מחשבות על שריפה. מה באמת חשוב לי להציל?

שריפה בביתי? מה מצילה קודם? מה לוקחת איתי שלא ייעלם מהעולם? מה הכי חשוב לי שלא אוכל לשחזר? דברים שכתבתי במשך שנים? תמונות של המשפחה? מכתבי אהבה ששלחנו אחד לשני? מה עושים? צמרמורת

srefa

לחשוב על זה שכל הבית נשרף, גורם לי לחיל ורעדה. מה אני מצילה קודם? מה לוקחת איתי שלא ייעלם מהעולם? מה הכי חשוב לי שלא אוכל לשחזר? עזבו בגדים, נעלים, ספרים- הכל אפשר לקנות. אבל מה עם דברים שכתבתי במשך שנים? תמונות של המשפחה? מכתבי אהבה ששלחנו אחד לשני? מה עושים?

דברים שכתבתי על מחברות במשך שנים.

את כל כאבי שפכתי שם. המון דמעות הציפו את הדפים, שראו משברים של עליות ומורדות בחיים שלנו. שם, בתוך הדפים האלה ריפאתי את עצמי מאבדון. שם מצאתי את החברה הכי טובה לשפוך עליה הכל ולגלות שהיא מכילה אותי, אוהבת ועוטפת אותי באהבה. ואם תהיה שריפה- מי יחזיר לי את המחברות האלה? ואולי באמת כדאי שלא יהיו בחיי שוב? לא יודעת…

מאמרים מקצועיים ותמונות של המשפחה בטיולים ואירועים.

הכל נמצא במחשב. המון מאמרים מקצועיים שלא פורסמו בשום מקום. תמונות מהילדות. פוזות מהנערות והמון תמונות מאירועים וטיולים. ונניח שלא חשבתי לעשות גיבוי- האם לעשות גיבוי? כאילו לחשוב- הנה עוד מעט שריפה כדאי לשמור? אז עשיתי! הפחד שהתיק יישאר בבית ויישרף גם הוא. איך לעזאזל משחזרים את התמונות? מאמרים מקצועיים? רק לחשוב על זה עושה לי צביטה בלב.

מכתבי אהבה שכתבנו אחד לשני כאשר הכרנו לפני 45 שנים.

הם ארוזים שם למעלה בארון מימין, עשרות מכתבי אהבה ששלח לי אהובי כאשר הכרנו. הבענו שם את אהבתינו. הרגשנו כמו רומאו ויוליה. כמה דאגה הבענו אחד לשני. כמה אכפתיות והמון מילות של אהבה הרעפנו אחד לשני. מחכה אני ליום נישואין 50 כדי לפתוח ולהקריא לילדים. ואם תהיה שריפה- איך אוכל לשחזר את הכל?

אלה רק דוגמאות קטנות של כאבים אישיים שעלולים להיות אם יש שריפה. לא עלינו! מה קורה עם כל האנשים שחוו שריפה וכל עולמם נעלם באש הזדונית הזו? איך ממחזרים חיים שלמים מלאי זיכרונות פרטיים של רגעים יפים, ילדות ואהבה זוגית? רק לחשוב על זה מה שאנשים אלה עוברים, מעלה בי צמרמורת וצביטה בלב.

תמונה:  YNET