רשת האופנה הבינלאומית AMERICAN EAGLE OUTFITTERS משיקה: SUMMER 2015

בחורה עם מחשב נייד

 
Screen shot 2015-05-09 at 2.56.45 PM
 
קולקציית הקז'ואל הקיצית של רשת האופנה האמריקאית OUTFITTERS AMERICAN EAGLE הינה קולקציה מושלמת לקיץ הישראלי במחירים אטרקטיביים מתמיד! היא מבוססת על מגוון רחב של שורטים מג'ינס וכותנה, חצאיות, שמלות אווריריות, מכנסי ברמודה, חולצות T, גופיות, חולצות מכופתרות ואקססוריז להשלמת המראה, כך שכל אחד יוכל ליצור את הסטייל האישי שלו.
קולקציית הנשים מספרת סיפור של חופש וים וניתן למצוא בה את מגוון הטרנדים הלוהטים של עונת הקיץ.
s
טרנד הבוהו שיק בהשראת פסטיבלי המוזיקה בקליפורניה ומראה היפי בווייב של שנות ה-70, בצבעוניות של לבן, שמנת, צבעי פסטל ופרחוניות רבה. הטרנד מוצג במגוון פריטים: שמלות מקסי, אוברולים, חצאיות קצרות, שורטים מבדים רכים בגזרה גבוהה, מגוון שמלות קצרות וקלילות וחולצות בשילוב קרושה ורקמות.
 
טרנד נוסף בקולקציית הנשים הוא הטרופיקל- צבע ופרחוניות! הטרנד מעניק מראה קיצי במיוחד בחולצות, חצאיות, שמלות, מכנסונים ואקססוריז . צבעים חזקים, הדפסים נועזים ושילובים ייחודים.
s
 
העונה משיקים ג'ינס חדש! EXTREME LEGGING. זהו בעצם טייץ מבד דנים רך ודק במיוחד בטכנולוגיה חדשה, אשר שומר על גזרתו לאורך זמן ומתאים בדיוק לעונה החמה. הג'ינס יושב באמצע המותן צר לאורך כל הרגל ומגיע עד הקרסול וזמין בשתי שטיפות: כהה ובהירה.
Screen shot 2015-05-09 at 3.15.51 PM 
בגדי ים:
קולקציית בגדי ים ייחודית בשילוב עם מותג ההלבשה התחתונה aerie הכוללת את גזרות החזיות הנוחות והאופנתיות של aerie גם בבגדי ים עם אפשרות לmix & match . 
בגדי הים מתאפיינים בקשת צבעים קיציים: אפרסק, ורוד, טורקיז, כחול, הדפסים שונים עם דגש טרופי ואפליקציות של תחרה וקשירות.
yam
להשלמת הלוק לחוף ישנן שמלות חוף וטוניקות, כובעים, משקפי שמש ותיקי חוף.
 
Untitled
 

   

מחירים:

חולצות T וגופיות: החל מ- 59.90 ₪

חולצות אריג: החל מ- 99.90 ₪

ג'ינסים: 199.90₪ – 229.90 ₪

מכנסיים קצרים: החל מ- 79.90 ₪

שמלות וחצאיות: החל מ- 99.90 ₪

בגדי ים: 99.90 ₪ לכל חלק

 

http://www.aeo.co.il/

 
 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))