!EVERYTHING YOU WANT Workout – אימון לבטן שטוחה

כל מה שאתה מאחל לעצמך – יכול להתגשם! קבלו עוד אימון WOW שיקדם אתכם לגוף חלומי ובטן שטוחה – קצר, אפקטיבי, מחזק ולחטב את הגוף, שורף שומנים, עוזר לשפר את הגמישות, מתמקד לבקשותיכם הרבות בעבודה אינטנסיבית על שרירי הבטן, מותניים ובטן תחתונה, מתאים לכל רמות המתאמנים וללא ציוד נדרש.

היי חברים!

האימון השבועי החדש כבר כאן, והפעם מדובר באימון באמת WOW  – קצר, אפקטיבי,

מחזק ולחטב את הגוף, שורף שומנים, עוזר לשפר את הגמישות, מתמקד לבקשותיכם הרבות בעבודה

אינטנסיבית על שרירי הבטן, מותניים ובטן תחתונה. וכמובן, אין שריר שלא פועל באימון בתזמון

המושלם, כך שכל אחד יכול להגשים כל חלום ומטרה שהצבתם לעצמכם!

הכי חשוב – האימון הזה מתאים לכל המתאמנים בכל רמות הכושר, עם גרסאות ביצוע קלות וקשות

יותר, כך שכל אחד יכל לאתגר את עצמו באימון, וגם אין צורך בציוד מיוחד – עבודה עם משקל גוף

בלבד תעשה את העבודה, וכמובן שניתן להוסיף משקלים למתאמנים מתקדמים יותר כגון משקולות, שק

חול, משקולת קטלבל או תיק עמוס בספרים או שקיות אורז – מה שיש ברשותכם.

[youtube _PZGSrfPNho]

ביצוע האימון:

אימון בנוי מ 5 תרגילים שנבצע ברצף ביחד תוך ביצוע וההדרכה שלי און-ליין!

תפעילו את הסרטון במחשב שלכם, בלפטופ, במכשיר נייד, ותנו פוש יחד איתי!

.

תרגיל 1 – squat & knee up – סקווט עם הרמת ברך – ימין 12 חזרות + שמאל 12 חזרות


תרגיל 2 – lever diagonal lunge – לאנג' ל -2 כיוונים ב 45 מעלות עם הנפת ידיים מעלה-מטה  – 15 חזרות

תרגיל 3 – half burpee 180 degree twist jump – חצי בורפי עם סיבוב ל 180 מעלות בקפיצה  – 10 חזרות

סיבוב ב 180 מעלות לצד השני

תרגיל 4 – combo: 5 leg out push-up & 10 pike leg one-arm touches / קומבו 3 פעמים: 5 שכיבות שמיכה עם הרחקת רגל + 10 נגיעות עם יד ברגל הנגדית במנח משולש

תרגיל 5 – crab leg kicks  – הנפות רגליים במנח סרטן  – 15 חזרות

תעקבו אחרי בדף הפייסבוק שלי – מדי יום אני מעלה מתכונים קלים, בריאים וטעימים, רעיונות,

טיפים להצלחה שלכם, עצות ועדכונים נוספים שיעזרו לכם להגיע לגוף בריא וחטוב.

דגשים לאימון:

תזכרו שהמפתח לעבודה נכונה, יעילה ובטוחה הוא ביציבה נכונה – שמירה על גב זקוף, חזה פתוח,

כתפיים אחורה ומטה, צוואר ארוך, ירכיים וישבן אסופים ומכווצים, בטן אסופה חזק פנימה לאורך כל התרגילים.

נשאר עוד כוח? רוצים אקסטרה אתגר? בצעו עוד סיבוב או שתיים של כל התרגילים ברצף!

או בצעו את מקסימום חזרות שאתם יכולים ותעדכנו אותי בתוצאות שלכם בדף הפייסבוק !

למתקדמים ניתן לעשות עד 5 סבבים של האימון.

וכמובן, לא לשכוח חימום לפני האימון ומתיחות אחרי!

תיהנו מהאימון!

בטן שטוחה לקיץ – אימון מהפכני לכל הגוף

איך לבנות שרירי הבטן במהירות ותכנית אימונים יעילה

חדשים בעולם הכושר ותזונה ורוצים להתחיל להתאמן ולאכול נכון ? קלי קלות!


קראו "איך להתחיל להתאמן ב WOW your body" ותכנית תזונה לגוף חטוב SUPER HOT BODY

ותתחילו את המהפך האישי שלכם!

בהרבה אהבה,

ג’ני