McCann-Valley קמפוס כנרת-לימודי ניו מדיה , על שפת הכנרת, סוג של חלום

מכללת כנרת הצטרפה לאתגר ששמנו לעצמנו במקאן וואלי, להקים בית ספר לפרסום וניו מדיה , ובשיתוף פעולה מדהים הקמנו את קמפוס כנרת.

אנחנו במקאן וואלי – פועלים ליצירת  פרוייקטים משני מציאות בכל הארץ, כדי לעשות זאת אנחנו צריכים את השותפים המתאימים והאובססיביים להצלחה.

מכללת כנרת הצטרפה לאתגר להקים בית ספר לפרסום וניו מדיה ובשיתוף פעולה מדהים הקמנו את קמפוס כנרת, בית הספר החדש לפרסום וניו-מדיה מבית מקאן אריקסון, משרד הפרסום המוביל בישראל

יש לנו את כל הכלים והמשאבים להכשיר את הדור הבא של אנשי הפרסום, ובחרנו לעשות זאת בצפון.

כיתת הניו מדיה של קמפוס כנרת תשלב בין סטודנטים לתואר ראשון בשיתוף המחלקה לתקשורת של מכללת כנרת, אנשי שיווק בפועל ובעלי עסקים שרוצים לשפר את כישוריהם בתקופה מאתגרת זו.

היתרון שלנו:כל המרצים הם האנשים המובילים בענף הפרסום והניו-מדיה שיודעים בדיוק מה צריך ללמד כדי שגם הסטודנטים שלנו יהפכו לחלק מהענף המרתק הזה, המרצים הם אנשי מקאן אריקסון הבכירים והמנוסים, שיודעים לשלב את התיאוריה מאחורי השיווק והפרסום עם הפרקטיקה:  אנשי תכנון אסטרטגי, אנשי קראייטיב, אנשי דיגיטל וניו-מדיה, בימאי פרסומת, ועוד רבים. המרצים בחרו ללמד בקמפוס כנרת מתוך רצון לקרב את תל-אביב לצפון ואת הצפון לתל-אביב.

הנושאים שיילמדו בקורס, אקטואליים וניתנים ליישום מיידי:

יסודות השיווק והחשיבה האסטרטגית: בניה ופיתוח של אסטרטגיה שיווקית שמבוססת על מחקרי שוק, הבניית מסר, הבנת הצרכן, סיפור מותג ופעילות פרסומית שמתאימה לקהלי היעד.

בניית מותגים ברשת: סקירת הכלים הדיגיטליים וריבוי הערוצים הקיימים והאופן שבו מותגים משלבים את האמצעים הללו ליצירה של מהלכים שיווקיים ופרסומיים חדשנים ורלוונטיים לצרכן.

קריאייטיב חדשני מהטלוויזיה ועד לאינטרנט ולסלולר:הקניית כלים לחשיבה יצירתית וקונספטואלית  שמתאימה לפעילות שיווקית ופרסומית חוצת מדיה.

הסתכלות קדימה-מה צופן המחר של עולם השיווק והפרסום: בעולם שמשתנה כל הזמן, מה צפוי להשפיע על מותגים, ועל פעילות של חברות, איך נשארים רלוונטיים כל הזמן.

הלימודים ישולבו בסדנאות, התלמידים יידרשו לפתרון בריפים אמיתיים, ובפרוייקט הסיום נעבוד על קידום העסקים בצפון.

למה אני מתלהבת?

כי מכללת כנרת הינה מוסד נפלא , יפה ומעורר השראה

כי כל אחד מהמרצים מקצוען בתחומו: איתי גלאון, טל רביב, אלאב הורביץ, רן פלד, שרון שלו לב-צור, אתי עבדי, מרב כנת, הדר גור-אריה, עמי אלוש, אופיר כהן, מיכל רומי, עודד דווידוף, עדי אורן, שבולת אלקובי ,אלון שטיינפלד,  ועוד אנשים מצויינים. מנכלית הקמפוס יוליה יבלונסקי מקרינת בנשמה כמעט עשור.

כי למרצים יש תשוקה עזה לפרסום והם מרצים מבוקשים במחלקות לתקשורת במוסדות אקדמיים ברחבי הארץ

כי הנושאים מרתקים, אקטואליים, ישימים , נכונים להיום ומכינים לעתיד

כי יש בישראל  4 מליון פייסים בפייסבוק והכי נכון ללמוד איך לנהל את העולם החדש הזה

כי השימוש בסמארטפונים משנה את המציאות השיווקית וחייבים להבין ולנצל נכון את המדיום הזה

כי הסטודנטים המצטיינים יעבדו במקאן וואלי 🙂

כי זו רק ההתחלה עבורנו ועבור הסטודנטים שילמדו בקמפוס כנרת

מוזמנים להיכנס להתרשם ולהירשם: http://mccampus.co.il/?site=563

בהצלחה

חנה רדו
מחפשת פתרונות להגברת התעסוקה בפריפריות. פתוחה לכל רעיון לשינוי המציאות בישראל. מאמינה בשיוויון מגדרי.עובדת במקאן תל-אביב 24/7. www.hanarado.info