10 טיפים לניהול נכון של דף הפייסבוק שלכם

יש לכם עסק קטן? 10 טיפים לניהול נכון של דף אוהדים בפייסבוק!

מכירים את זה שאתם מחפשים קוסמטיקאית מעולה ונכנסים לפייסבוק שלה על מנת ללמוד על סגנון העבודה ולהחליט אם הוא מתאים לשלכם? ואז אתם מוצאים את עצמכם מדפדפים בין צילום ציפורניים יפות משוחות בלק ססגוני, צילום גבה נקייה ומסודרת לבין בעלה השוכב בלי חולצה, עם כרס בירה תחת הכותרת "בעלי האהוב והשמנמן".

הרשת החברתית "פייסבוק" הפכה בשנים האחרונות לפלטפורמה פופולרית ומשמעותית לקידום עסקים גדולים וקטנים. החברות הגדולות עושות את זה נכון (בדרך כלל), אבל העסקים הקטנים עושים כמה טעויות מהותיות שבדרך…אז הנה לפניכם מדריך קצר ושימושי איך לעשות את זה נכון, בעצמכם!

1. החשבון

פתחתם עסק? הפרידו אותו מהחשבון הפרטי שלכם! השקיעו בדף אוהדים נפרד, המתמקד כולו בעסק שלכם ובמה שאתם מוכרים, מלאו את כלל הפרטים במקומות המתאימים כולל תיאור, מספרי טלפון וכתובת.

2.השם

בחרו בשם קצר וקולע שיהפוך את החיפוש אחריכם לקליל ומהיר. רוצים להוסיף תיאור קצר? תוכלו לעשות זאת במקום המיועד לכך, לצורך העניין "שוש שושני סידור גבות מקצועי ויפה הכי טוב בארץ ובכלל בעולם", זה שם פחות טוב. או בואו נקרא לילד בשמו: לא טוב בכלל.

3. התמונות א'

אין לכם כסף לצלם מקצועי? אין בעיה! השקיעו בתצלומים טובים וברורים, השתמשו ברקע אחיד. אפשר להיעזר באביזרים או חפצים ביתיים לצורך כך, קוביית נייר ניגוב ידיים לבנה, קיר מעוצב בבית או בריסטול בצבע אחיד יכולים לשמש מצע מצויין לצילום נקי ובהיר, צלמו מקרוב, ברזולוציה טובה ובחדות מצוינת.

4. התמונות ב'

צרו אלבומי תמונות לפי קטגוריות. מוכרים אביזרי סלולר? הפרידו אלבום של כיסויים מאלבומי אזניות ואביזרים,מוכרים בגדים? הפרידו חצאיות ושמלות מחולצות ומכנסיים, כך תהפכו את החיפוש לממוקד ולא תתישו את הלקוחות שלכם.

5. הפוסט א'

לכל פוסט יש מטרה שונה ולכן הניסוח שלו אמור להיות מכוון כוונה, אבל לא משנה מה אתם מנסים להשיג, וודאו שאתם כותבים זאת בעברית תקינה, ללא שגיאות כתיב והגייה. פחות טובים בחידודי לשון? שלחו את הפוסט לפני פרסומו לחבר קרוב או בן משפחה וודאו איתו שכתבתם כמו שצריך.

6. הפוסט ב'

לתזמון הפוסטים יש חשיבות גדולה. לתנועה בפייסבוק יש חוקיות משלה ולכן יש לבחור את הזמן המתאים לפרסום הפוסט על הקיר, שעות הבוקר המאוחרות (09:00-11:00) שעות הערב (19:00-21:00), ומוצאי שבת הם זמנים טובים בהם התנועה בפייסבוק שוקקת.

7. הפוסט ג'

גם לכמות הפוסטים יש משמעות אדירה – יותר מדי פרסומים יהפכו את הדף שלכם למציק ומטריד ואתם מסתכנים בכך שאנשים יסירו את ה"לייק" שלהם או ילחצו על אופציית ההסתרה, מעט מדי פרסומים יהפכו את הדף שלכם למשמים וחסר חשיבות. אז מה עושים? מפרסמים פוסט אחד ליום (וזאת רק במידה שיש לכם באמת משהו חשוב לומר) או שלושה פוסטים משמעותיים בשבוע.

8. מבצעים וחידושים

נסו לחשוב בדרכים יצירתיות כיצד לגרום לתנועה בדף שלכם. מבצעים מיוחדים או הטבות שוות יוכלו ליצור סקרנות ועניין וגם להגדיל את כמות האוהדים של הדף.

9. תגובות והמלצות

לקוח מרוצה? לקוחה מאושרת? בקשו מהם להכנס לדף הפייסבוק שלכם ולדרג את בית העסק, שם הם יוכלו לדרג בכוכבים ולכתוב המלצה קצרה ומפרגנת.

10. עצרו לרענון!

רעננו מדי פעם את דף הפייסבוק שלכם, תמונות חדשות, אינפורמציה חיונית שינויים או עידכונים. שעות פעילות חדשות? הוספתם מוצר חדש? מספר הטלפון הוחלף? אל תשכחו לעדכן את לקוחותיכם ואת הדף.

ניהול נכון של דף אוהדים איכותי בפייסבוק יכול להשיג עבורכם רבות, לקוחות מצוינים, תפיסת שירות מצוינת וביטוי מובהק למקצועיות שלכם, גם בניהול הדף ובעיקר – בתחום בו אתם כל מצטיינים!

 

מקווה שסייעתי…ושיהיה בהצלחה!

ובהזדמנות זו אל תשכחו לעשות לייק לדף האוהדים שלי בפייסבוק: יערית לובל אשוש, תודה!