שערה קטנה ומטריפה

קצת נמאס לי מקניונים, אז למרות החום החלטתי לעשות מעשה. בכל שבוע, ארכוש מוצר בחנות כלשהי, ואספר לכם עליו. מוזמנים להצטרף אליי! ספרו על חנות בה ביקרתם, בתנאי שאינה חלק מרשת ואינה ממוקמת בקניון או מתחם קניות (BIG למשל). ניתן לשלוח לי הצעות דרך תיבת ההודעות של סלונה, או באימייל: ismeralda1@walla.com. והשבוע – קוסמטיקאית מדהימה שמסירה את השערות המטריפות.

הכל התחיל לפני שנים, כאשר ה X שלי, בסיטואציה מסויימת שאל "תגידי, לא היה לך פעם איזור חלק?" נגמרו לי המילים. זה לא קורה לי הרבה. ניסיתי להסביר שככה זה, וצריך לחכות כל פעם שהשיערות יצמחו לפני שאפשר להסיר שוב. הוא לא ממש הבין. מיד סיפרתי את זה לחברות הטובות, שאמרו להעיף ומהר (אותו, לא את השערות). חוצפה! מה  – הוא יודע בכלל איזה סבל אנחנו עוברות עם כל השעווה הזאת? למה שלא תקחי אותו איתך? אז בפעם הבאה שהנושא עלה, הזמנתי אותו לבוא איתי. גם גברים מורידים עכשיו שערות, אמרתי, גם לך לא יזיק איזור חלק בחזה.
הגענו לדירתה הקטנה של חברה, כולל חדר שינה ששימש כמכון מאולתר להסרת שיער. הוא רצה להיות אחרי בתור. זעקות הכאב שלי היו שם עניין שבשגרה, ועוד בחום תל-אביבי בלי מזגן ועם שעווה לוהטת במקומות אסטרטגיים. כשיצאתי, הוא כבר לא היה שם…
רבות דובר לאחרונה בנושא, כולל כאן בסלונה. כן או לא להסיר, למה, ובכלל עד כמה. לא אכנס לעניין הזה כאן, רק אספר לכם מה עשיתי אני. שנים המשכתי לעשות שעווה. פשוט, זה הפיתרון הטוב ביותר שמצאתי. מידי פעם סיפרו לי חברות שהן עושות משהו חדש, לייזר. כואב אבל שווה את זה. לא בשבילי, לא יודעת אם זה בכלל בטיחותי מבחינה רפואית. תמיד אמרתי. עד שנסעתי להודו.

יומיים לפני גואה

אני בעיר קטנה, דרום הודו. כמובן שדאגתי להיות מוכנה מכל הבחינות לפני שעליתי על מטוס מנתב"ג, אבל מאז עבר זמן. ידוע שהודו זה לא ישראל, אפילו לא תאילנד, ולאתר שם מישהי שעושה שעווה היה כמעט משימה בלתי-אפשרית. בסוף מצאתי. הודי אחד לקח אותי בסמטאות השוק הצרות, שם פגשתי ילדה מתוקה שלקחה אותי בעוד כמה סימטאות עד שהגענו לבית שלה. בעודי שוכבת על לוח כלשהו שהוסב למיטת-טיפולים במבנה ארעי –  החלטתי שזהו. די. איך שאני מגיעה לארץ אני מטפלת בסיפור השערות הזה.
התחלתי במחקר. קודם כל קיבלתי אישור מרופאת המשפחה ומהגניקולוג שלי. אפילו הרמתי טלפון למשרד הבריאות. רציתי להיות בטוחה שאני לא עושה משהו שיכול להזיק. כמו בכל דבר, לפני שאני מנסה משהו על בשרי, חייבת ללכת לבדוק. שאלתי, ביררתי, קיבלתי המלצות והשמצות וגיבשתי רשימה. יצאתי לבדוק.

קופת חולים

הזמינו אותי לפגישת ייעוץ במכון מפואר, כולל כורסאות מפנקות. ממש רחוק מספסלי ברזל כחולים שמדמיינים כשחושבים קופת חולים. הסבירו לי על שלל המבצעים, ואמרו שאני צריכה לשלם מראש. שאלתי אם אפשר לשלם לפני כל טיפול, ונעניתי בשלילה. את קונה חבילה של 8-10 טיפולים בדרך כלל, ומשלמת מחיר נקוב. יש להם מכונים בכל הארץ, ובכולם מקבלים טיפול מרופאים שמתמחים בנושא. נבדקתי כדי לוודא את סוג השערות שלי וגוון העור, והומלץ לי על טיפול. בעקבות המלצות של חברות, ביקשתי SHR אבל הרופאה אמרה שהיא ממליצה לי דווקא על מכשיר אחר. איכשהו יצאתי משם בהרגשה שאני זקוקה ליחס אישי יותר.

