שיעורי עיצוב גרפי מהבית

בחורה עם מחשב נייד

שיעורי עיצוב גרפי מהבית לימודי גרפיקה

אם אתם חיילים משוחררים, עובדים בעבודה מזה שנים רבות ומחפשים שינוי או אפילו פנסיונרים, יש לכם לא מעט אופציות מה ללכת ללמוד ואיפה ללכת ללמוד. כל מי שרוצה להכיר את העולם הגרפי הרבה יותר מקרוב וחושב אולי לעסוק בכך פרנסתו, חובה שיבדוק לגבי לימודי גרפיקה, תבדקו אילו נושאים אתם צריכים ללמוד תזכרו שכל מוסד לימודים מעביר את התכנים שלו, בעיקרון רוב מוסדות מודים ידאגו שהתכנים יתאימו לטרנדים של עכשיו ולטכנולוגיות החדשות והאינטרנט שהולכים ומתפתחים עכשיו, חשוב מאוד שתבדקו זאת, כי אם תלמדו במוסד שמלמד אך ורק תוכנות פריהאנד  ותכנים ישנים של העיצוב הגרפי, ייתכן וכשתסיימו לא תוכלו למצוא עבודה מתאימה בחברות הסטארט אפ המתפתחות שמחפשות אנשי מקצוע גרפיים, או במשרדי פרסום, חברות אופנה בתי דפוס עוד המון מקומות שצריכים בהם עיצוב גרפי.

[youtube yCK-I2RWBHw]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube f9I0zFHjtZI]

שיעורי עיצוב גרפי מהבית אם אתם רוצים להיות מעצבים גרפיים אתם חייבים ללמוד את התוכנות המעודכנות ביותר לשם כך.

יש לא מעט תוכנות גרפיקה ואדובי היא החברה שעומדת מאחורי התכנות הללו. התוכנה הכי ותיקה אבל המובילה בעולם וכמובן בארץ, היא תוכנת הפוטושופ, מדובר בתוכנה שיכולה לטפל בכל תמונה ולעשות מניפולציות עליה, תיקוני צבע, להוסיף תמונות נוספות וליצור אפקט יפה ומטושטש של שילוב ביניהן, ניתן גם להוסיף טקסט לתמונות ולעצב אותן לפי האווירה שרוצים שישדרו, להוסיף מסגרות יפות ומעוצבות למקרה שרוצים גם לעצב אלבום דיגיטלי ולתת עיצוב ייחודי לכל תמונה ותמונה באלבום,  עם פוטושופ תוכנת העיצוב המובילה תוכלו גם להתאים את התמונות שתצטרכו לעצב לפי גודל מבוקש, יש אתרי אינטרנט שמחייבים להעלות תמונות בגודל מסוים ויש אתרים שפשוט יקטינו עבורכם את התמונה לגודל המתאים, אך החשש הוא שאולי עלולים לעוות אותה, ולכן עדיף, ללמוד איך לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube X2HLLr4H6cI]

שיעורי עיצוב גרפי מהבית קצת על תוכנת אילוסטרייטור

תוכנה נוספת שמאוד מתאימה לטכנולוגיות של היום היא תוכנת האילוסטרייטור, תכנת אילוסטרייטור היא תוכנה מדהימה, תוכנה אחות ש תוכנת פוטושופ. מדובר בתוכנה ווקטורית שאיתה ניתן ליצור כל יצירה שתהיה בסוף וקטורית ולא תהיה בעיה להקטין אותה ולהגדיל אותה, והיא עדיין תשמור על איכות ההדפסה בניגוד לתוכנת הפוטושופ שעבודה לא נכונה עליה עלולה להוציא עבודות לא חדות מספיק ואז עדיף להתחיל מחדש מאשר להראות זאת ללקוח.ואם כבר להתחיל מחדש אז עם תוכנת אילוסטרייטור

תוכנת אינדיזיין

יש עוד תוכנות גרפיקה שכדי לכם להכיר ואחת מהם היא תוכנת אינדיזיין. זו היא תוכנה נוספת שתוכלו ללמוד גם בלימודי גרפיקה שלם היא תוכנת האינדיזיין, נכון שהיא בכלל לא תוכנת עיצוב אבל היא נעזרת בתוכנות העיצוב האחרות, אחיותייה, פוטושופ ואילוסטרייטור העיצוב יעשה בתוכנות האלו, ויישמר בקבצים פתוחים, אינדיזיין נותנת אפשרות לייבא קבצים פתוחים מהתוכנות הגרפיות אחרות ולעמד את האלמנטים שנוצרו איפה שנרצה בדף שנוצר באינדיזיין ובהתאם אפשר גם לעבור לדפים אחרים, יש אפשרות לעשות הגדרת הדף מראש, ניתן לקבוע מראש שהפסקאות כולן  יהיו שוות בעיצוב ורק לשנות את התוכן בכל פסקה ופסקה, אפשר לעבוד גם עם עמודים מעוצבים מראש טמפלטים שיחזרו על עצמן, אתם לא חייבים ללמוד עיצוב בדרך המסורתית רק במכללה אלא יכולים גם ללמוד עם מורה פרטי בשיטת אחד על אחד..

 

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי

[youtube OSSerYcUuic]

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/