שברולט אורלנדו מבחן דרכים

גילוי נאות : קיבלתי את הרכב שברולט אורלנדו לנסיעת מבחן של 48 שעות
Jpeg
 
זכיתי ליבדוק עוד רכב של המותג שברולט, ואחרי שסיפרתי לכם על השברולט קרוז iFAMILY  ועל השברולט טראקס הפעם לקחתי את השברולט אורלנדו  מנוע טורבו בנזין 1.4 לטיול של 300 קילומטר ברחבי הארץ.
המסלול שעשינו:

Screen shot 2015-12-09 at 9.10.54 AM

המסלול שבחרנו הפעם היה צפונה לטבריה כשבדרך עשינו אין ספור עצירות עם הילדים לאסוף בלוטים, איצטרובלים ועוד כל מיני "אוצרות טבע", טיול בצוק ארבל וחזרה.

תחושת בטיחות:

גם הפעם, מה שהיה הכי חשוב לי ליבדוק הוא את תחושת הבטיחות ברכב והרכב לגמרי עמד בציפיות שלי, התימרון ברכב (שהוא גדול )מאוד נוחה, התחושה לעורך כל הנסיעה שהרכב מאוד מדוייק, יש ראיה מצויינת דרך הרכב (כבר יצא לי ליבדוק רכבים עם איזורי ראיה מתים וזה פחד אלוהים ).

ברכב שש כריות אוויר – שתי כריות אוויר קדמיות, שתי כריות צדיות ושתי כריות וילון. והוא מצויד בטכנולוגיית חיישני התנגשות שמשחררת באופן אוטומטי את נעילת הדלתות כשהיא מזהה פגיעה.

מערכות הבטיחות כוללות, בשתי רמות הגימור, מערכת ABS אלקטרונית הפועלת על כל הגלגלים. מערכת אלקטרונית לחלוקת כוחות הבלימה, אשר שולטת בעצמת הבלימה של כל אחד מהגלגלים כדי להבטיח את מרחק העצירה הקצר ביותר, מערכת בקרת אחיזה עבור תנאי כביש רטובים או חלקלקים ומערכת בקרת יציבות אלקטרונית וסיוע הידראולי לבלימה.

Jpeg

נוחות הישיבה:

כיסא הנהג מאוד מפנק ומאוד נוח לישיבה ומרגיש מרווח מאוד (אנחנו אנשים גדולים), הרכב סופר מרווח בעל 7 מקומות ישיבה מאוד נוחים בשורה האמצעית  (כולל המושב האמצעי ) ועוד 2 מקומות לגמרי מצויינים שאני חייבת לציין שחשבתי שרק ילדים יוכלו לשבת בהם אבל אחרי שהיתישבתי בעצמי  גיליתי שהמושבים נוחים גם לאדם מבוגר, יש לקחת בחשבון שפתיחת המושבים הנוספים באה על חשבון תא הטען.

Screen shot 2015-12-09 at 12.38.40 PM

יש 16 אפשרויות של סידורי ישיבה, עם קיפול של שורת המושבים השנייה והשלישית יחד או בנפרד לקבלת משטח מטען שטוח לחלוטין. המושבים הקיצוניים בשורה השנייה, הן מימין והן משמאל, ניתנים גם לקיפול כפול כדי לאפשר כניסה ויציאה נוחות לשורת המושבים השלישית.

אויזרים

86ca947e-edf3-4e65-88bc-f5682ea80e71

הרכב מאוזר ברמה מאוד גבוהה שכוללים כמו מראה נוספת פנורמית שרואים את כל יושבי הרכב (עם ילדים זאת ברכה בילתי רגילה להעיף במט מידי פעם),  פתח למיזוג אוויר ושקע מצת גם במושבים האחוריים מה שמאשפר הרבה שקט בנסיעה ( אף אחד במושב האחורי לא מיתלונן על קור או חום) בנוסף לאפשרות להטעין את הסלולרי גם מאחור .

הרכב מגיע בשתי רמות הגימור ניתן למצוא 6 כריות אויר ומערכות בטיחות מתקדמות הכוללות: מערכת בקרת יציבות ESP , מערכת בקרת אחיזה ETC  ומערכת בקרת עומס בלימה EBD. אבזור הכולל : מחשב דרך, בלוטות', מערכת MYLINK, מערכת חווית המשתמש של שברולט, חישוקי 16", וחיבורי USB ו 12 V.

התוספות בדגם ה LT כוללות, בין היתר – מצלמת רוורס מקורית, מושבים מחוממים, שמשות כהות, חישוקי אלומיניום ופנסי ערפל.

התחושה היא שחשבו על כל הפרטים הקטנים והופכים את הנסיעה להרבה יותר פשוטה שלא לומר מאוד מאוד נעימה.

מזגן וחימום ברכב:

עכשיו כבר מתחיל החורף…אומנם חורף ישראלי אבל עדיין לפעמים מאוד קר, ברכב במושבים הקידמיים יש חימום בכיסה הנהג שהאמת כשראיתי את זה העיניין הצחיק אותי אבל רצה הגורל שסוף השבוע בו לקחנו את הרכב היה קר במיוחד ומצאתי את עצמי מדליקה את החימום במושב ונהנת ביותר :).

עם כל הגודל של הרכב החום והקור מיתפרסים בצורה מאוד אחידה.

תא מתען:

לאורלנדו יש את אחד מתאי המטען הגדולים הגדולים בקבוצת הפנאי עם קיבולת של 1,499 ליטרים כאשר שתי שורות המושבים מקופלות (856 ליטר עד לקו החלונות), ויחד עם פתרונות האכסון הרבים

Screen shot 2015-12-09 at 12.40.49 PM

צריכת דלק:

הרכב מגיע עם  מנוע טורבו-בנזין חסכוני,  עם צריכת דלק עירוני – 9.8 ליטר ל-100 ק"מ בין עירוני – 6.2 ליטר ל-100 ק"מ ע"פ נתוני יצרן

Screen shot 2015-12-09 at 12.37.46 PM

 
לקבלת יותר פרטים תוכלו כאן בנוסף ממליצה לעקוב אחרי עמוד הפיסבוק של שברולט

שורה תחתונה: ממליצה ביותר! והכי חשוב : תינהגו בזהירות.

ואם אתם שואלים מה עשינו עם כל הבלוטים והאיצטרובלים שאספנו אז קבלו:

a895d5d2-e680-4467-a65c-d7e22cc26c28

ניפגש בטיול הבא:)

381fa75b-6731-48e9-b09d-c623207c256d

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))