שטח פנים העור: תפקיד תקשורתי.

הגליקאנים מעורבים בתקשורת בין התאים, ובתקשורת המתרחשת בין התאים ובין הסביבה שלהם.

תצורת הגליקאנים מאפשרת להם להעביר מסרים בין התאים וסביבתם.

הקשר הזה של "מנעול ומפתח" מאפשר למסרים חיוניים לעבור, ואלה מפעילים תגובת שרשרת של תגובות מטבוליות החיוניות למבנה העור.

בתוך התא: תפקיד מטבולי: הגליקאנים משחררים מסרים של התחדשות בתא. ככל שהעור מתחדש כך המראה שלו יראה צעיר יותר.

בין התאים: תפקיד מבני: :הגליקאנים תורמים למבנה וארגון הרשת הבין תאית.   

 

Glycanactif™:תוצאות מוכחות המתמקדות על נעורי העור

התחכום של Glycanactif™ טמון במבנה, הבנוי סביב 3 גליקאנים. העיצוב המותאם מאפשר לפעול כמו "מפתח", בדומה לגליקאנים הטבעיים המצויים על שטח פני התאים, להמריץ את תפקודי העור כדי לעורר  את הנעורים.

הודות למרקמים של פוראבר יות' ליברטור, באופן מיידי העור הופך חלק יותר, קורן יותר וזוהר יותר. יום אחרי יום, עור הפנים מוצק יותר, מתוח יותר וגמיש יותר. העור נראה צעיר יותר באופן הנראה לעין. 

  

forever youth liberator– מוצרי הסדרה:

   

forever youth liberator CREAM SPF15– קרם אנטי-אייג'ינג עם SPF15

ניסתי את הקרם  אנטי-אייג'ינג מסדרת forever youth liberator    כשבועיים

 אני מודע שלראות השפעת אנטי אייג'ינג של הקרם אוכל רק לאחר שימוש לאורך זמן ואז אדווח בבלוג.

 מרקם קרמי עשיר ומענג המחליק לתוך העור בנוחות עילאית.

בינתיים אני יכולה להגיד שמאוד אהבתי את הריח של המוצר: ריח של בושם יוקרתי ועדין. מי שנוגע באור שלי או מנשק אותי יכול להרגיש את זה מייד.

בנוסף, שאפו למפתחי המוצר על המקדם הגנה SPF 15 אשר לא מופיע במוצרים של חברות יוקרה אחרות.

האריזה יפה וידית פלסטיק קטנה על המכסה של הקרם מקלה על פתיחת הקופסה.

כבר אחרי שבועיים העור קיבל מראה  קורן יותר, רך יותר ובתחושת נוחות, חלק ומוצק יותר.

 

תכולה: 50 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 490 ₪

 

סרטון פלאש

 

 

youth liberator Serum  – סרום בעל תוצאות יוצאות דופן

גם את הסרום מהסדרה, ניסתי במקביל לקרם אנטי אייג'ינג כשבועיים. גם במקרה של סרום תוצאות של אנטי אייג'ינג ניתן לראות לאחר התנסות לאורלך זמן.

מה שמיוחד בסרום שהוא  מכיל ריכוז גבוה של Glycanactif™ המסייע להמריץ את התחדשות העור, ולעורר את היכולת בעור האחראית למראה עור צעיר יותר.

לאחר ההתנסות, העור נראה אחיד, קורן יותר, רענן יותר, ותווי הפנים נראים רגועים יותר, סימני העייפות מטשטשים, העור קורן יותר, רך יותר, גמיש יותר, מוצק ומתוח יותר.

בחברה מבטיחים שלאחר חודש, העור מרגיש מהודק יותר, כמו התמלא מחדש מבפנים, הקמטים נראים מופחתים. העור מקבל מראה צעיר יותר הנראה לעין.

הריח נהדר של בושם יוקרתי:

מרקם המענג את החושים בניחוח ריחני ונשי

האריזה: מוגש בקבוקון ארוך וצר עם טפטפת, הנוזל הקל והוורדרד במרקם של ג'ל, מתמזג באופן מושלם עם העור ומותיר אותו בתחושה של לחות מושלמת ורעננה להפליא.  

 

מחיר מומלץ לצרכן:

30 מ"ל – 550 ₪

50 מ"ל – 710 ₪

 סרטון פלאש

 

My Youth index"אינדקס הנעורים שלי": בלעדי לאיב סאן לורן

הודות למבחנים קליניים, גילו מומחים ש-6 סימני הזדקנות מספיקים כדי לקבוע את הגיל של כל אישה:

קמטים בין הגבות, קמטי המניפה סביב העיניים, קמטים מתחת לעיניים, קו המתאר של החלק התחתון של הפנים, קמטים סביב השפתיים, זוויות השפתיים.

"אינדקס הנעורים שלי", בלעדי לאיב סאן לורן, קובע את 3 הסימנים הבולטים ביותר של כל אישה כדי לזהות את הגיל הנראה לעין ביעילות המרבית. היעילות של המוצרים של FOREVER YOUTH LIBERATORנקבעה באמצעות השימוש באינדקס הנעורים שלי. לאחר חודש של שימוש, הובחנו שיפורים אסתטיים נראים לעין ביחס לשלושת הסימנים שזוהו.

בנקודות המכירה ייעשה שימוש ב-MY YOUTH INDEX  ככלי לאבחנה ולמתן המלצות על טכניקות שימוש המותאמות לצרכיה של כל אישה.