שישקו בר ומעדני מיקי – הטרנד הקולינרי החדש של הקיץ

שישקו (איש שמן בבולגרית) חמארה בולגרית, הינו בר/מסעדה ובית מרזח , לאוהבי האלכוהול ואוכל פשוט, בניחוח בולגרי שמח, הנמצא  בחצר תל-אביבית, מאחורי בית-הכנסת הגדול שברחוב אלנבי בתל-אביב.

הוזמנו בלוגרים בלוגריות ועיתונאים לבר שישקו כדי לשמוע (וגם לטעום ולהתנסות) על שיתוף הפעולה בין שישקו בר למעדני מיקי – מה שהוליד את הטרנד הקולינרי של הקיץ הקרוב!!!
לא עוד אלכוהול עם בוטנים ובייגלה, מעכשיו שותים אלכוהול כשליד סוגי דגים כבושים, ממש כמו באירופה!!!

למי שאוהב… יש גם מקום ישיבה ברחבה שבכניסה לבר/מסעדה

אז מה הולך עם מי???
עוד רגע, סבלנות, כבר מספרת לכם…. קודם רוצה לספר לכם על:
מי זה מיקי? והיכן מוצאים אותו?

וזה לא מיקי בצילום מימין… זה שולי מנהל השיווק של מעדני מיקי, כשמאחוריו השף אלון יוסף

חברת מעדני מיקי נוסדה בשנת 1939 ומאז ועד היום מייצרת מגוון רחב של מוצרי דגים וסלטים. לחברה 3 מפעלים: האחד של סלטים ושתיים לדגים.
מפעל הסלטים מייצר למעלה מ-70 מוצרים שונים. מוצרי החברה נמכרים בכל רשתות השיווק המאורגנות בישראל ובמגוון רחב של מינימרקטים ומכולות פרטיות קטנות.
בבדיקות שערכו במעדני מיקי בקרב קהל יעד צעיר, נמצא כי יש נכונות גבוהה לנסות את השילוב של דגים כבושים ואלכוהול, ובקרב מי שהתנסה בשילוב, הייתה התלהבות, הפתעה וגישה חיובית לשינוי.

תכירו את יוסי בוזנח – מומחה ויועץ האלכוהול והיין המוערך ומבעלי בר שישקו

כשהשף של מעדני מיקי מסביר על סוגי הדגים ויוסי משישקו בר מנצח בהתלהבות על האלכוהול, נמזגו כוסות וכוסיות בנדיבות וכך טעמנו את השילוב המנצח של הדגים הכבושים והאלכוהול…. עוד ועוד דגים… ועוד ועוד אלכוהול…
אז מהוא השילוב המנצח בין סוגי האלכוהול לדגים הכבושים?

פילה מקרל בעישון קר עם בירה
בירה קלה קרה משתלבת מצויין עם טעמי העישון המסורתיים של דג המקרל לחוויית טעמים. מומלץ להגיש את הדג על טוסטונים בשילוב זיתים ומלפפון חמוץ.

הרינג כבוש עם וודקה
וודקה נקייה, שקופה, קרה ויבשה מתחברת נהדר לחמיצות העדינה של ההרינג הכבוש ומרעננת את החך לביס הבא. מומלץ לשלב ירקות קשים מוחמצים להדגשת טעמים מושלמת.

שמאלץ הרינג עם קווה
יין מבעבע, עדין בטעמיו, חמיצותו המרעננת תחייה את טעמי השמאלץ הרינג, המליחות של הדג והחמיצות של הקווה מושלמים לחווייה של ערבוב טעמים.

מטיאס פרובינציאל ופסטיס
פסטיס עם קרח ים תיכוני מעודן, ריחני, מומלץ עם דג מטיאס, המאופיין בבשרו המוצק ומליחות המשתלבת עם לחם, דגים ובצל טרי.

שפרוטים וערק
ערק, עם קרח ואשכוליות, או עם מעט מים קרים, יעטוף בחמימות את טעמיו של השפרוטים וירכך את עוצמת העישון. מומלץ להגיש עם לימון טרי ומלח גס להדגשת טעמי בשר הדג.

הרבה צחקוקים ,צחוקים ומצב רוח מרומם במיוחד היה באותו ערב על הבר בשישקו , עם הרבה כוסות בירה, ערק ופסטיס עם דגים כבושים…. 🙂
ואל תדאגו… אני הייתי הנהגת…. ומי שנוהג לא שותה…..

כתובת שישקו בר/מסעדה: רחוב הר סיני 2, תל-אביב.
במקום חנייה גדולה ומרווחת.
טלפון: 03-5606406
שעות הפעילות
ב – ה 17:00 – 02:00
ו 11:00 – 19:00
ש 17:00 – 02:00
כתבה, ערכה וצילמה: נדיה היבא