שער כניסה לבית פרטי – מגן גידור אחזקות

שער כניסה לבית פרטי עונה על שני צרכים, הוא מספק רמת הגנה גבוהה ומשמש כאביזר בטיחותי ויפה המשדרג את הבית ואת החצר

בחורה עם מחשב נייד

שער כניסה לבית פרטי עונה על שני צרכים, הוא מספק רמת הגנה גבוהה ומשמש כאביזר בטיחותי ויפה המשדרג את הבית ואת החצר המקיפה אותו. אם החלטתם לבנות בית חדש או לשפץ בית ישן, ההשקעה בשער הכניסה לבית משדרגת את הבית וחשובה לא פחות מאשר השקעה בכל מוצר אחר כמו דלתות פנים יוקרתיות, חלונות מעוצבים, גינה מטופחת, מחסום חניה ועוד. מחפשים שערים יפים ובטיחותיים? באתר האינטרנט של חברת "מגן גידור אחזקות בע"מ" תמצאו היצע גדול של שערים יוקרתיים מכל הסוגים, אחד מהם ודאי יתאים גם לכם.

 

שער כניסה לבית פרטי –  איך לבחור שער מתאים?

חשוב לבחור שער בהתאם לדרישות ולצרכים הייחודיים. אם אתם מחפשים שער פשוט לגינה או לחצר, תוכלו לבחור בשער העשוי מעץ או מברזל שייתן לכם פרטיות והגנה מינימאלית באופן יחסי. אך אם אתם מעוניינים למרב את רמת האבטחה, מומלץ לבחור שער כניסה לחצר או לבית פרטי מסיבי בעל מנגנון נעילה משוכלל, עם אינטרקום ואפילו עם מערכת וידאו כדי שתוכלו לפקח על הכניסה של אנשים זרים לשטח שלכם.

לפני שאתם בוחרים שער, כדאי להגדיר את סוג השער הדרוש, את מהירות הפתיחה, את אמצעי הפתיחה, ידני או חשמלי, את שיטת הפתיחה, נפתח או מתרומם, את החומר שממנו הוא מיוצר, את רמת הגימור ואת האסתטיקה שלו ועוד. ככל שההגדרות שתתנו יהיו מפורטות יותר, כך הבחירה בשער המתאים תהיה קלה יותר.

חשוב לבחור חברה ותיקה שצברה מוניטין וניסיון בתחום. אם אתם מקבלים המלצות על אודות חברה מסוימת, חשוב לבדוק כמה שנים היא פעילה בשוק, מהי האחריות שהיא נותנת לעבודות שלה, איך פועל שירות הלקוחות ועוד. תמיד כדאי לעיין באתר האינטרנט ולבדוק האם יש בו מידע איכותי והמלצות של לקוחות מרוצים.

 

שער כניסה לבית פרטי – מידע קצר על סוגי השערים

שערי הזזה על מסילות נעים על מסילה הקבועה בקרקע. הם שערים כבדים וחזקים והם נעים בעזרת מנוע חשמלי. שערי הזזה מספיקים למעבר של מכונית אחת, אך במקרים שבהם נדרש שער כניסה לבית פרטי רחב מיוחד אפשר להתקין שתי יחידות זו מול זו כאשר כל יחידה נפתחת לכיוון נגדי.

שערים מתרוממים הם שערים שאינם נפתחים לצד, אלא מתרוממים כלפי מעלה. שערים אלו מתאימים לבתים שבהם אין מספיק מקום למסילה צדדית שעליה יוכל השער לנוע כאשר הוא נפתח. יש שערים הנפתחים בגלילה מלאה כמו תריס ויש הנפתחים בהרמה אחת.

אולי יעניין אותך: