שושיין, בית קסום של אופנה (או – איך התאהבתי בסטודיו של שירה אטיאס)

שושיין, מותג אופנה מבית המעצבת שירה אטיאס, פותח בית קונספט חדש, בתקופה יחסית מאתגרת בשוק האופנה הישראלי. יצאתי לבדוק הכצעקתה!

בחורה עם מחשב נייד

כל פעם כשאני מגיעה לנווה צדק אני מרגישה קצת כאילו טסתי לחו"ל, יש משהו בשכונה הזאת שמנתק אותך מעט מהסביבה העירונית הרועשת והעסוקה, קצב אחר. ללכת בין גלריות נסתרות, בתי קפה קטנים.. (מישהו אמר אסקפיזם במרחק חצי שעה נסיעה מהבית?).

אז כשהזמינו אותי לבית שושיין החדש בנווה צדק, היה לי ברור שאני חייבת להגיע.

שושיין, מותג אופנה מבית המעצבת שירה אטיאס (34), בוגרת שנקר, וגם אמא לשניים (ובכך קנתה אותי כבר מהרגע הראשון – אחוות אמהות שמגשימות את עצמן, וזה.).
את דרכה התחילה בסיום הלימודים דווקא בכיוון של עיצוב טישרטים שאותן מכרה בטי-מרקט ובחנויות שונות, ולאט לאט העסק הלך והתפתח, כאשר בשנים האחרונות עברה לעצב מהסטודיו הביתי שלה גם שמלות, שנמכרו בהצלחה במגוון חנויות בארץ.
לפני כשנה החליטה להגשים את החלום ולעלות עוד מדרגה, כאשר הגתה את הרעיון של בית שושיין, שהושק ממש לאחרונה.

שושיין1ש

הבית הוא בעצם מתחם קסום ומיוחד, שמכיל בתוכו את הסטודיו, שבו מעוצבים ונתפרים הפריטים, חלל לתצוגת הפריטים ולמדידה, חדר הלבשה אינטימי ונעים שבו יכולות גם כלות להתארגן ואפילו חצר מגניבה בחלק האחורי. באמת מקום שכייף להיות בו.

המותג עצמו צעיר ומרענן, ומציע פריטי לבוש לערב וליומיום, בהגשה קלאסית ונוחה, המתאימה לטווח גילאים של – החל מנערות נשף ועד לאימהות של החתן.

בסטודיו מספר קולקציות:

קולקציית בגדי ערב, הכוללת שמלות יפהפיות ונשיות מבדים נשפכים ועדינים, בשילוב תחרות, פאייטים, חרוזי סבארובסקי  ועוד. (טווח מחירים 450 – 2500 ₪).

קולקציית קז'ואל, הכוללת שמלות קצרות וארוכות, קלילות יותר, בשילוב פרינטים מגניבים וצבעוניות כייפית. (טווח מחירים 289 – 850 ₪)

קולקציית שמלות כלה, הכוללת גם שמלות ייחודיות הנתפרות במיוחד בעבודת יד וגם שמלות ready-to-wear שהן שמלות שיוצרו בכמות מצומצמת ומוכנות ללבישה כמו שהן (עם תיקונים קטנים הנדרשים כמובן). השמלות מעוצבות בסגנון רומנטי, מבדים נשפכים ומחמיאים, ומשולבות תחרות עדינות ורקמות מיוחדות. (אני מוכרחה להודות שזה עשה לי חשק ללבוש שוב שמלת כלה, ממש ככה). (טווח מחירים 1980 – 8000 ₪ וניתן גם להשכיר).

שושיין2

שושיין3

הסגנון העיצובי נוח ולא מתחכם, כאשר נעשה שימוש בבדים שנופלים בצורה מחמיאה על הגוף ויוצרים סילואט נשי קלאסי.

ניכר על שירה שהיא באמת אוהבת את מה שהיא עושה, כשהיא מדברת על העיצובים שלה היא מתמלאת חיוכים ורואים את האושר על הפרצוף שלה. אבל זה לגמרי מדבק – איך שנכנסים לבית הזה, אי אפשר שלא לחייך, הכל נורא מזמין ונעים, חו"ל אמרתי..?
לאחרונה התחילו בבית שושיין מסורת חדשה של אירועי קונספט, כמו אירוע הפרום לקראת נשף יב' או אירוע כלות, שבהם, לצד מכירת השמלות, הגיעו לסטודיו גם מאפרת ומעצב שיער שליוו את הבנות בהכנות לקראת הערב המיוחד שלהן.

שושיין4ש

דווקא בתקופה הזאת, שבה הרבה בתי אופנה נסגרים ומצמצמים פעילות, כל כך מעודד לראות מעצבת שצמחה לאט לאט ובנתה את עצמה, בצעדים קטנים, עם קהל לקוחות הולך וגדל, במשך כמעט שבע שנים, עד שהגיעה לנקודה שבה היא יוצאת החוצה אל העולם ומגשימה את החלום שלה באופן כל כך יצירתי ומעורר השראה. פשוט כייף גדול!

אז בפעם הבאה שאתן בנווה צדק, או בפעם הבאה שבא לכן להרגיש קצת חו"ל ואתן קופצות לנווה צדק ובטח אם אתן מחפשות שמלה מיוחדת לאירוע או סתם לערב קייצי כייפי עם חברים – תעשו לעצמכן טובה ותיכנסו לבית שושיין, חוויה קסומה מובטחת.

בית שושיין, יחיאל 8 נווה צדק, ת"א.

———————-

לעדכונים נוספים בואו לבקר בעמוד הפייסבוק שלי, כייף שם וצבעוני שם, וממש נחמד.

נירי שאול
אמא לשניים, אישה לאחד. גרה ברעננה, חולמת על לונדון ומנסה למצוא רגעים קטנים של נחת במירוץ הגדול של החיים. עוסקת בייעוץ תדמית עסקית, הגשמה עצמית, וגם מתופפת, כותבת, ועושה רק מה שאני אוהבת. לאתר שלי: http://www.nirishaul.co.il/ לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/NiriShaulBusinessImage