שובם של המכבים חנוכה 2018 – כך תזמינו כרטיסים בהנחה

בחורה עם מחשב נייד

זה ברור לי לגמרי שנוכה 2018 מתקרב וההורים מחפשים פעילויות, מופעים והצגות. מצאתי הצגה מעולה "שובם של המכבים" שהזמתי כרטיסים בהנחה.

תקציר שובם של המכבים חנוכה 2018: לפני 2170 שנה, החליטו היוונים, ששלטו בארץ ישראל, להטיל על יהודי הארץ את אהבת האלים היוונים. יהודה המכבי, הלוחם הצעיר, גרר את עמו כדי להיאבק למען הצדק והצווים הקשים. סיפור המרד ההיסטורי עולה על השלבים בחנוכה בשנת 2018 בגרסה קצבית חדשה, צעירה ומרגשת. סיפור על הנסים והנפלאות שהקימו המכבים, על גבורה ואהבה, ועל מעטים מול רבים;

שובם של המכבים, בהפקה הישראלית שתעלה בחג חנוכה 2018 ישתתפו עוז זהבי, חן אמסלם, אגם בוחבוט, רוני דלומי ומייקל לואיס. ההצגה היא בעצם מחזמר לילדים ולכל המשפחה. ללא ספק זהו מופע מושקע ששווה ללכת אליו מכיוון שמדובר בסיפור תנכ"י שכולנו גדלנו עליו וכמובן שהוא מתאים לא רק לילדים אלא להורים ולמבוגרים שבנינו.

באתר הבא תוכלו להזמין שובם של המכבים כרטיסים

שובם של הכמבים

עוז זהבי בתפקיד יהודה המכבי, רוני דלומי תגלם את מרים, חן אמסלם תגלם את ליסיטס בת אנטיוכוס, מייקל לואיס יגלם את אסטניס הבן של אנטיוכיוס ואגם בוחבוט תהיה המספרת.

אני הזמתי כרטיסים להצגה הזו ומחכה בכה צירוך לראותה. עדכן ביקורת לאחר מכן 🙂

מיכל
מיכל חנוכה, אמא לשלוש בנות מקסימות, עובדת כציירת צבעי גוף. בזמני הפנוי, הולכת להצגות ומשתדלת לא לפספס אף הופעה של זמרים שאני אוהבת :)