אימון 6 דקות לחיטוב מהפכני ושריפת שומנים – PUSH TO YOUR MAX

ג'ני מציגה אימון כושר מיוחד שאפשר לבצע במינימום זמן, מבלי לצאת מהבית, שמתאים במיוחד לחללים וחדרים קטנים ויעניק לכם תוצאות מירביות.

היי לכולם,

האימון החדש של השבוע שצילמתי במיוחד כדי לתת מענה לבקשות ושאלות רבות שקיבלתי מתושבי הדרום

על אימונים שאפשר לעשות במינימום זמן, מבלי לצאת מהבית, שמתאים במיוחד לחללים וחדרים קטנים,

שיעניק לכם תוצאות מירביות.

תיהנו מאימון אינטנסיבי, יעיל ואפקטיבי שמשלב עבודה אירובית ועבודה אנארובית – כוח, ליצירת אפקט מקסימלי

של שריפת שומנים בדופק גבוהה וחיזוק שרירים מסיבי – רגליים, ישבן, שרירי הבטן וכל השרירים העמוקים,

פלג גוף עליון – כל הגוף עובד ללא הפסקה במהלך האימון.

בהמשך לשאלות שלכם כיצד לגייס יותר מוטיבציה לאימון – בדקות האחרונות לפני האימון אני עושה הכנה

מנטלית, מדיטציה קטנה על כוס קפה – חושבת על התרגילים שאני הולכת לעשות באימון ומנסה ״להרגיש"

אותם גופנית מתוך המחשבה. אני נותנת לתחושה הזו להציף אותי לגמרי, כך שאני מרגישה את העבודה

המחשבתית בשרירים, מתרגשת.. מדמיינת את המטרה שלי מול העיניים כדוגמה חיה ומלאת צבעים מוחשית

מאוד..מדמיינת ניצחון. חשה ניצחון. משננת שהיום אני עושה את המקסימום שאני יכולה נכון להיום, הכי טוב

שאני מסוגלת לאימון הזה. לא מתמהמהת, זהו זה, מתחילים את האימון!


[youtube gnWtkv9HH2E]

ביצוע האימון:

4 סבבים של 3 תרגילים שנבצע ברצף באינטרוולים של 20 שניות עבודה 10 שניות מנוחה ביחד תוך

ביצוע וההדרכה שלי און-ליין! תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד,

ותנו פוש יחד איתי!


תרגיל 1 – BURPEE – סמוך-קום



תרגיל 2 – סקווט

תרגיל 3 – פוש-אפ

תכזרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

תיהנו מהאימון !

רעיונות נוספים לאימונים ביתיים במינימום מקום  תוך זמן קצר:

אפשר גם לעשות קפיצה על החבל, עלייה על הכיסה, סקווט ובעצם כל אימון קצר שיש בערוץ.

כולם אינטנסיביים ושורפי שומן והם שווי ערך לריצה ואימון כוח ביחד. אימון קצר עשוי גם להפיג

מעט את הסטרס והמתח הנפשי…

מתוך האימונים שמשלבים כוח ואירובי ולא דורשים מקום רב על מנת לבצעו – 2 תרגילים בסה"כ

שעושים אחד אחרי השני למשך 15 דקות, אני מאוד אוהבת את אלה:

פצצת אנרגיה על הבוקר – אימון לשריפת השומנים וחיזוק הבטן

TOTAL BURN – מאתיים ארבעים חזרות לירכיים, ישבן ובטן סקסיים ושריפת שומנים
אימונים של 4 דקות (TABATA):

1.  http://www.youtube.com/watch?v=URn4xI8SUV0 לבטן

2. http://www.youtube.com/watch?v=68dJ-KkAq0M לפלג גוף עליון ובטן

3. http://www.youtube.com/watch?v=ITG1W7OLO8M פלג גוף תחתון ובטן

ואם אתם אוהבים להתאמן איתי– תחשבו גם על חבריכם ותזכרו לשתף!

עזרו למכריכם וחבריכם לגלות גם הם את הדרך המדהימה שלנו, ספרו להם על האימונים שאנחנו עושים יחד,

דרבנו אותם להתחיל, צרפו עוד חברים למאמץ המשותף – וכך תגלו שיחד זה עוד יותר כיף, מחזק ומדרבן


ומעורר מוטיבציה להמשיך ולהתקדם למטרות – תעשו  LIKE & SHARE!

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.


. חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!

קראו "איך להתחיל להתאמן ב WOW your body" ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!


לבי עם תושבי הדרום וכל המדינה בתקווה לימים שקטים יותר במהרה.

בהרבה אהבה, ג’ני