תזכרו את זה בחופשה הבאה שלכם

בחורה עם מחשב נייד

האם אפשרי להרגיש חו"ל ולחוות חופשה משמעותית במרחק שעה מהבית? למה חשוב  לשים לב בחופשה בבית מלון והוידוי הלא מתקבל על הדעת שלי, בעקבות חוויותי מלאונרדו בוטיק ברמת החייל

יש לי וידוי. והוא כה נדיר, עד שקשה לי לחשוף אותו ברבים, מהחשש שלא יאמינו לי או יחשבו שראשי מטורלל.

אני שונאת חופשות, בעיקר אם הן מתמשכות ורחוקות משהו. שונאת לארוז, לטוס, לנסות למצוא את עצמי בעיר זרה, להרגיש תיירת.

החופשה הכי ארוכה שלי הייתה למשך שלושה שבועות לתאילנד. ביג מיסטייק. הטיסה בלתי נגמרת,  תחושת הזרות והניסיון לנתב עצמך בין היעדים ולנסות להגיע להקיף את כל המדינה בחצי שעה.

והנה הקטע שבכלל יפיל אותכם:

אחרי שבוע בחו"ל, אני כבר רוצה לחזור לישראל.  אינני יודעת אם אלו זרעי ציונות הדוקה הנטועים בי, סיפורי הנדידה והעלייה ארצה  הקשים של סבי וסבתי שהותירו ניחוח מר מהדיוטי פרי או תשוקה לפלאפל. זה בטח לא כי אני חייבת להשקות את העציצים.

בכל זאת בשבוע שעבר יצאתי לחופשה. קצרה, ממצה ודוברת עברית שפת אם. היא נמשכה 24 שעות בדיוק, ולקח לי כשעה להגיע ליעדי. לא ארזתי שום מזוודה, לא שכרתי רכב או דאגתי לביטוחים. רק דחפתי כמה בגדים לתיק וקניתי כרטיס לרכבת.

זמן לובי. לאונרדו, תל אביב

מה שכן,  אם יכולתי הייתי גרה בבית מלון.  אוכל זמין , מכון כושר חינמי, שירותי כביסה, ניקיון, ומים חמים בהחלט מושכים בעיני יותר מלשלם לוועד בית. לשמחתי, ברשת מלונות פתאל שמעו על תאוות הלובי שלי והוזמנתי מטעמם ל-  city break קמפיין חדש של הרשת, המעודד ישראלים לנופש אורבני  בבתי מלון איכותיים הקרובים יחסית לאזור מרכז .

יכולתי לבחור בין  מלונות לאונרדו בירושלים, נתניה, אשדוד, בת ים, תל אביב, ואחרים. בחרתי במלון לאונרדו בוטיק שברמת החייל בתל אביב. הוא מלון עירוני שמתאים לאנשי עסקים ותיירים בגלל המיקום ההייטקי אבל גם לזוגות ומשפחות שמוכנות לוותר על בריכה מלאת כלור ומחפשות בילוי מעוצב, קולי ומלא בסטייל.

הטרקלין. לאונרדו בוטיק ברמת החייל. (צילום: יח"צ)
הטרקלין. לאונרדו בוטיק ברמת החייל. (צילום: יח"צ)

הייתי רוצה לספר שדגמתי 3 פאבים בלילה, אבל כל זה ממש לא קרה, ולא בגלל שנסעתי עם אימי. אחרי סיבוב קצר בקניון עזריאלי וסיבוב עוד יותר ארוך ברחובות הנפלאים של תל אביב. הגעתי ללאונרדו והחלטתי שהכי טוב בבית המלון. העיצוב. חדר הכושר. והתמונות שעל המסדרונות. אבל בעיקר הטרקלין.  עיצוב מהודר, טכנולוגיה זמינה בדמות מסכי ענק ומחשבים נוחים, ספרים, כורסאות עור, בר ובופה ובעיקר אווירת חו"ל גרמו לי להרגיש פשוט,  עשירה.

בבוקר אצנו לטייל ביפו ובנמל תל אביב. התחושה הכללית הייתה שב-24 שעות הספקנו המון. למרות שזו חופשה קצרה וקרובה לבית, היא הייתה ממצה, גדושה והצליחה לגרום לי קצת לניתוק והתאווררות. ממש בלי לעלות על מטוס

ועוד 5 נקודות טובות מהביקור, שאתם צריכים לבדוק בכל חופשת מלון:

1. ארוחת הבוקר– הייתה עשירה ומעניינת במיוחד. היו שם גבינות נהדרות וייחודיות שאין לי מושג איך קוראים לחצי מהן, כי הן יקרות מידי בשביל שאקנה לביתי. מגוון חביתות, פשטידות, מאפים. וזה היה בטעם טוב, מדויק. אז לא צריך לנסוע לבית מלון באילת ולהוציא הון רק בשביל חווית הארוחת הבוקר. הם לא מסתפקים שם ב"קפה פילטר של בתי המלון" אלא המלצרים האדיבים מגישים את הקפה עד לשולחן. ועוד אחד לדרך.

2. חנייה– ליד בית המלון יש די בשפע חניה באפור לבן, המתאימה למי שמגיע עם רכבו בלילה, כשחניון בית המלון סגור.

3. עיצוב– מלון בוטיק יהיה מעוצב למשעי, כצפוי. אבל הדברים הקטנים הם שעושים את זה. אדגים: לתחושתי, מסדרונות של בתי מלון יכולים להרגיש קצת מנוכרים, במיוחד אם אתה מחפש את חדרך באישון ליל, אתה יכול להרגיש קצת אבוד. על קירות מסדרונותיו של לאונרדו בוטיק רמת החייל תלויות תמונות שבהן מצולמות דמויות "של פעם", שמעבירות feel חם ומשפחתי.

עיצוב מושקע יעשה לכם את זה. חדר השינה
עיצוב מושקע יעשה לכם את זה. חדר השינה

4. שירות, יחס, שירות– חייבת לראות פנים נעימות, המשדרות משהו מזמין וחם. בלי פרצופי תחת. לדעת ששמחים לקראתי בארוחת הבוקר ולא מביטים בי כעוד תאוות ארוחות בוקר ישראלית של בתי מלון שבאה להעמיס מיליון גבינות ו12 סוגי לחמים. שיהיה מי שיצוץ לעזרה במכון הכושר בעשר בלילה. נראה שבלאונרדו בוטיק מאוד מקפידים על זה אני לא חושבת שזה בגלל שהמלון נחשב ליוקרתי. בהזדמנות אכתוב עבורכם את הפוסט שבא לי לצעוק כבר שנה על המכון כושר המפואר והיקר בחיפה בו הייתי מנויה, והשירות הוא מזעזע עד לא קיים.

5. זלילת ערב נגישה – מכירים את תחושת הרעב שמגיעה בסביבות הערב, אחרי יום טיולים או עבודה ולא משנה כמה ניפחתם את כרסכם בבופה של הבוקר? המלון לא הציע לי לפחות ארוחת ערב, אבל לא נזקקנו לכך. קודם כל, בזכות הטרקלין שהגיש לחמים, מאפים, ירקות, פירות, מיני קורנפלקס עם חלב, וסוגי קפה ותה, ההיצע הזה בהחלט סוגר את הבסטה במיוחד שהוא פתוח עד 22:30 בלילה. חשוב לציין גם שיש הרבה מסעדות ובתי קפה בקרבת המלון, למי שמעוניין.

לפרטים:
http://www.leonardo-hotels.co.il/hotels/

יצוין כי בתמורה לכתיבת הפוסט קיבלתי במתנה אירוח ללילה.