תזיזו את התלתלים מבית ג'ויה קמפיין ואודישן למתולתלות

כתבתה של גליה חזן
קרדיט צילום יח"צ

ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ יוצאת בקמפיין עוצמתי וייחודי "תזיזיו את התלתלים שלכן", וקראה לכל הנשים המתולתלות בכל המגזרים, בכל הקהילות ובגילאים שונים מדן ועד אילת להגיע לאודישן ענק ומרוכז לחגיגת תלתלים שלמה.
IMG_0055נ
את המהלך כולו הוביל משרדו של גולן נהרדעא , שכחלק ממנו פתח יום אודישנים מרוכז אשר אליו הגיעו נשים שונות ומתולתלות מכל קצוות הארץ, היה אודישן עוצמתי, ללא שגרתי ובעל אמירה חזקה- את יפה גם עם תלתלים. חלק ניכר מהנבחנות שיתפו אותנו בסיפורים אישיים , איך הפכו התלתלים שלהן למטרד או מכשול באירועים שונים בחייהן, באודישנים, אצל הספר,בדייטים, באירועים חגיגיים ועוד. רוב הבנות שהגיעו להיבחן הרגישו כשגרירות לכל הנשים המתולתלות באשר הן ובאו להעביר את הבשורה שלהיות מתולתלת זו זכות.
IMG_0176
האודישן עצמו תועד כצילום ווידיאו של ריקוד קופצני ומטריף של הנשים עם השיער המתולתל, כאשר בתום האודישן הסרטון נשלח לכל מועמדת.

הנשים שהגיעו לאודישן היו נשים מדהימות, בעלות שיער כובש , ביטחון ומראה ייחודי המאפיין כל אחת.
IMG_0073

בעולם של ימינו בו הצורך לשלמות שולט ברחובות ובפרסומות, בו שיער מתולתל הפך לפאסה, החליטה חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה לצאת בקמפיין שבמרכזו ההצהרה- "תזיזו את התלתלים שלכן" המקדש את הצורך להציג את יופיו של השיער המתולתל האמתי כפי שהוא
IMG_0129

חברת ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה בע"מ היא אחת מהחברות המובילות והבולטות בישראל לפיתוח, ייצור, שיווק, ייבוא, מסחר והפצה בתחום הקוסמטיקה, הטיפוח והיופי. ולה סדרות שלמות לטיפוח ושיקום השיער המתולתל, מוצרי החברה מדגישים את התלתלים, מעצבים ומעניקים להם ברק, חיות ומגע נעים.

והנה לפניכם התוצאות של יום האודישנים המהמם: