שידרוג ואירגון חדר ילדים

בחורה עם מחשב נייד
חדר ילדים ..כמו הילדים עצמם המקום הכי דינמי, הבגדים מתחלפים,הספרים,המשחקים וההתענינות באותו צעצוע...
חדר ילדים ..כמו הילדים עצמם המקום הכי דינמי, הבגדים מתחלפים,הספרים,המשחקים וההתענינות באותו צעצוע…

החופש הגדול הוא הזדמנות נהדרת לשפץ ולשדרג את חדר הילדים.

לפעמים אתם עוברים לבית חדש, לפעמים רוצים להחליף את החדר בהתאם לצרכים המשתנים של הילדים.

לפני שאת רצה לקנות חדר "סט" חדש … ולצבוע קירות שלמים. הרבה רהיטים יכולים להשתנות עם הגודל המשתנה!

גובה – אותו שולחן להוסיף רגליים או הארכות רגליים וכבר משולחן משחק נמוך הפך לשולחן העבודה!

צביעת רהיטים – ואפשר גם לצבוע אותו מחדש. מה שחשוב לציין הוא בחירת צבע בטוח וידידותי לשימוש לילדים, כמו פוליאוריתן על בסיס מים. תקן עמיד, קל לניקוי וירוק. לקבלת מראה בסגנון רטרו עתיק, השתמש בצבע פוליאוריתן וינטג 'בכדי לתת את התוצאה הרצויה. אין צורך לפנות לנגר כדי להזמין רהיטים מתוחכמים. קצת צבע, קצת יצירתיות, קצת יוזמה יכולה לתת טוויסט לכל רהיט.

צבע בחדר -לגבי צבע יש לי בלוג כאן בבלוג פירוט, אבל בעיקר בחדר הזה בגלל השינויים התכופים בצרכים ובטעם, את יכולה להשתמש בשבלונות לציור קיר או מדבקות קיר, יש כיום מבחר עצום והשינוי שעושה בחדר הוא ענק והחשוב ביותר שכל אחד יכול לעשות בקלות ובקלות.

נגישות וארגון – כל גיל של ילד לפי גובהו ויכולתו לגשת ולקחת את חפציו. בין אם זה מדף, או מגשים וסלסילות , מחולקים לפי נושא .. ככה גם הכי קל להחזיר למקום ולמצוא שוב! בעולם השופע בו אנו חיים (תודה על כך) כמות המשחקים והצעצועים יכול גם למנוע גירוי ורצון למשחק. כי הכל נראה אותו דבר או חס וחלילה, משעמם! אז רק כמה משחקים נגישים שישתנו מעת לעת..כן וזה גם דורש מאיתנו קצת יותר מעורבות..מה שלא בשימוש באותו זמן בארון או באחסון. ועוד חודש, חודשיים להחליף . זה לגמרי מרגישד לילדים חדש ומרגש..לגלות מה השתנה. אז אחרי שנתנו להם לבחור..אפשר גם לאפשר להשתעמם או להמציא משחק לבד או לחבר בין משחקים, כל זה קורה בזמן שיש להם מרחב וזמן. וכמובן שזה יכול לקרות גם בבית וגם בחדר הקטן ביותר.במרחב המאפשר שם נוצר ומתפתח הדמיון.

במקביל משחק, בכדי שיהיה נחמד וטעים להגיש בשולחן בגובהו עם הכלים שלו, מים בכוס מהנה, עם צלחת של פירות חתוכים. מדהים כמה ישתו ויאכלו ולא יהיה "צורך" בממתקים / חטיפים.
אז לפני שאת יוצאת לקנות משחק חדש אתיכולה לעשות צ'ק אין בבית או לשאול חברים שילדיהם גדלו. לרוב את פשוט תמצאי את זה כבר סביבך. אפשרות נוספת היא לבדוק אם יש מקום להשאלת משחקים באזורך ..
החופש הגדול הוא גם זמן נהדר לעשות את השינוי יחד עם הילדים! יהיה לכם זמן איכות משותף, חסכון רב במשאבים (גם בכסף וגם תורמים לאיכות הסביבה שצרכנו פחות. והכי חשוב שתאפשרו לאנרגיית הצמיחה הטבעית של הילדים להגיע למחוזות חדשים.