תכשיטי יוקרה – לראות ולחלום

זהב, יהלומים ואבנים יקרות. קולקציות התכשיטים החדשות של מותגי היוקרה לקראת חגיגות השנה החדשה

בחורה עם מחשב נייד

H.STERN

הקולקציה החדשה של שטרן עוצבה בהשראת CARD GAMES – משחקי קלפים והייצוגים הסמליים של הקלפים. התכשיטים עשירים בפרטים שבבסיסם הצרות המוכרות: יהלום, לב, תלתן ועלה, לצד תכשיטים בהשראת הדמויות המלכותיות: מלך, מלכה ונסיך.

בין התכשיטים בקולקציה החדשה – טבעות ועגילים עם אבני אמרלד ירוקות בצורת מעוין, טבעות מעוטרות לב בקווים גיאומטריים (בניגוד לצורה המעוגלת המקובלת), שרשראות, עגילים וטבעות עם תלתן מעוגל, טבעות כתר יהלומים ועוד.

אתר ה.שטרן, ה.שטרן בפייסבוק

שטרן. יחצשטרן. יחצ

 *

פדני

רשת פדני חוגגת חנות חדשה וגדולה בנמל תל-אביב, אתר אינטרנט חדש וקטגורית תכשיטים חדשה העונה לשם "My First Padani" המיועדת לנשים צעירות וכוללת בשלב זה תליונים וצמידים עדינים מזהב צהוב 18 קראט בשילוב יהלומים, עם אלמנטים של שפיריות, מפתחות ולבבות בטווח מחירים של 740-1980 שקל.

הקולקציה הרחבה לשנת 2015 כוללת פריטים חדשים בתכשיטי הויולטו המזוהים עם הרשת, המעוצבים בהשראת פרח הסיגלית, קבוצת תכשיטים אישיים המתאפיינת בחריטות של סמלים דוגמת מגן דוד, חמסה ולב, טבעות חותם (כולל אופציה לעצב את טבעת החותם האישית שלך, על ידי חריטת סמל משמעותי או כיתוב), ומגוון רחב של תכשיטים מעוטרים ביהלומים לבנים, ורודים וירוקים.

בנוסף לעיצוב התכשיטים למותג הנושא את שמה, רשת פדני היא הנציגה הרשמית בישראל של מספר מותגים מוכרים מרחבי העולם ובראשם שעונים של קרטייה, ברייטלינג, מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, קארל לגרפלד, אימפוריו ארמני ועוד.

אתר פדני, פדני בפייסבוק

ירדן הראל לפדני_צילום_גיא ויריב_04פדני. צילום: יחצפדני. צילום: יחצ

 

*

TOUS

המותג שבנה אימפריה סביב הדובי הקטן המזוהה איתו, משיק קולקציה חדשה לחורף, תוך פניה לקהל מגוון בגילאים ובטעמים.

התכשיטים נעים בין מינימליזם קלאסי לבין צבעוניות רועשת ועמוסת פרטים עם קישוטי כוכבים ופרחים, בין אם בסגנון רומנטי, ילדותי או בפרשנות ייחודית לסגנון הפאנק-רוק, כשהחוט המקשר בין כולם הוא דמות הדובי המופיעה בכל אחד מהם, בין אם כתוספת קטנה בסוגר או כתליון גדול ומקושט. את התכשיטים מעטרות אבני חן צבעוניות, פנינים, אוניקס ויהלומים.

להשיג בחנויות TOUS בדיזנגוף סנטר ובקניון עזריאלי בתל אביב, קניון מול ים אילת

אתר TOUS', בפייסבוק TOUS ישראל

TOUS. צילום: יחצ חולTOUS. צילום: יחצ חולTOUS. צילום: יחצ חול

*

אימפרס 

באימפרס כבר מתכוננים לשנה האזרחית החדשה עם קולקציה של המותג האיטלקי ג'יאני לזארו בהשראת כריסמס. התכשיטים בקולקציה נוצצים וצבעוניים, בגימור זהב לבן או צהוב משובצים אבני חן יקרות באלמנטים חורפיים דוגמת פתיתי שלג, עצי אשוח ועוד.

ניתן להשיג בלעדית בחנות הדגל של אימפרס בקניון רמת אביב

אתר אימפרס, פייסבוק

ג'יאני לזארו לאימפרס, צילום: יחצ

 *

KONAFACEBOOK