תכנון נגרות- חשוב או אפשר לוותר?

בחורה עם מחשב נייד

תכנון נגרות בבית הוא תמיד הכרחי
ואם היה לי שקל על כל פעם ששאלו אותי,״ למה צריך לתכנן? אפשר לקנות!״, הייתי כבר מזמן רובצת בביקיני בבורה בורה עם כוס ענקית של גארג׳ דה פאפא ביד.
תכנון רהיטים בבית או בדירה תמיד מתייחס לפרופורציות המדויקות שלכם.
הוא יגיע ויחבר בין קיר לקיר, יתייחס לחלונות ולפתחים בצורה מדויקת,
וכשנתהלך בבית, נרגיש יד מכוונת בין הארון בכניסה לתליית המעילים והתיקים, שנסתר מהעין,
לבין קונסולה עדינה בכניסה לבית ,שמקבלת את פנינו עם אגרטל ופרחים,
לבין עוד כמה פרטי נגרות שיש בחלל.
וריהוט שקונים, כמו שידה, ארונית קטנה, או כל ריהוט דקורטיבי צריך להתאים בול לכל השאר, ולמידות, ולפונקציות שצריך.. בקיצור, לפעמים עדיף פשוט לתכנן ואז לא צריך להתפשר על כלום, בעיקר לא על איכות.
בתמונה מזנון נמוך לאכסון כלי הגשה גדולים, לצד פינת האוכל. עשוי מעץ אגוז אמריקאי, וידיות פליז מוברשות. בגלל אורך הקיר, והרבה מקומות איכסון אחרים שכבר תוכננו בחלל המטבח ופינת האוכל, היתה אפשרות לשחק אסטטית עם העיצוב,ולייצר תחושת ציפה ,קלילות, ואווריריות בחיבור בין היחידה לקיר.

מזנון לאכסון כלי הגשה
תכנון נגרות
גלית פנינה אבינועם
בעלת תואר ראשון בעיצוב פנים מאקדמית HIT ,מרצה מבוקשת באקדמיות לעיצוב ,בתי ספר פרטיים וסמינרים בארץ ובעולם. מקצועיים בארץ ובעולם. בעלת 20 שנות נסיון מקצועי במגזר המסחרי ופרטי. בין הפרויקטים הבולטים שתכנן המשרד , בתי מלון יוקרתיים בירושלים, , פודיום לרשות שדות התעופה בטרמינל 3 ,סניפי המשרד לביטוח לאומי, משרדים לחברות בינלאומיות , ומגורי יוקרה בארץ ובעולם. השתתפה בתוכניות טלויזיה רבות בנושאי עיצוב ואדריכלות, וכתבות על הפרויקטים שלה התפרסמו בכתבי עת וספרים יוקרתיים. ייזמה והקימה את וועד הפעולה להפחתת חשיפה לחומרי הדברה בארץ,"אף אחד לא ירסס את הילדים שלי". תורמת מזמנה לקהילה ב"פרויקט כרובית" להכנת ארוחות חג לניצולי שואה וקשישים, מתנדבת בנבחרת 2019 life than larger for mudder Tough של עמותת "גדולים מהחיים" להקמת גן ילדים לילדים חולי סרטן בבאר שבע. בעלת חגורה חומה בקארטה, שני כוכבי צלילה ורצה למרחקים קצרים. נבחרה לרשימת "50 הנשים שמשנות את המציאות בארץ" בשנת 2016.