תחפושות עם משמעות – על כל רכישה תינתן תרומה לילדים חולים

בוקר רביעי מעולה,

גיבורי על למען גיבורים
דיסני ישראל יוצאת בקמפיין בכיכובם של גיבורי העל של מארוול למען ילדי עמותת Make-a-Wish בישראל
בקמפיין שיעלה בשתוף עם יצרנית התחפושות שושי זוהר – בכל רכישה של תחפושת של אחד מגיבורי העל של מארוול
יתרם חלק מההכנסות למען הגשמת משאלות של ילדים חולים במחלות מסכנות חיים
דיסני ישראל יוצאת בקמפיין מיוחד בכיכובם של גיבורי העל של מארוול, המתמקד בילדים הגיבורים של עמותת MAKE A WISH בישראל, המגשימה את משאלותיהן של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים. הקמפיין חוגג את התכונות המיוחדות של גיבורי העל של מארוול אותן ניתן למצוא בילדי העמותה ובבני משפחותיהם. זאת בהלימה עם אחת מהמטרות החברתיות של דיסני – לבנות עוצמה רגשית לילדים החולים במחלות מסכנות חיים ולאלה הקרובים אליהם, ברגעים בהם הם זקוקים לה ביותר.

תחת הכותרת "גיבורי על למען גיבורים" ובשתוף פעולה עם ענקית התחפושות שושי זוהר, על כל רכישת תחפושת של אחד מגיבורי העל של מארוול לילדים או מבוגרים, תתרום חברת 'שושי זוהר-תחפושות שאוהבים' חלק מההכנסות למען להגשמת משאלות וליצירת רגעים מיוחדים עבור ילדי העמותה ומשפחותיהם. בין התחפושות שייזכו בתרומה ניתן למצוא את ספיידרמן, הענק הירוק, ת'ור, קפטן אמריקה, איירון מן, הפנתר השחור ועוד.

במקביל יעלה קמפיין און ליין ברשתות החברתיות בהשתתפותם של סלבריטאים מובילים לצד ילדי משאלה של העמותה כשהם מחופשים לאחד מגיבורי העל. בין המשתתפים ניתן למנות את מייקל לואיס, אנה זק, מור סילבר, טום באום, דביר בנדק, יו"ר עמותת Make A Wish, ליאור כלפון חבר הנהלת העמותה, שי מיקה, שחר סויקיס ונוי קאי, אנג'ל ברנס, סימור דניאל, אורי גלר ואחרים. הסרטונים שיפיקו הסלבס יעלו את המודעות לחשיבות התרומה ויזמינו את הגולשים להיכנס לאתר Make A Wish ולתרום ישירות, למען הגשמת המשאלות לגיבורים הצעירים.

בין התחפושות ניתן למצוא במגוון מידות לילדים ומבוגרים את: איירון מן, קפטן אמריקה, ספיידרמן, ת'ור, האלק, הפנתר השחור
טווח המחירים: תחפושות של מארוול לילדים 49-139 ש"ח תחפושות מארוול מבוגרים 89- 189 ש"ח – להשיג ברשתות הצעצועים ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.