NOIZZ קבוצת MANIA GROUP, אופנה לבנים.שרית יוכפז

בחורה עם מחשב נייד

 

 

שחקן חדש נכנס לענף בגדי הילדים ! קבוצת MANIA GROUP, בעלת השליטה ברשת Mania Jeans, מרחיבה את פעילותה לתחום בגדי הילדים ופותחת רשת חנויות חדשה:

 ברחובות. התקיימה במקום מסיבת עיתונאים. יח"צ רני רהב.

NOIZZ   – רשת אופנה לבנים בגילאי 3-13,
בהשקעה ראשונית של 20
 מיליון ₪

     

קבוצת MANIA GROUP, בעלת השליטה ברשת Mania Jeans,  מרחיבה את פעילותה לתחום בגדי הילדים ופותחת רשת חנויות חדשה תחת השם NOIZZ  – רשת אופנה לבנים בגילאי 3-13,
בהשקעה ראשונית של 20 מיליון ₪

 

מישל רוגוף, בעלים משותף של קבוצת MANIA GROUP, בעלת השליטה ברשת Mania Jeans, אמר היום: "פתיחת הרשת החדשה הינה עוד נדבך בחיזוק הפעילות הקמעונאית של הקבוצה ותהווה מנוע צמיחה משמעותי. בכוונתנו לפתוח 25 סניפים עד סוף שנת 2017 בקניונים ומרכזי מסחר מובילים בהתאם למדיניות שלנו לגבי חנויות  Mania Jeans.

 

 

בחנויות החדשות הושקעה חשיבה רבה בעיצוב החנויות, זאת על מנת להעניק חווית קנייה ייחודית, דיגיטאלית ואופנתית גם להורים וגם לילדים. מדובר בהשקעה ובעיצוב חדשני בעולם הקמעונאות: החנויות יכללו מסכי טאץ' ענקיים המאפשרים משחקי ילדים שונים כך שכל ילד יוכל לבחור לעצמו את המשחק בו ירצה לשחק. כמו כן, במסכים ישנה מצלמה אשר מעניקה חווית משתמש חברתית ועוד."

 

מישל רוגוף, בעלים משותף של קבוצת MANIA GROUP, ציין כי: "שוק בגדי הילדים נמצא בצמיחה עקבית זה מספר שנים עם מספר גדל והולך של מותגים המגלים את חשיבותו של הקהל הצעיר. על רקע זה, החלטנו להשיק רשת בגדי ילדים הפונה בשלב ראשון לבנים בלבד ומציעה לראשונה קולקציה ייחודית שאין לה מענה בשוק הילדים.

 

קולקציית הילדים מציעה טוטאל לוק לילד "הבועט" הכולל חולצות, טישרטים, ג'ינסים, מכנסיים, ז'קטים, נעליים ואקססוריז המעוצבים ומיוצרים עבור הילד הישראלי האופנתי תוך התחשבות ועדכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו.

 

על קבוצת MANIA GROUP:
קבוצת MANIA GROUP  הוקמה בשנת 2002 עם הקמת המותג MANIA.

הקבוצה נמצאת בבעלות: מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ'. מנכ"ל החברה: עופר חזות.

בשנת 2008 נפתחה החנות הראשונה של רשת מניה בקניון הזהב בראשון לציון ובשנת 2010 לאחר שזיהינו את הפוטנציאל בשוק הג'ינסים, החלטנו לשנות את הקונספט של המותג ולהתמקד בג'ינס כמוצר מוביל בתמהיל המוצרים של החברה ושינינו את שם המותג ל -MJ מאניה ג'ינס.
כיום מונה הרשת 52 סניפים.

ב 1/1/17 רכשה MANIA GROUP את רשת קליגולה ובתחילת מרץ 2017 הקימה את רשת בגדי הילדים – NOIZZ  .

עד סוף שנת 2017  תמנה הקבוצה בכללותה כ – 150 חנויות הקבוצה מעסיקה סה"כ כ- 400 עובדים.
עד סוף שנת 2017 הקבוצה מתעדת להקים אתרי און ליין לרשתות מאניה ג'ינס ונוייז ולהיכנס לתחומים נוספים
MANIA GROUPמציגה מחזור מכירות כולל של כ – 300 מיליון ₪ בשנה.

 התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: שרית יוכפז

רשימת סניפי NOIZZ:
דימונה – פרץ סנטר, אשקלון – קניון גירון, ב"ש – גרנד קניון, אשדוד – קניון ביג פשיין, רחובות – קניון עופר, ראשל"צ – קניון הזהב,  בת-ים – קניון בת ים, מעלה אדומים – קניון עופר, טבריה – קניון ביג פאשיין, קרית ביאליק – קניון הקריון.


