תהיי יפה ותדברי

מה גורם לי להרגיש יפה? המובן מאליו: בעלי והילדים, והתוספות: הבגדים, האיפור ושגרת הטיפוח

*הבלוגרית קיבלה את מברשת הניקוי של קליניק להתנסות

עם הנתונים שקיבלתי מהטבע אני חיה יחסית בשלום. אם היו שואלים אותי לפני היצירה סביר שהייתי משנה כמה פרטים ומשדרגת אחרים, אבל אלו לא דברים שמדירים שינה מעיני, גם אם 'יפה' כנראה לא תהיה אחת ממילות התואר הראשונות שתגדיר אותי.

אני כותבת על אופנה ויופי, חיה את העולם הזה על יתרונותיו וחסרונותיו ומודעת לכמה שברירי הוא מושג היופי וכמה מסוכנת ההשתעבדות אליו. זה לא אומר שאני לא אוהבת להרגיש יפה. נהפוך הוא, אני מאוד אוהבת, רק דואגת לשמור על פרופורציות בכל הנוגע להתעסקות בזה. אני מאוד מקווה שאצליח להעביר את אותו המוטו לילדיי. אין פסול בלרצות להראות טוב ולהשקיע בזה, החכמה היא לדעת לשמור על מידתיות, ולזכור תמיד שמה שחשוב באמת נמצא עמוק בפנים. לטעמי, האחד לא צריך לבוא על חשבון השני, אם אפשר להיות ולהרגיש יפה מבחוץ ומפנים, מה טוב.

מה הם הדברים שגורמים לי להרגיש יפה?

הילדים שלי

כשאני מסתכלת על ארבעת ילדי, או מתהלכת איתם ברחוב, אני מרגישה הכי יפה שיש. הרי לא ייתכן שאישה לא יפה הביאה לעולם ארבעה מוצלחים שכאלה.

בעלי

זכיתי להתחתן עם אחד האנשים הכי מפרגנים שבנמצא. הוא תמיד יודע להחמיא בזמן ובמקום הנכון, לפרגן לכל שינוי שאעשה, להרגיע אותי כשהביקורת העצמית חוצה גבולות הגיון, ולעולם לא להעיר, גם בימים שברור לכולנו שאני מסוגלת ליותר.

20140601_194154

הבגדים שלי

כשאני מתלבשת יפה אני מרגישה יפה. לכן אני מקפידה להתלבש יפה תמיד. גם בימים שאני לא יוצאת מהבית לא תמצאו אותי בטרנינג קרוע וחולצת סיום מסלול. אני מקפידה, בעיקר בשנים האחרונות, שכל הפריטים שיש לי בארון יהיו כאלו שיגרמו לי להרגיש יפה ומעבירה הלאה את אלה שלא עושים את העבודה.

shutterstock_174946925

מסקרה

אני לא נוהגת להתאפר הרבה, מסתפקת בדרך כלל באיפור מאוד בסיסי. אבל אם יש מוצר אחד שעושה את ההבדל יותר מהכל יהיה זה הרימל (מסקרה). המסקרה פותחת את העיניים ומשנה את ההבעה כולה. מבחינתי אם צבעתי בבוקר את הריסים, גם אם כל שאר הפנים נקיות מאיפור, אני כבר מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי.

shutterstock_123684661

שגרת טיפוח

האהבה שלי לטיפוח עור הפנים היא חדשה יחסית. במשך שנים הסתפקתי במריחת קרם לחות זול מדי ערב וכשממש השקעתי הייתי מוסיפה גם מקדם הגנה בבוקר. בשנתיים האחרונות שגרת הטיפוח שלי קיבלה שדרוג רציני. אני לא מפספסת ניקוי פנים יסודי מדי בוקר וערב, סרום, קרם עיניים, קרם לחות ומסיכה מדי פעם, ולא תתפסו אותי יוצאת מהבית בלי מקדם הגנה על הפנים והמחשוף. גם אם אני לא אחזור להראות בת 20 ולא אהפוך לג'וליה רוברטס (שהיא אגב לטעמי היפה בנשים), ההתעסקות הזו עושה לי נעים וגורמת לי להרגיש רעננה ומטופחת.

shutterstock_114522214

לאחרונה קיבלתי להתנסות מברשת לניקוי פנים של קליניק. אחד מהדברים שאני הכי מקפידה עליהם בשגרת הטיפוח שלי הוא ניקוי הפנים. אני גרה בלב המפוייח של תל-אביב. השילוב של זה עם הקיץ הישראלי הלח והעובדה שאני בעלת עור שמן עם נטיה לפצעונים, גורם לי להגיע לשעות הערב בתחושה שדבוקה לי לפנים שכבת לכלוך עבה ומזיקה.

המברשת של קליניק היא חשמלית (נטענת) והמטרה שלה היא לנקות את העור בעדינות ויסודיות. אני מודה שהנטיה שלי היא לשפשף את הפנים מעט באגרסיביות, ובמסגרת המאמצים להיות עדינה יותר עם העור שהופך רגיש עם השנים, המברשת הגיעה בדיוק בזמן.

השימוש במברשת הוא קל ונח. היא עושה את העבודה בעדינות ומגיעה לכל קימורי הפנים. התחושה היא של עיסוי עדין וברגע שמתחילים את פעולת המברשת קשה להפסיק (המברשת תכבה את עצמה לאחר 30 שניות, שזה פרק זמן שאמור להספיק לניקוי עור הפנים. לתחושתי זה לא הספיק והארכתי את השימוש לדקה). חשוב להקפיד להשתמש בסבון נוזלי שמתאים לסוג העור שלך ולהסיר איפור בתכשיר מתאים לפני השימוש.

עם סיום הפעולה (אצלי תוך כדי מקלחת), אני מייבשת את עור הפנים בעדינות ומורחת את הסרום והקרם שלי. התחושה היא שהעור מקבל אותם בשמחה בזכות הפנים הנקיות והנקבוביות הפתוחות.

את המברשת החדשה של קליניק ניתן להשיג ברשת סופר-פארם בלבד.

20140727_135936