שילוט רחוב בהתאמה אישית

שילוט רחוב

שלטי רחוב הם אמנם מוצרים לא גדולים במיוחד ולא תמיד מייחסים להם חשיבות רבה בבחירה, אך הם יכולים ליצור הרמוניה מושלמת ולעשות את ההבדל. זה הזמן להבין כיצד בוחרים שילוט רחוב והאם יש אפשרות לבחור את השילוט בהתאמה אישית.

ממי אפשר לבחור שלטי רחוב בהתאמה אישית?

שילוט רחוב

רק מהכותרת אתם יכולים להבין לבד שאפשר לבחור שלטי רחוב בהתאמה אישית. למעשה רוב שלטי הרחוב שיש במדינת ישראל נבחרו בהתאמה אישית ולמרות שיש דוגמאות די מוכרות מדובר על דוגמאות מעט שונות שאינן זהות לחלוטין. את השלטים לרחובות העיריות הן אלו שבוחרות ולרוב הן בוחרות אותו דרך חברות שמספקות רהיטי רחוב נוספים כמו למשל אשפתון רחוב, פרגולות ציבוריות וכולה. חברות אלו אחראיות על עיצובים סביבתיים ועובדות גם עם המגזר העסקי והביתי ולא רק העירוני.

כיצד בוחרים שלטי רחוב בהתאמה אישית?

  • ·         כדי לבחור שלטי רחוב בהתאמה אישית יש צורך תחילה למצוא את החברה המתאימה. חשוב להביט בדוגמאות שיש לה כי לכל חברה כזו שמכבדת את עצמה יש קטלוג, ואז תוכלו להבין כמה דברים. ראשית, תוכלו לקבל רעיונות לעיצוב שלכם, שנית תוכלו להבין מה רמת הגימורים והאיכות של תוצרי החברה. כמו כן חשוב להתקשר לחברה ולשאול את כל מה שאתם רוצים לדעת כמו למשל משך זמן האספקה, מחיר השלטים כולל התקנה , אחריות על השלטים וכו'.
  • ·         כדי לבחור שלט בהתאמה אישית כדאי להתייעץ עם החברה לגבי העיצוב המבוקש. יהיה לכם קשה אולי להסביר את עצמכם אך עוד יותר קשה יהיה ליצור את השלט בפועל. האם אתם רוצים שלטים מוארים? מה התקציב שעומד לרשותכם? כיצד השלט יעמוד בחבלות? מה הפונטים שאפשר לבחור ואיך אפשר להתאים את הצבעים הנכונים? זה בדיוק הזמן שלכם להיעזר בחברה המקצועית.
  • ·         כמובן שיש צורך לבחור את השלטים גם בהתאם לעמידות שלהם. אין ספק ששלטי רחובות מעץ יכולים להיות פסטורליים ביותר ואפשר לראות אותם בעיקר במתארים הולמים וירוקים כמו למשל בקיבוצים או במושבים, אך חשוב לזכור שהם הרבה פחות עמידים משלטי רחוב מאלומיניום. שילוט רחוב מאלומיניום יקר יותר אך עמיד הרבה יותר.