תוסיפו קצת כסף לחיים שלכם

בחורה עם מחשב נייד

גם לכם מפריע שהפח החדש לא תואם למקרר? מתים להחליף את השטיח כי החלפתם את הווילונות? אם גם אתם פריקים של "התאמות" וחייבים שיהיה קו מנחה (אם מדובר בצבע, או בסגנון מסוים) אז יש כמה מוצרים שמתאימים לכל סטייל וכל צבע וכך ההפרעות שלכם יוכלו לחיות איתכם בשקט, כן, הצבע המטאלי כבר כאן!

תמיד כיף להזכר ברגעים יפים שחווינו ואנחנו פשוט חייבים למסגר.אז למה שלא גם המסגרת שלכם תהיה משהו שלא תרצו לשכוח? ישנן מסגרות רבות בציפוי צבע מטאלי, או שהן פשוט עשויות כסף אשר ישמרו על התמונות שלכם בסטייל ובאיכות מובטחת.

הגיע הערב, אתם יושבים בכיף על הספה מול הטלוויזיה, רואים עוד סיטקום בו הדמות נכנסת לדירה ומניחה את המפתחות על שולחן חמוד בכניסה בתוך קערה חמודה וקטנה. אנחנו יודעים מה אתם אומרים לעצמכם- אנחנו גם צריכים קערה כזאת, שיהיה פה יותר מסודר. אז זה אפשרי, ישנן קערות מטאליות (יש גם בזהב אם אתם ממש מתעקשים) שמתאימות בדיוק לשידה/השולחן הקטנים שתשימו בכניסה ועליהם היא תונח- הקערה המטאלית שתעשה לכם סדר (וקסם) בחיים.

לצד אותה קטרה קטנה תוכלו לשים לכם מתקן לכלי כתיבה בצבע מטאלי שיתאים בדיוק לה (הרי למי מאיתנו לא יצא להיות בדלת ובדיוק להיזכר בעוד משהו? עכשיו תוכלו גם לרשום, ולהיות אופנתיים באותו הזמן).

נחזור רגע לאותו ערב על הספה מול הטלוויזיה, כדי להפוך אותו לטיפה יותר רומנטי, ישנם נרות אשר מגיעים בתוך כוסות מטאליות ומגניבות שגם יעשו לכם חם ונעים וגם יוסיפו לאווירה הרומנטית והביתית.

עדיין על הספה? מרגישים שמשהו חסר לכם? כרית פאייטים בצבע כסף תוסיף לספה שלכם את הטאץ' המטאלי שאתם כל כך חיכיתם לו, כרית יש לכם ? יופי, ניתן לקנות את הכיסוי בנפרד.

אחרי כל הכיף הזה, צריך לסדר ולזרוק את כל הבלאגן לפח. חברת סימפליומן מציעה מגוון רחב ומכובד של פחים מטאלים איכותיים שיעשו לכם אפילו את הפעולה של זריקת הפח לאטרקציה שלא תוכלו להתאפק לבצעה.

עכשיו שיש לכם את כל הכלים והפריטים לשדרג את הבית שלכם, קומו, תזרקו עליכם קצת בלינג בלינג ותתחילו להוסיף לעצמכם קצת כסף לחיים..