המשפחה המלכותית – וויליאם, קייט ובייבי ג'ורג'

בחורה עם מחשב נייד

ארמון המלוכה בבריטניה הוציא לפרסום שתי תמונות רשמיות ראשונות, של המשפחה המלכותית הצעירה:  הנסיך וויליאם, הדוכסית קתרין והנסיך הפצפון ג'ורג'.

נכון, אצלנו מוטרדים יותר מהמורכבות של נושא חיסוני הפוליו, מהקיצוץ בקצבאות הילדים, משנת הלימודים שעוד רגע מתחילה, אבל תודו שקשה מאוד לשבוע מהזוג המתוק הזה, ואנחנו רק רוצים מהם עוד ועוד. אתם יודעים מה? אני רוצה! בעיניי התמונות שלהם הם האסקפיזם המושלם, והכי קרוב למלוכה שמישהו מאתנו יגיע אי פעם. תארו לכם שהיו לנו קייט, וויליאם ובייבי נסיך משלנו, בחיי שהכל מסביב היה מתגמד.

התמונות אומנם פורסמו באופן רשמי, אך צולמו באופן שיש בו חריגה מהמסורת המקובלת בבית המלוכה, ע"י אביה של קייט והסבא של ג'ורג', מייקל מידלטון, בגן ביתם של המידלטונים בכפר הפסטורלי באקלברי, לא רחוק מלונדון. באחת מהם מככב גם הקוקר ספנייל המשפחתי לופו, שקייט וויליאם אימצו לפני כשנה. "הבנים" שבתמונה כמו בנים… לובשים בגדים כמעט זהים לבגדים שלבשו כאשר יצאו לראשונה לתקשורת, אשר המתינה לאחר הלידה בחצר ביה"ח: הנסיך וויליאם בחולצת כפתורים משובצת ותכולה (ולא חדשה, אני מהמרת…) ובייבי ג'ורג' עטוף בשמיכה הלבנה, שהיה עטוף בה גם באותו הערב. קייט יפה וזוהרת כתמיד ובכלל לא נראית עייפה, לובשת שמלה קיצית חדשה בוורוד פוקסיה, של המותג הבריטי לבגדי ההיריון ואחרי לידה – סראפין, שמחירה 79$ בלבד. קייט כבר לבשה שמלה של המותג הזה, כאשר נסעה לבית הוריה אחרי יציאתה מביה"ח לפני כשלושה שבועות, למעשה היא לבשה אז את אותו הדגם בדיוק רק בצבע אחר.

בעבר צולמו התמונות הרשמיות של הנסיכים המלכותיים, תמיד בארמון וע"י צלמים מקצועיים בלבד. את התמונה הרשמית הראשונה של הנסיך וויליאם התינוק עם אימו דיאנה, צילם צלם האופנה הנחשב מריו טסטינו, שנהג לצלם את הנסיכה דיאנה לעיתים מזומנות ואף צילם את תמונת האירוסין הרשמית של קייט וויליאם.

אבל קייט וויליאם למרות המתחייב ממעמדם, מנסים לנהוג במידת האפשר בפשטות. כזכור גם כאשר הם יצאו מביה"ח, נהג וויליאם עצמו במכוניתם, כשהאם הטריה קייט יושבת מאחור עם הנסיך הקטן, כמעט כמו כל זוג הורים שיוצא לראשונה מביה"ח, אולי חוץ משומר הראש שישב לצידם, מהרכב המלווה ומאופנועי השוטרים, אבל למה להתקטנן.

יום לאחר שיצאו מביה"ח ב- 23 ליולי, נסעו קייט וויליאם לבית ההורים, כדי להתרחק במקצת מההמולה התקשורתית ואולי גם כדי לקבל פינוקים, שאפשר לקבל רק אצל אבאימא. בינתיים הם גם לא שכרו מטפלת, והנסיך וויליאם סיפר בראיון שנתן אתמול לרשת CNN שהוא היה הראשון שהחליף חיתול לבייבי ג'ורג'. בקיצור – נסיך ונסיכה, ארמון וכל זה, אבל הכי זוג נורמאלי שאפשר.

ההטבלה של הנסיך הקטן ג'ורג', עתידה להתרחש בסביבות חודש אוקטובר, חכו איזה תמונות יהיו אז… ומעניין מה קייט תלבש…?

מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.