חדשות אופנה: הקמפיין של חן אמסלם

חן אמסלם הצטלמה לקמפיין הסתיו של H&M, ריף נאמן ממשיכה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת האופנה תמנון ומותג האופנה הבינלאומי GUESS פותח חנויות דגל בישראל

השחקנית חן אמסלם הצטלמה לקולקצית הסתיו של H&M

קמפיין הסתיו של H&M צילום דור ערבה

השחקנית חן אמסלם הצטלמה לקמפיין האופנה הראשון שלה עבור רשת H&M. בחום של 32 מעלות, דיגמנה את קולקציית הסתיו הכוללת בעיקר בגדים חורפיים מחממים העשויה מחומרים מתחשבים בסביבה בהם פוליאסטר ממוחזר וכותנה אורגנית. אמסלם, הנמצאת בחופשת לידה, הביאה לסט את בתה לאב ואת אמה ועצרה את הצילומים מדי פעם לטובת הנקה. בהמשך היום הגיע מאור זגורי בעלה לחילופי משמרות.
*

ריף נאמן ממשיכה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת האופנה 'תמנון'

צילומי קמפיין תמנון עם הפרנטורית ריף נאמן, קולקציית סתיו חורף 2019-20, צילום יחצ

ריף נאמן, בת 22, מדגמנת מגיל 9, מיוצגת בסוכנות הדוגמנות רוברטו והובילה מספר קמפיינים לאורך השנים. היא מחזיקה בקריירת משחק מצליחה, הופיעה בין היתר בסדרות 'על הספקטרום', 'כפולה' ו'שנות ה-80' ובקרוב תככב בעונה החדשה של 'פאודה'. עבור קמפיין סתיו חורף 19/20 של תמנון תקבל כ- 150,000 שקל.
*

בראד פיט, שרליז ת'רון ואדם דרייבר בקמפיין חדש של ברייטלינג 

PADANI breitling PADANI breitling cinema squad צילום חול

כוכבי העל בראד פיט, שרליז ת'רון ואדם דרייבר, מככבים בקמפיין החדש BREITLING Cinema Squad, של מותג שעוני היוקרה ברייטלינג. על פי המותג כל אחד מהם מתחבר לערכי המותג שמתאפיינים בדינמיות, פעלתנות, ספורט, פעולה, ורוח של יוזמה וחלוציות. חבורה נוספת בקמפיין מציגה נבחרת גלישה הכוללת שלושה גולשים מקצועיים, הפעילים למען שמירת הימים והחופים נקיים.
תמונות מהקמפיין החדש נחשפו במיצג של ברייטלינג שנפתח בקניון רמת אביב באמצעות רשת פדני, ומציג קולקציית שעונים חדשים לנשים ולגברים. המיצג (המתפקד גם כחנות פופ-אפ) הגיע לישראל ישירות מאמסטרדם, אחרי שהוצג במסגרת סיבוב עולמי בשוויץ, צרפת וגרמניה, ויתארח בקניון רמת אביב עד ה- 14.9.2019. בהמשך הוא צפוי לעבור לנמל תל אביב ובמהלך השנה הקרובה יגיע לנקודות מכירה מובילות נוספות ברחבי הארץ.
*

ברשקה משיקים שת"פ עם הזמרת המובילה בילי אייליש 

BERSHKAxBILLIE סווטשירט 199 שח צילום יחצ חול

לקראת חורף 2019, מותג האופנה ברשקה משיק קולקציית קפסולה משותפת עם הזמרת בילי אייליש, כוכבת פופ בת 17 שהתפרסמה מיד עם הוצאת סינגל הבכורה שלה ocean eyes ואלבום הבכורה שלה כיכב במקום הראשון ב-כ-200 מדינות. קולקציית Billie Eilish X Bershka מציגה פריטי יוניסקס אוברסייז במראה ספורטיבי, בשילובי שחור ולבן, ירוק וכתום.  את הקולקציה ניתן להשיג בחנויות נבחרות של רשת Bershka ברחבי הארץ.
*

