שיניים מושלמות – צעד לקראת החלום

בחורה עם מחשב נייד

לכל אחד יש את החלום להיות עם שיניים לבנות ואסתטיות. למרבה הצער, לרובנו יש נטייה לאכול מאכלים שלא עוזרים לבריאות הפה והשיניים, ואף מזיקים. בכדי לשמור על השיניים שלכם ולשפר את רמת האסתטיות שלהם, תצטרכו לשמור על מספר כללים בסיסיים שיוכלו לעזור לכם בכך.
• שמירה על חומציות נמוכה בחלל הפה – שתייה ממותקת ומזונות חומציים משנים את רמת החומציות בכל האזור של חלל הפה, ובכך מגדילים את הסיכוי להופעתן של בעיות כמו דלקות בחניכיים, התפתחות של עששת וחורים. הפתרון הוא לשטוף את הפה עם מים לאחר כל ארוחה, להשתדל להימנע ממזונות מעובדים ומתועשים ולהגביר את הצריכה של מזונות בסיסיים ובריאים, כמו פירות, ירקות. יתר על כן, הקפידו על שתיה מרובה של מים לאורך היום. זה יעשה לגוף שלכם וגם לשיניים רק טוב.
• טיפול במפגע אסתטי – אם אתם לא מרוצים מהמראה הנוכחי של השיניים שלכם או שאתם אפילו סובלים משיניים לא בריאות אשר לא מחמיאות לכם, אז יש סיכוי שיהיה כדאי לכם לשקול לעשות השתלת שיניים אצל רופא מומחה. השיטות שבהן עושים שימוש נחשבות למתקדמות במיוחד, והן השתפרו לא מעט בהשוואה למה שהיה לפני עשור או שניים. לפיכך יהיה כדאי להתייעץ עם רופא שיניים בנושא הזה, כך שיוכל לבדוק את השיניים שלכם ולהעריך מה ניתן לעשות במקרה שלכם.
• ניקוי שיניים בכל חצי שנה – בכדי לשמור על רמת היגיינה גבוהה בחלל הפה והשיניים, זה יהיה חשוב שתפנו בכל חצי שנה פחות או יותר אל רופא שיניים. שיננית יכולה לנקות לכם את השיניים בתוך זמן קצר ובכך לשפר משמעותית את בריאותן. כך שלא יהיה כדאי לכם להתעצל ולהימנע מהניקוי הזה, שכן זה עשוי למנוע בעיות עתידיות.
• הלבנת שיניים – רוצים לקחת את מראה השיניים שלכם צעד אחד קדימה? במקרה הזה יהיה כדאי לכם לשקול בחום את האפשרות לעשות הלבנת שיניים. ישנן טכניקות מתקדמות לעשות זאת, תוך כדי שימוש במכשירים שנמצאים בקלינקיקות של רופאי שיניים. תוך שעה אחת יהיה ניתן לשנות לחלוטין את צבע השיניים שלכם ולהפוך אותן ללבנות ויפות.
• ציפויים לשיניים – מעדיפים לוותר על הלבנת שיניים בשל מצב רעוע ורווחים בין השיניים מלכתחילה? במקרה כזה יהיה כדאי לכם לשקול את האפשרות לעשות ציפויים לשיניים הקדמיות. אמנם מדובר באפשרות יותר יקרה, אך כזו שמתאימה למנעד רחב יותר של אנשים. גם כאלה אשר סובלים משיניים שלא נראות במיטבתן יוכלו למצוא תועלת בשימוש בציפויי חרסינה.
רוצים להבין בדיוק מה אתם צריכים לשנות על מנת להפוך את השיניים שלכם ללא פחות ממושלמות? פשוט פנו אל רופא שיניים שיוכל לבצע בדיקה ולהציע לכם טיפול הולם שיתאים בדיוק לכם. הגיע הזמן שגם לכם יהיו שיניים מושלמות!