על הקולקציה:
קולקציית בגדי הילדים של NOIZZ מהלכת על קו התפר שבין הטרנד הפאנק-רוקיסטי ועולם הראפ עם שימוש בולט בגזרות מעולם הספורט, לצד שילוב הטרנד הצבאי של המדים והקרגו.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 

צילום: שרית יוכפז

הקולקציה נולדה כדי להוכיח שגם ילדים רוצים להתלבש בצורה סופר אפנתית ללא המגבלות בהן לעיתים ניתן להבחין  בעולם בגדי הילדים.

קולקציית בגדי הילדים של NOIZZ בחרנו לדבוק בקו אופנתי בוגר ודומיננטי. המטרה המובהקת הינה ליצור פריטי לבוש  ואאוטפיטים שיגרמו לילדים להיראות יחידים  ומיוחדים- להרגיש מחוץ לקופסא כל אחד והייחודיות שבו.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: שרית יוכפז

קטגוריית הג'ינסים מהווה את גולת הכותרת של הקולקציה מבחינת הנועזות והשימוש באלמנטים עיצוביים מוקצנים כגון דפוסים רוקיסטיים, קרעים, גזרות בייקר ושטיפות מושקעות.

כמו כן, ניתן לראות בקולקציה גם ג'ינסים בגזרות אופנתיות ובשטיפות יותר בייסיקיות.

ניתן למצוא בקולקציה טי שרטים בעיצוב "חצוף" עם טכניקות דפוס חדשניות מעולם המבוגרים בדגש חזק על גזרות עדכניות כגון טוניקות, גזרות עטלף, הבדלי אורכים ושילובי בדים.

בעיצוב הקולקציה נעשתה חשיבה שונה וחדשה גם בקטגוריית  הטי שרטים היומיומיים.  הצבע הוא אמירה בפני עצמה לצד  צביעות ייחודיות גם בחולצות הבייסיק.
הקולקציה מציעה פריטי פרנץ' טרי גם בקיץ, וסטים מפוטרים עם אמירה וקצוות פרומים שחייבים כאביזר אופנתי בארון לכל אורך השנה.

 

בקולקציה ניתן למצוא קולקציית ערב עשירה הכוללת ז'קטים מחויטים, בבדים איכותיים ובמראה אירופאי לצד מכנסי ערב בשלל גזרות ומגוון חולצות מכופתרות שאף הן זוכות לטיפול עיצובי ובחירת בדים איכותיים.

המסר האופנתי הייחודי של המותג הינו שגם החיבורים הבלתי אפשריים מהווים אמירה אופנתית בועטת וייחודית כגון שילוב של טי שרט קרועה מתחת לז'קט.
הצבעים הבולטים בקולקציה הנם גווני האפור, שחור, כחול ולבן שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעונות הבאות ללא קשר למגמות אופנה מתחלפות, לצד נגיעות של צבעים  עונתיים חזקים כגון החאקי, הבורדו והצהוב.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

צילום: שרית יוכפז.

בקולקציה ניתן דגש גם לקטגוריית הנעליים, בין הפריטים:

נעלי ערב נועזות בשלל חומרים וגזרות, סניקרס מגוונים בשימוש בטכנולוגיות חומרים חדשות.
נעלי ספורט גבוהות שיעשו גם מהפיג'מה הופעה מכובדת עם אלמנטים טרנדיים כמו כנפיים, דפוסי ברקים וגולגלות בשלל צבעים.

התמונה של ‏‎Sarit Yochpaz‎‏.

 

צילום: שרית יוכפז

טווח מחירים:

בגדי ים: 69.90-79.90  ₪.

ברמודות: 49.90-129.90 ₪.

ג'ינסים: 99.90-199.90 ₪.

גופיות: 49.90-69.90 ₪.

ג'קטים 179.90-229.90 ₪.

וסטים: 99.90-119.90 ₪.

טי שרטים: 49.90-89.90 ₪.

חולצות מכופתרות: 99.90-129.90 ₪.

מכנסי בד: 99.90-149.90 ₪.

מכנסי פוטר: 69.90-129.90 ₪.

נעליים: 119.90-189-90 ₪.

חגורות, עניבות, צמידים, שלייקס: 39.90 ₪.

טווחי מידות:

 

מידות חלקים עליונים 3,4,5,6,7,8,9,10-11,12-13

מידות ברמודות, ג'ינסים ומכנסיים: 3,4,5,6,7,8,9,10-11,12-13

מידות נעליים: 24-38

צילום: אבי ולדמן / טל שחר

יח"צ רני רהב.

מומלץ.

מאת: שרית יוכפז