מותג האופנה הבינלאומי GUESS פותח חנויות דגל בישראל

צילום יחצ חול GUESS

מותג האופנה הבינלאומי, GUESS ממשיך להרחיב את פעילותו בשוק העולמי וחובר לחברת 'גלובל ברנדס גלרי' המקומית שקיבלה בימים אלה את זיכיון ההפצה הבלעדי בישראל, במטרה לפתוח חנויות ייעודיות במהלך שנת 2019. חנות הדגל הראשונה צפויה להיפתח בספטמבר 2019 בקניון גינדי TLV תל אביב ותתפרש על פני 200 מ"ר. בחנות יוצגו מיטב הקולקציות לנשים, גברים וילדים כולל קולקציות תיקים ונעליים.
*

מותגים חדשים באתר TERMINAL X

טרמינל איקס, מותג גאפ, סווטשירט קולור בלוק לוגו, 189.90, באדיבות גאפ

שני מותגים בינלאומיים מצליחים מגיעים לאתר Terminal X הישראלי. הראשון  – מותג האופנה האמריקאי GAP  עם קולקציות לכל המשפחה: גברים, נשים, ילדים ותינוקות, במחירים זהים למחירים בחול (לרגל ההשקה, עד יום רביעי 4.9 בחצות, תינתן  20% הנחה על כל פרטי המותג), והשני – המותג האיטלקי ELLESSE, שמציע מגוון רחב של ביגוד ואקססורייז בסגנון Street Wear ובהשראת עולם הספורט.
*

מותג היוקרה FENDI נוחת לראשונה בפקטורי 54 

FACTORY54 FENDI. צילום: יח"צ

בית האופנה פנדי הוקם ברומא בשנת 1925, על ידי בני הזוג אדוארדו ואדל פנדי והחל את דרכו כאטלייה משפחתי צנוע. במהלך השנים הצטרפו לניהול המותג 5 הבנות של בני הזוג וב-1965 שכרו הבנות את שירותיו של קארל לגרפלד במטרה להתעיד את המותג קדימה ברוח הזמן. בפגישתם הראשונה עיצב לגרפלד את הלוגו בעל ה- F הכפולה שהפך לסימן ההיכר של פנדי ובהמשך נתן את הטון והוביל את המותג היוקרתי לכיוון קליל, כיפי, חצוף ויצירתי. הקולקציה החדשה, שמושקת כעת בפקטורי 54, היא למעשה הקולקציה האחרונה שעיצב לגרפלד למותג לפני מותו בפברואר האחרון. את מקומו תפסה סילביה ונטוריני פנדי, נכדתו של המייסד, שהיא כיום המעצבת הראשית ומובילת החברה (טווח מחירים: ביגוד: 1,750 – 8,990 שקל, נעליים: 3,100 – 7,390 שקל, אביזרים: 1,190 – 8,850 שקל. המותג נמכר בחנויות פקטורי 54 בקניון רמת אביב ובחנות האונליין factory54.co.il).
*

VANS מציג: נוחות היא שם המשחק

VANS ComfyCush צילום יחצ חול

מותג הסניקרס ואנס מציג טכנולוגיה חדישה המדמה הליכה על ענן ומשיק קולקציית סניקרס בשם ComfyCush המציעה את דגמי era ו-old skool הקלאסיים בגרסה חדשה המבוססת על סוליה המורכבת מקצף וגומי המעניקים אחיזה ונוחות לכף הרגל ומכילה חומרי אנטי לחות (טווח מידות: 46-36, לנשים וגברים, טווח מחירים: 449.90-329.90 שקל. להשיג בחנויות VANS ברחבי הארץ).
*

