תנובה תשיק לראשונה בישראל במקרר החלב משקה המבוסס שיבולת שועל

בחורה עם מחשב נייד

צילום :יחצ
צילום :יחצ

אחרי שכבש את ארה"ב ואירופה

תנובה ממשיכה להרחיב את פעילותה בשוק תחליפי החלב:

תשיק לראשונה בישראל במקרר החלב משקה המבוסס שיבולת שועל

משקה שיבולת השועל מותאם לשתיית קפה בזכות מרקם עגול, טעם ניטראלי הדומה לחלב והקצפה קלה

 

תנובה, תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה לראשונה בישראל משקה מצונן מבוסס שיבולת שועל, תחת המותג Alternative. המשקה הוא בעל טעם עגול וניטראלי ומתאים למי שמחפשים תחליף חלב הדומה בטעמו ובמרקם לחלב רגיל. כמו כן, הוא ניתן להקצפה בקלות כך שהוא מתאים מאוד לצרכני קפה. צריכת משקאות מבוססים שיבולת שועל נמצאת במגמת צמיחה בעולם וזאת בשל הטעם והערכים התזונתיים המאפיינים אותו. המשקה החדש מורכב מ-95% שיבולת שועל, אשר מסייעת במניעת סוכרת ובאיזון רמת הסוכר בדם ובהתמודדות עם מחלות לב.

לילך כהן שולומון, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב, תנובה: "השקת משקה שיבולת שועל היא דוגמא נוספת לחדשנות של תנובה. כבר זמן רב שצרכנים בישראל מחכים לפתרון של משקה שיבולת שועל מצונן שמתאים גם לשתיית קפה, שזהו השימוש המרכזי כיום בצריכת משקאות תחליפי חלב בישראל. בכל העולם זוהי הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק משקאות תחליפי החלב שזוכה להצלחה הן בשוק הקמעונאי והן בבתי הקפה. 60% ממכירות תחליפי החלב הם משקאות וזאת מכיוון שהישראלים לא מוכנים לוותר על הקפה שלהם וזקוקים לפתרון חלופי. על כן, משקאות תחליפי החלב מהווים את שער הכניסה לעולם תחליפי החלב"

ממליצה! 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))