שלומי קשור בחוט לשלומך

היום התקשר אלי חבר קרוב, אהוב וירושלמי בשם עמית לאחל לי מזל טוב ליום הולדתי, העניין הוא שיום הולדתי היה לפני שבועיים!!! אבל אני לא מציינת את זה חלילה בגנותו, אלא להפך…לשמחתי!

בחורה עם מחשב נייד

היום התקשר אלי חבר קרוב, אהוב וירושלמי בשם עמית לאחל לי מזל טוב ליום הולדתי, העניין הוא שיום הולדתי היה לפני שבועיים!!!…אבל אני לא מציינת את זה חלילה בגנותו, אלא להפך…לשמחתי!

כי זה רק מילא בי אושר בהבנה שאני מוקפת אנשים קרובים ורחוקים גאוגרפית , מכל מיני תחנות בחיי, כאלו שאני מכירה מאד וכאלו שאני די מכירה רק דרך הפיסבוק ודרכנו נפגשו במקרה…ועדין מכל התגובות הכתובות והמדוברות אני מצליחה להרגיש מוערכת, נאהבת, חשובה, מאירה ומוארת בחיים של אחרים. איזה כיף זה בשבילי!

וזה לא רק הוא…חן ונופר שהחליטו שהם רוצות אפטר פארטי ומתעקשות על זמן איכות ובראנץ נוסף, כל מיני חניכים וחניכות שלי מארגנטינה וברזיל שהמשיכו להמטיר עלי מזל טובים עם ג'ט לג במרחק שבין כאן לבין שם וגם בין הזמן שבו הייתי בכלל המדריכה שלהם לבין היום (ועבר די הרבה זמן!!!:) ועדין היה חשוב להם לכתוב דברים יפים כל כך  , מיטל ונושין שקפצו השבוע לבילוי של יחד, שר-אלון ששיחות הלילה איתו תמיד עושות טוב, אתי שהליכות הלילה איתה תמיד פותחות לי את המחשבה … ואת התאבון חחח, (כי אנחנו תמיד עוברות חנויות ומסעדות של אוכל בדרך  משפחה אלופה אחת שערה למעללי גם בשלוש בלילה:), חברות לעבודה שכל אחת מעלה בי חיוך בדרך אחרת, בוסית אחת מיוחדת במינה, שותפה יקרה שמחממת לי מרק אחרי יום עבודה עייף…

ההרגשה שמישהו שאתה אוהב, אוהב אותך גם ככה , כמו עמית שאיתו פתחתי, שלא מוותר ומתקשר אלי בתוך כל עומס העבודה שלו , וגם שבוע ושבועיים אחרי היום הולדת עצמה (והוא אדם כל כך עסוק ,שכבר זמן מה אנחנו מנסים לקבוע ל"עזורה" בשוק מחנה יהודה…ואין עוד יום ואין עוד דקה…והוא עוד ירושלמי!!:) זה רק ממלא את הלב באהבה…ובהכרת הטוב שיש באנשים והכרת התודה שהם חלק מחייך.

בשבועות האלה שהם רכבת הרים רגשית ורצף אירועים מורכב במדינה ובחיים בכלל, חשוב לראות את הפריחה שאחרי הגשם ,לראות גם את הטוב, ומנחם לזכור "ששלומי קשור בחוט לשלומך" .(זלדה) 

שבת שלום
דנהflowers-wallpaper-13