שטראוס מזון טרי מציגה לקראת שבועות: סדרת פסטה מצוננת תחת המותג החדש eat good

צהרים טובים

חזרתי מאיטליה וכל כך מתאים שנמשיך את קו המזון והבישולים של איטליה המדהימה.
שטראוס דואגת לי למוצרים טריים נהדרים וטעימים להפליא. הפעם עם סדרת פסטה מצוננת מעולה.
אני אכלתי וניסיתי את הרביולי גבינות. שמעו נא המוצר מעולה ואיכותי
כולם טרפו בבית חיש מהר.

paasta_group-01

שטראוס מזון טרי מציגה לקראת שבועות:
סדרת פסטה מצוננת תחת המותג החדש eat good

מתכון משופר לרביולי וטורטליני עם מילויים עשירים, הפחתה במלח (לא יסומן ברפורמת סימון המוצרים), ללא חומרים מייצבים ומשמרים ובישול בדקה אחת בלבד

יפתח עצמון, מנכ"ל חטיבת מזון טרי: "מתוך הקשבה והבנה של הצרכים המשתנים של הצרכנים שלנו, אנחנו רואים שאחת המגמות הבולטות כיום היא חיפוש אחר מוצרי מזון המספקים פתרונות טעימים ומהירים לארוחה, וזאת מבלי לוותר על רכיבים איכותיים ואורח חיים בריא.
אל סדרת הארוחות המוכנות שלנו, תחת המותג "Eat Good" שהשקנו לאחרונה, מצטרפת היום הפסטה המצוננת שלנו, במתכון משופר הכולל רכיבים איכותיים.
חטיבת מזון טרי, חטיבת האוכל של שטראוס, שמה לה למטרה להתאים את המוצרים שמפתחת לצרכים המשתנים של ציבור הצרכנים שלה, ולספק להם מגוון רחב של פתרונות רלוונטיים. בתוך כך, הסדרה החדשה תציע גם טורטליני פטריות כמוצר נוסף בהכשר פרווה לצד הרביולי בטטה."

קטגוריית הפסטה המצוננת נמצאת בצמיחה ועומדת על 64 מיליון ₪ בשנה עם גידול של 4 מיליון ₪ מול שנה קודמת. בחמש השנים האחרונות ניתן לראות גידול של 30% לקטגוריה – כאשר שטראוס הינה החברה הצומחת ביותר בתחום. פסטה מצוננת של שטראוס מובילה את השוק ועומדת כיום על 49.6% נתח שוק. המילוי הנמכר ביותר בישראל הוא רביולי גבינה – והוא מהווה 52% משווי המכירות (סטורנקסט, שבועות אשתקד).

סדרת פסטה מצוננת בארבעה טעמים: טורטליני פטריות, רביולי בטטה, רביולי במילוי גבינות ורביולי תרד וגבינות. כשרות: פטריות ובטטה – פרווה, רביולי גבינות, חלבי, בכשרות מהדרין בד"ץ שארית ישראל. ניתן להשיג ברשתות השיווק.