הצצה ראשון לפרק הראשון של סדרת ריאלטי של המשפיעניות המובילות בניו יורק

בוקר אור,

הצצה ראשונה לפני כולם-

מה עשו 4 המשפיעניות המובילות של "מייבלין ניו יורק" בתפוח הגדול?

מחר, ב 8 לאוגוסט תעלה סדרת ריאליטי ראשונה מסוגה באינסטגרם TV IGTV)) שיככבו בה 4 משפיעניות מובילות: אנג'ל ברנס, רומי אברג'יל, אור יעקב וליזה ביך, אשר נבחרו ע"י מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק להשתתף בפרויקט תוכן ראשון מסוגו בישראל.

הסדרה צולמה בעיר ניו-יורק, והיא מבוססת על פורמט בן 9 פרקים של משימות בנושאי ביוטי ואיפור תחת השם: #MAKE_IT_IN_NYC.

המשפיעניות הוטסו מישראל לניו יורק במיוחד עבור הפרויקט, כאשר בידיהן מזוודת איפור מלאה במוצרי מייבלין: מייק-אפים, שימרים, מסקרות, שפתונים, צלליות ועוד.

את שלב המשימות הן החלו במטה מייבלין ניו-יורק העולמי, שם הזניקה אותן למשימה הראשונה מולי מייקלסון, מנהלת התקשורת הגלובלית של מותג מייבלין ניו יורק. במשך 4 ימים עברו המשפיעניות משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, אכילת אוכל ניו –יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור ועוד… הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון במשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר.

בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר הוא שיקנה לאחת הבנות את התואר הנחשק: נערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו -יורק בישראל!

הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.

1

2
מימין לשמאל אור יעקוב רומי אברגיל ליזה ביך ואנגל ברנס צילום לאל אוטניק ואור סיט (2) (custom)

תאריך עליית הפרק הראשון: 8.8, הסדרה תשודר במתכונת של פרק שבועי.

להלן לינק הצצה לפרק הראשון: לפני כולם: https://wetransfer.com/downloads/2ae67a233f08a9cbeb631e7b16f52fa620190807074641/8c256dd63a5319769dde2646f1f43e9d20190807074641/bc8295

3