שיתוף פעולה הדוק בין חווית הידע לחווית המשחק

לראשונה בישראל –

המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין בת"א מציג:

"כשהחלום מתעורר לחיים"

אירוע תיאטרון סביבתי מסעיר וקסום לילדים ולהורים

בחורה עם מחשב נייד

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער והמוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין, יזמו יחדיו פרויקט קיץ מיוחד. ההצגה, "כשהחלום מתעורר לחיים", היא מסע בין כותלי המוזיאון, בה יפגשו הילדים דמויות המייצגות את הסיפור הישראלי מאז שנות ה- 30 ועד ימינו.

שישה שחקנים מחליפים דמויות מתקופות שונות ולעיני הצופים נפרשת גלריה ססגונית של טיפוסים מההווי הישראלי.

מדובר בסיפור אהבה מקום המדינה ועד היום תוך חשיפת דמויות ומצבים מההווי הישראלי. זהו קונספט שטרם נראה בישראל שבו הקהל נע בחללים בהם תפאורה משתנה, טכנולוגיה חדישה וקאסט שחקנים איכותי.

משך ההצגה כ- 50 דקות בקבוצות  משנה של 50 איש. ההצגה בשפה העברית.

המחיר: 45 ₪ לאדם. מחיר ילד ומבוגר זהה.

(למחזיקי כרטיס לאומי קארד 1+1 פרטים באתר "לאומי קארד")

כתובת: רח' חיים לבנון 8, רמת אביב | טל': 7453358-03 או *4585 | www.rabincenter.org.il

המוזיאון הישראלי, אשר במרכז רבין בת"א, מציג את סיפורה של מדינת ישראל לצד סיפור חייו של יצחק רבין בצורה הצגה ייחודית ביותר, התכנים, האדריכלות וטכנולוגיית התצוגה המתקדמת, מעבירים חוויה, יוצאת דופן ומרגשת במיוחד, המתאימה למשפחה כולה,ומעבירה לדור ההמשך את סיפורה של מדינת ישראל,בצורה חווייתית,סיפורית,ואינטראקטיבית.

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוא התיאטרון הרפרטוארי הוותיק ביותר בארץ בתחום הצגות ילדים ונוער. הוא הוקם בשנת 1970 בידי השחקנית, כלת פרס ישראל, הגב' אורנה פורת ושר החינוך דאז, יגאל אלון ז"ל.

עיקר יעדו של התיאטרון להביא את הבשורה של אמנות התיאטרון אל כל ילדי  ישראל ,וזאת מתוך כוונה להקנות להם ערכים אמנותיים,אסתטיים ,הומניים ,לאומיים ,ואוניברסליים וזאת באמצעות מפגש עם היצירה האמנותית.

 בשנות פעילותו טיפח התיאטרון רפרטואר הצגות ילדים עשיר ומגוון, הן בתכניו והן בסגנונו, וקידם את היצירה באיכות גבוהה בתחום הצגות ילדים.

וכן, מדי שנה בשנה התיאטרון מציג כ – 38 מחזות שונים המועלים בפני קהל של כ – 500 אלף צופים בכ – 250 יישובים ברחבי הארץ.