שישה בשישי – 6 פריטים לקניה אונליין

שמלות פסים וכוכבים, שרשרת סנטימנטלית, בגד ים ספורטיבי, עפרון גבות ופריט עיצוב מדליק ומקורי – כולם בקליק

אתרי האונליין האופנתיים ממשיכים להפתח בקצב מסחרר, בין אם של רשתות גדולות ומוכרות שהצטרפו לאחרונה למהפיכת הקניות ברשת ובין אם אתרים עצמאיים המציעים אופנה במגוון סגנונות ומחירים.

קשה לעקוב אחר כל החדשים והחידושים ולמצוא בדיוק את האחד, או החמישה, שעונים לטעמך ותקציבך. פה בדיוק סלונה נחלצת לעזרתנו באמצעות "סלונה שופינג", קטגוריה באתר שמוקדשת כולה לשופינג אונליין. מספר פעמים ביום עולות המלצות על פריטים שונים שאפשר למצוא באתרים ברחבי הרשת. מה שהתחיל עם הפניות לאי-ביי התרחב לאור ההצלחה והביקוש למגוון גדול של אתרים ישראלים במגוון סגנונות ומחירים והרשימה הולכת וגדלה מדי יום.

זה קל ונוח וחוסך שיטוט אין סופי ברחבי הרשת. הפריטים המומלצים מחולקים לפי נושאים (שמלות, פריטים לבנים, נעליים וכו') ולחיצה על התמונה בסלונה תעביר אתכן ישירות לאתר ממנו ניתן להזמין את הפריט.

בסלונה שופינג בפייסבוק, תמצאו את כל הפריטים ותוכלו להתעדכן מדי יום בחדשים.

לכבוד שישי הכנתי רשימה של שש המלצות משלי –

stuffstore

כל מי שמכיר אותי יודע (או בעיקר יודעת, כי הם בטח לא שמים לב), שיש לי עניין עם כוכבים. הם הפכו בשנים האחרונות להדפס המועדף עלי ולרוב קשה לי לעמוד בפניהם. לכן, לא פלא שהתאהבתי בשמלת הכוכב הזו, דקיקה ומקסימה ומתאימה בדיוק לקיץ הישראלי (קחו בחבון שהדוגמנית 177 ס"מ, על רובנו השמלה לא תהיה כל כך קצרה ובכל מקרה, תמיד אפשר ללבוש אותה מעל מכנסיים).

מחיר: 189 שקל

לקניה: stuffstore.co.il/clothes/dresses

untitled_session10818

שלומית אופיר

לא מעט פעמים שואלים אותי איך אפשר לגדל 4 ילדים בלב תל-אביב. התשובה היא שאפשר ואפילו מצוין, הכל עניין של סדרי עדיפויות. תל-אביב היא בנשמתי, אני פה בלב ליבה של העיר כבר 22 שנה, יותר ממחצית מחיי ומתקשה לראות את עצמי ואת משפחתי במקום אחר. כמחווה לעיר שלי בחרתי באתר של שלומית אופיר בשרשרת עם קו הרקיע של תל אביב (יש גם את קו הרקיע של פריז, אם היא עושה לכן את זה יותר).

מחיר: 165 שקל

לקניה: http://www.shlomitofir.co.il/product-1396

img

MAC

אם אתן לא משתמשות בעפרון גבות, זה הזמן להתחיל. לא תאמינו איזה שינוי זה יעשה למסגרת הפנים שלכן. לטעמי, לבעלות גבות דלילות או מאוד בהירות, זה חשוב יותר מסומק ואודם ומשני בחשיבותו רק למסקרה.

בחרתי להמליץ על עפרון הגבות של מאק שעל פי האתר הוא אחד המוצרים הכי נמכרים שלהם. הוא מצוין, קל לשימוש ולא דורש חידוד.

מחיר: 100 שקל

לקניה: www.maccosmetics.co.il/product/shaded/2146/263/Eye-Brows

MAC 100 שח EyeBrows-Spiked-300

lolfashion

באתר lolfashion בחרתי שמלת פסים כחולה. למרות שהכוכבים אצלי החליפו את הפסים, לא זונחים אהבות ישנות.

שמלת גופיה רחבה זה כל מה שצריך בשביל להצליח לשרוד את הקיץ בשלום (אם לא סופרים מזגן, מקלחות, מים קרים וסבלנות).

מחיר: 189 שקל

לקניה: www.lolfashion.co.il/new-240/navy-stripped-dress

s127

bayana

בגדי ים הם לא הקטע שלי. אני לובשת אותם רק כשממש אין ברירה. הכי חשוב לי שיהיו נוחים, יתפסו את כל מה שצריך ולא יזוזו בכל תנועה. מכאן הגעתי לבגד הים הזה באתר של bayana, בגד ים ספורטיבי שעושה רושם מאוד נוח ויציב. לי יש נטיה לנקודות ונמשים באיזור המחשוף ולכן אני מאוד משתדלת להגן עליו מהשמש. לבגד הים הזה יש יופי של פתרון (אם כי רשת אינה תחליף למקדם הגנה, רק עזר כנגדו).

מחיר: 199 שקל

לקניה: http://www.bayana.co.il/atv-racer

BLACK MESH FULL

heartistshop

הבחירה האחרונה לא קשורה לאופנה. אבל זה רעיון כל כך נחמד ואפילו מתגנבת לפה תרומה, אז בכלל טוב.

heartist הוא אתר שמשלב בין מכירה של מוצרי עיצוב ואומנות ותרומה לקהילה. חלק מהכסף מקניית הפריט הולך לתרומה (אפשר לבחור למי) והשאר לאמן המוכר ולתפעול המשך פעילות האתר (ללא מטרת רווח).

באתר הזה נתקלתי בקולב במביני, שהוא שילוב בין קישוט ופרקטיקה ומורכב ממדבקת קיר אליה מחברים קולבי מתכת. מקסים!

מחיר: 197 שקל (מתוכם לתרומה: 39 שקל)

לקניה: www.heartistshop.com/he/art-to-go/home-office/bambini-a-classic-coat-rack-redesign-green

Bambini green6

***

KONAFACEBOOK2