tiktaknet איך להוריד משקל ולעשות כושר נכון

בחורה עם מחשב נייד

tiktaknet איך להוריד משקל ולעשות כושר נכון
זמנים זה קודש! באימון, יש להתחשב בזמן האימון משך המנוחות בין הסטים, משך החימום וההרפייה. שעון הוא כלי חשוב לכך כמובן.
לפי המלצות משרד הבריאות יש לעסוק בפעילות אירובית מתונה במשך 30-60 דק מדי יום. למשל… הליכה
מבחן פשוט (קופר): אתרו בסביבתכם שטח נוח לריצה מדדו מרחק מסויים למשל 500 מטר ורוצו בשטח זה עד תם 12 דקות, ובדקו כמה מרחק כיסיתם… תוצאות תראו בטבלה באתר
הורד כפית סוכר בשתיית התה והקפה – לבסוף תתרגל…
הרבה באכילת ירקות ופירות משלל הצבעים (לפחות 5-13 מנות ליום).
פעם בחודש בחנו עצמכם. למשל, בדקו כמה שכיבות סמיכה אתם מסוגלים לבצע עד לתשישות ובעוד חודש (של אימונים כמובן) בדקו שוב וצפו לשיפור!
צללצלו לחבר/חברה וקבעו שעה וצאו להליכה יחד לנקות את הראש ואת הריאות…
פעילות בשניים יכולה להעביר לכם את זמן האימון ולדרבן עוד יותר.
מתאמנים בחדר כושר? רק עם תוכנית אימון מסודרת!
מצאו מאמן כושר אישי מקצועי אמין ואנושי ובקשו ממנו עזרה בתוכנית האימונים שלכם.
אוכל ארוחות מסודרות? יש לך בלאגן במהלך היום ובסוף היום את נזכרת ששכחת לאכול? חישבו להיוועץ עם תזונאי כיצד לאכול מסודר ונכון.
רד ועלה במדרגות ולא במעלית (בבית, בקניון או בכל מקום אחר)
בטן, בטן, בטן! יש לך צמיגים בבטן? כפיפות בטן לא בהכרח יעזרו! אך פעילות אירובית דווקא כן… ראו באתר כתבה
הסרת את הצמיגים? כל הכבוד! כעת נותר לחזק את הבטן המדולדלת והרפוייה. לתרגילי בטן – באתר
העדיפו לאכול פחמימות מלאות מאשר פחממות פשוטות > קמח לבן.
היום כולם מתחייבים לאכול 3 סוגי פירות ו 3 סוגי ירקות מסוגים וצבעים שונים!!!
רוצה לפתח שרירים? רוצה לעלות מסת שריר? סטים באימון משקולות של 8-15 חזרות יעשו את העבודה.
רוצה לחטב את שרירייך ולעצבם? בצעי את תרגילי הכוח בסטים של 15-20 חזרות עם מנוחות קצרות של 30שניות.
סיימת את האימון ואתה לא ממש רעב? זה קורה כמעט לכולם אבל לא לוותר חייבים לאכול מייד אחרי!
מהו % השומן שלך? ראו בטבלה היכן אתם נמצאים…
מהוא ההיקף המותניים שלך? הידעת כי מעל 102 ס"מ היקף מותניים לגברים ומעל 88 ס"מ לנשים מראה על סיכון לחלות במחלות לב וכלי דם?

דודי ואפרת בן דוד
היי קוראים לי דודי ואני בן זוג של אפרת אני מטייל בכל רחבי העולם . אוהב שופינג , אוכל, מסעדות , קניון . ואוהב לכתוב בלוגים וטיפים