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק שת"פ עם  נועה קירל

נועה קירל תמונה רשמית לסדרת האיפור של מאק צילום איילת ארד

מותג האיפור M.A.C הידוע, בין היתר, בשיתופי הפעולה שלו עם כוכבות פופ, ביניהן: ריהאנה, דואה ליפה, קלי אוסבורן, מאריה קארי, ניקי מינאז' ועוד, השיק בישראל שת"פ עם כוכבת הפופ המקומית, נועה קירל, במסגרתו בחרה נועה את ארבעת המוצרים האהובים עליה שקיבלו עיצוב מחודש ואריזות הנושאות את שמה וחתימתה. האישית. סדרת האיפור נמכרת בכל חנויות MAC ברחבי הארץ ובאתר האון ליין וב-Terminal X.
*

סופר-פארם משיקה סלסלות בחירת שירות במחלקת הקוסמטיקה

סופר פארם_שירות סלסלות_הדמיה_צילום_יחצ

כחלק משדרוג חווית הקנייה בסופר-פארם, מעכשיו תוכלו לבחור במחלקת הקוסמטיקה בין סלסלה בצבע שחור שמשמעה – אשמח להסתובב בעצמי ואין לי צורך בשירות, לבין סלסלה לבנה שמשמעה – אשמח לקבל שירות וייעוץ מקצועי. הסטנדים החדשים נפרשים בימים אלו במרבית חנויות סופר-פארם (למעט סניפי סופר-פארם לוקאל), ומטרתם לאפשר ללקוחות להרגיש בנוח להסתובב בין המותגים השונים מבלי לסרב לשירות.
*

רשת JUMP&ONOT למען ילדי שניידר 

אנה אהרונוב, סינדי צ'אדי, קרדיט צילום שי יחזקאל

רשת ג'אמפ-עונות נרתמה לפרויקט למען הילדים המאושפזים במרכז שניידר לרפואת ילדים.במסגרת הפרוייקט לקחה על עצמה לייצר 10,000 חולצות שעיצובן נושא מסרים אופטימיים ומעוררי השראה. כל ההכנסות ממכירת החולצות יוקדשו לילדי מרכז שניידר שייהנו מיום כיף מיוחד שתפיק החברה בבית החולים. החולצות נמכרות במחיר מיוחד של 20 שקל בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר.
גילה שמע, מבעלי החברה ביקשה לשתף: "לפני עשרים שנה בדיוק נפטרה טל, האחיינית האהובה שלי, ממחלת הסרטן והיא רק בת 11. טל נולדה בחורף 1987, ילדה חברותית, שמחה ואוהבת חיים. כשהייתה בת 9 אובחנה כחולת סרטן. היא נלחמה באומץ במחלה, אך זו הכריעה אותה. אמא של טל היא אחותי אורה, מנהלת שירות הלקוחות בחברה מזה כ-30 שנה. שתינו ליווינו את טל בימים הקשים של הטיפולים. יצאנו ובאנו בשערי מרכז שניידר במשך שנתיים. לאורך כל התקופה ליוו את טל, וגם אותנו המשפחה, הרופאים והרופאות המלאכים של שניידר, צוות האחיות שעשו עבודת קודש ברגישות ובאמפתיה, וגם מתנדבים רבים שבאו לשמח את הילדים במחלקה בימים הקשים, ועל כך נוקיר להם תודה והערכה. ההחלטה לעצב ולייצר חולצות שההכנסות ממכירתן יוקדשו כתרומה לילדי שניידר גמלה בליבנו כדי לשמח כמה שיותר ילדים וילדות שנאלצים לבלות את זמנם בבית החולים במקום בסביבה הטבעית שבה הם אמורים לשהות. זוהי גם הזדמנות לשתף את קהל לקוחותינו אשר יבחרו בכך, לקחת חלק בתרומה שתשמח את הילדים. כולי תקווה שנצליח להעניק לגיבורים הצעירים הפוגה ממכאוביהם ולהנעים את שהייתם בבית החולים, עד להחלמתם המלאה. אני מאחלת בשמי ובשם כל עובדי ג'אמפ ועונות בריאות ובשורות טובות לילדי שניידר ולמשפחותיהם."

פייסבוק סלונה אופנה באנר