תוסף התזונה גינקוזאן – לטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז

בחורה עם מחשב נייד

היי חברים! אז ככה, בערך פעמיים אני מנסה להתחיל לכתוב כל פוסט אבל תמיד משהו מסיח את דעתי!

בשבוע שעבר התחלתי להשתמש ב"גינקוזאן" ומאז חל שיפור בריכוז שלי! הנה כמה פרטים שמצאתי על התוסף שעזר לי:

 מ-4 אנשים עם הפרעות קשב וריכוז מפסיקים ליטול תרופות לטיפול בבעיה הרפואית,  בגלל הקושי הכרוך בהתאמת הטיפול והמינון. וגם בשל תופעות הלוואי: עצבנות, אי שקט, ערנות מוגברת וקשיי שינה, חוסר תיאבון וכאבי ראש. לא מעט נמנעים מטיפול אחרי התנסות קצרה, או חוששים להתחיל טיפול גם במחיר הפרעה בתפקוד מיטבי ביום יום.

תוסף התזונה גינקוזאן הוא פתרון טבעי מוכח.  כמוסות גינקוזאן מכילות שתי תמציות טבעיות שיעילותן ובטיחותן הוכחו במחקרים קליניים – גינקו בילובה GK501®)) וג'ינסנג קוריאני (G115®). החומרים הפעילים שבגינקו בילובה מגנים על מערכת העצבים, משפרים את זרימת הדם בכלי הדם ומעכבים תהליכי הזדקנות.  תמצית הג'ינסנג מסייעת לתאי המוח 'לנצל' טוב יותר את החמצן הרב שמגיע למוח בזכות זרימת הדם המשופרת שלה אחראי הגינקו. מחקרים קליניים הראו כי השילוב הסינרגטי בין הגינקו לג'ינסנג משפר את התפקוד, מדדים שונים של זיכרון וריכוז, מסייע בהתמודדות עם מצבי לחץ ומשפר מהירות תגובה. לצמחי המרפא הללו השפעה חיובית גם על מערכות נוספות בגוף.

כמוסות גינקוזאן נחקרו והוכחו במחקרים קליניים בקבוצות גיל שונות. יכולתן הודגמה בשיפור עיבוד מידע מסוגים שונים [ספרתי/ מילולי ועוד], שמירה על ריכוז בביצוע משימות, מניעת עייפות מנטלית ושיפור הזיכרון לטווח קצר וארוך. צמח המרפא גינקו בילובה הוכח מחקרית כטיפול יעיל בנטייה לבלבול, ירידה קוגניטיבית ואפילו אלצהיימר. השילוב בין צמחי המרפא נמצא גם כמשפר את מצב הרוח. מחקרים נוספים הראו, כי ג'ינסנג יעיל בטיפול במצבי מתח ועייפות ומשמש כממריץ ומגביר אנרגיה טבעי.

גינקוזאן מתאים לטיפול מגיל 18 ומעלה. להשגת תוצאות מיטביו מומלץ ליטול את הכמוסה בבוקר לאורך 3-4 שבועות.  לגינקוזאן תעודת כשרות!

גינקוזאן משווק ברשתות הפארם, קופ"ח מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת הפרטיים ובבתי טבע, במחיר 103 ₪.

מומלץ!