תגידי שאת שלי/ אליזבת נורבק

ספרה של אליזבת נורבק הוא מערבולת של רגשות, פחדים וחששות של שלוש נשים, מערבולת הטומנת בחובה טירוף ואובססיה. אחת מאמינה שהיא מצאה את בתה, השנייה מפחדת לאבד את בתה והשלישית, שמפחדת מעצמה ורוצה לגלות מי היא באמת .

תגידי שאת שלי

"תגידי שאת שלי" הוא מותחן פסיכולוגי מצמרר, אשר נמצא בראש רשימות רבי המכר בעולם. הוא מכר מעל חצי מיליון עותקים רק בשבדיה!!!

סטלה ווידסטראנד היא פסיכותרפיסטית, אשר בעברה הרחוק קבור לו סוד אפל. היא איבדה את בתה בת השנה בחוף הים. היא הייתה אז מאוד צעירה, בשנות העשרה לחייה. היא השאירה את בתה בצל מתחת לעץ ישנה והלכה לטיול לבדה. כשחזרה היא מצאה את העגלה של התינוקת הפוכה ובלי זכר לה. כולם היו בטוחים שבתה אליס, טבעה בים, אך גופתה מעולם לא נמצאה. מאז סטלה עדיין מאמינה שהיא לא מתה ושהיא תחזור לחייה.
סטלה כיום נשואה באושר ואמא לילד בן שלוש עשרה. היא הצליחה להדחיק את כאבה, ששבר אותה כבר מספר פעמים והוביל אותה לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי.
כשאליזבת מגיעה אליה לקליניקה, חייה מתערערים שוב. היא מאמינה בכל ליבה, שזו בתה אליס האובדת. היא חייבת לגלות מה קרה לה, היא חייבת להכיר אותה. זה יהרוס להם את החיים, אבל סטלה מוכנה לכל דבר.
ומה עם אליזבת? האם היא תוכל להתמודד עם האמת? כל חייה יהרסו. אבל, סטלה מאמינה שאליס ראויה לדעת את האמת. ששתיהן ראויות.
ומה אמה של אליזבת, קריסטין, יודעת? מה ההסבר שלה לכך שהיא גדלה את הבת שלה?

מי זו אותה אליזבת? האם זו באמת אותה אליס של סטלה?

גם באליזבת גועש לו הר געש של רגשות ופחדים. פחדה הגדול ביותר, הוא שאנשים יגלו מי היא באמת. שידעו שהיא רעה.
כולם מפחדים . כולם. אבל אנחנו מחייכים ועושים את עצמנו. הפנים משקרות כדי להסתיר את האני האמיתי שלנו, שחלילה לא יבצבץ החוצה.
היא יודעת שמשהו לא בסדר אצלה. היא חשה כעסים רבים על אמה. אביה, אשר אליו היתה כל כך קשורה, נפטר לא מזמן. והיא נשארה שבורה וכואבת. אמה קריסטין, אמרה לה מיד כשנפטר, שהיא מאומצת, ושהוא לא באמת היה אביה. אבל, אליזבת דווקא חשה, שאם כבר היה יותר הגיוני שאמה לא תהיה קריסטין. זיכרון ילדותה נשמר אצלה, כזיכרון מוזר. היא זוכרת שהם היו מבודדים תמיד. משהו בתוכה גורם לה לרצות להתרחק מאמה.

קריסטין אמה של אליזבת, זוכרת את הלידה, איך שהיא חבקה אותה ודאגה לה. והיא לא מצליחה להבין מדוע בתה הולכת ומתרחקת ממנה. היא יודעת שהיא לא היתה צריכה לספר לה בצורה זו על כך שאביה היה אב מאמץ, אבל חשדה הגדול הוא שדווקא סטלה משפיעה עליה כיום לרעה. משהו לא בסדר איתה…

מה באמת התרחש? מי היא אליזבת?

ספרה של אליזבת נורבק הוא מערבולת של רגשות, פחדים וחששות של שלושת הנשים, מערבולת הטומנת בחובה טירוף ואובססיה. אחת מאמינה שהיא מצאה את בתה, השנייה מפחדת לאבד את בתה והשלישית, שמפחדת מעצמה ורוצה לגלות מי היא באמת .

מאחלת לכם קריאה מהנה!

XOXO

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)