סַפָּר שכונתי

אחד הספרים באיזור פתח לאחרונה מכון להסרת שיער בתוך מספרתו. הגעתי להדגמה והתרשמתי שזה לא כואב כמו שחשבתי קודם. מיד המליצו לי גם על איזורים נוספים. למה רק מפשעה? אולי תעשי גם ידיים? מה, ידיים – אמרתי להם. מעולם לא התעסקתי בזה, תראו – אין לי פה כמעט שיערות! והקצת שיש אני דווקא חושבת שזה יפה. אויש זוועה, אמר הספר. שיערות בידיים? זה הדבר הכי מגעיל שיש. אני בחיים לא אצא עם מישהי שלא מורידה בידיים.
נפנפתי בתלתליי (בראש, לא בידיים) והמשכתי בחיפוש. עד שהגעתי לאסתי.

אז מי זו אסתי?

חברה שמטופלת אצל אסתי המליצה לי לנסות. כנראה לא סתם יצאה לי התמונה הזו שלה עם הבייגלה מעל הראש. מלאך בתחומה. אסתי לא דרשה ממני לשלם מראש, לא שאלה אותי למה רק מפשעות, והייתה כל כך נחמדה ומקצועית שידעתי שזה המקום בשבילי.
עניין אותי לדעת איך הכל התחיל. שאלתי את אסתי איך היא בכלל הגיעה לתחום. שנים התעסקתי בקוסמטיקה. אני בכלל לא באה מתחום השערות. אבל אז פתאום הבנתי מה כולם מחפשים. נו, אז מה מחפשים, שאלתי אותה, אהבת אמת? הסוד לחיים מאושרים?

בתמונה היא מטפלת בגב שעיר. כן, גם גברים מורידים היום…..

אסתי צחקה לפני שענתה לי: לא….מצחיקה. לא יודעת את סוד האושר. פשוט הבנתי שכולם מחפשים איך להיפטר משיער מיותר, לתמיד וללא כאבים. ואז התחלתי ללמוד את התחום. כבר 26 שנה אני מתעסקת בכל תחומי הקוסמטיקה, וגם הסרת שיער. איפה שתרצי, מתי שתרצי, כמה שתרצי. אז יצאנו לדרך. אני מאוד מרוצה בינתיים, וכיף לי להגיע כל פעם לאסתי עם החיוך והפרחים בכניסה. בתמונה אסתי מטפלת בי.

איפה היא נמצאת?

קיבוץ מגל, בצפון השרון. פחות משעה ייקח לכם להגיע מתל-אביב. כמו שאני אומרת, היום עם כביש 6 הכל קרוב. באתר האינטרנט של אסתי תמצאו את כל פרטי הקשר. אפשר לקבוע פגישת ייעוץ חינם להתאמת הטיפול המתאים ביותר. הטלפון של אסתי: 050-7207706

מה קניתי?

על טיפול להסרת שיער בכל איזור המפשעה שילמתי 150 שקלים. המחיר נקבע לפי האיזור המטופל. משלמים כשבאים, אין צורך לשלם מראש.אסתי מוכרת גם את כל המוצרים של דרמלוג'יקה, שהם מעולים בעיניי. היא לא תדחוף לכם סתם קרם, ותמיד תיתן דוגמית לנסות בבית לפני שמחליטים מה רוצים לקנות.

מה עוד צריך לדעת?

אסתי, מלבד מלאך בתחום השערות, היא גם קוסמטיקאית רפואית. היא מתמחה בטיפול בפצעי בגרות ללא מגע יד אדם, בשיטה שמוכיחה תוצאות. אני לא ניסיתי אך בהחלט ראיתי את כל תמונות הלפני-ואחרי המרשימות של המטופלים שלה. תוכלו לראות עוד בסרטון שמופיע בדף הזה.
בשבוע הבא בחנות קטנה ומטריפה – פנינת קסם במרכז אלנבי. שווה לחכות.