I'm the Barbie Girl

קולקציית אביב/ קיץ 2015 של קום איל פו, מנסה להגדיר מחדש את דימוי הברבי הנחשק

בחורה עם מחשב נייד

 
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (23)93

comme il faut – אביב/קיץ 2015

בבית האופנה קום איל פו רוצים להציג לכן ברבי אלטרנטיבית במקום בובת הברבי המוכרת, זו עם בגדיה הצמודים ועקבי הסטילטו הדקיקים, שמשמשת כמודל חיקוי לילדות וגם לנשים בוגרות בכל העולם. אתן רוצות להיות כמו ברבי, או כמו כל הדוגמניות הדקיקות, המשוכפלות בצלמה ובדמותה? נשות קום איל פו מציעות לכן אופציה למודל אחר של יופי, נחשקות ונשיות: …Barbie wants to be me הן אומרות ולא ההפך מזה ואת התמה הזאת, תרגמה המעצבת שרון דאובה לצללית רכה וזורמת בבדי משי וויסקוזה נשפכים ובגזרות הרחוקות מהגוף, שמאפשרות נוחות מקסימלית – כי את יפה כשנוח לך ולא דווקא, כשאת נדחסת לבגד קטן וצמוד.

אלמנט נוסף – מפתיע – הוא סרט גומי גמיש ואלסטי, החוזר כמוטיב לאורך כל הקולקציה הן בדיטליים כמו צווארונים וחפתים והן במכפלות כמו במכנסיים מחויטים עם סיומת גומי בקרסוליים וטוניקת משי עם מכפלת גומי, המאפשרת משחק אינדיבידואלי באורכים. הדגש כאמור על נוחות בניגוד לדחיסות. לכן גם ריבוי תיקתקים הקלים לסגירה ולפתיחה בחולצות כותנה לבנות, ורוב לגזרות הנותנות מרחב והולמות את הקיץ הישראלי הדביק. למשל בשמלת פשתן עם לייקרה ההופך את הבד לפחות נוקשה ומאפשר חופש תנועה, שהוא המפתח לכל הקולקציה. בהתאם, השמלות הרפויות בגזרת טישירט עם הכיסים, אחת בלבן ושחור והאחרת מבד ויסקוזה עם נקודות לבנות על רקע כחול הן אידיאליות לעונה. גם הפריטים המחויטים כמו ז'קטים ומכנסיים, הם רכים מתמיד ופחות נוקשים מקולקציות עבר של קום איל פו.

המרכיב הנוסף בקולקציה השאול בברור מעולמה של ברבי, הוא הצבע הורוד שבולט במיוחד על רקע השחור, שמנת והכחול נייבי של רוב הקולקציה וגם הפריטים עם הדפסי הנקודות -פרינט שהוא ספק ילדותי, ספק נשי ומזוהה עם שנות החמישים שהם – תחזיקו חזק – גם העשור שבו ברבי נולדה. אכן כן, ברבי כבר בת 56 אך עדיין מתלבשת כמו נערה, אולי לכן, מציעים לה בקום איל פו אלטרנטיבה ריאלית ומשוחררת יותר ודווקא בצבעוניות החביבה עליה – כי באמת שאת לא חייבת להיות ברבי כדי לאהוב ורוד.

למעשה הפריטים האלה, בהם הזיהוי עם דמותה של ברבי הוא לכאורה הכי מובהק וכמעט בנאלי בגלל השימוש בורוד ובנקודות, בשמלת מקסי נטולת שרוולים או במכנסיים מחויטים עם טופ תואם בורוד פוקסיה לוהט, או במכנסיים עם חולצת כפתורים בטוטאל לוק מנוקד, הם הפריטים הטובים והמוצלחים ביותר בקולקציה ויש בהם עדכנות אופנתית.

את הקמפיין צילמה הצלמת המוערכת ג'ניפר אבסירה, עם חברות ועובדות של commeilfaut בערב של חברותא ודרינקים בבר תל אביבי, ללא תאורה או פוטושופ. סוג של אמירה על המושלמות הבלתי אפשרית שמייצגת ברברי, שלעולם לא נגיע אליה אך גם אין צורך לשאוף לה, כי הברביות שלנו אומרות בקום איל פו, הן הכי יפות כשהן ללא פילטרים, ממש כמו במציאות.

קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (20)12*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (24)17*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (25)16*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (13)
*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (21)99*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (17)
*
קום איל פו קיץ 15 צילום גניפר אבסירה (19)11
 
להשיג בחנויות קום איל פו

טווח מידות: 36-48 

מחירים לפריטים: 

שמלות 790-1690 ₪ ; ז'קטים 990-1990 ש"ח ; טופים- 590-990  ₪ ; חולצות 690 – 1190 ₪ ; קרדיגנים 790 ₪ ; מכנסיים 790-1390 ₪ ; חצאיות 990-1390 ₪; גופיות 390 ₪ ;  טישרטים  129-590 ₪

צילומי קמפיין: ג׳ניפר אבסירה

*

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.