רשימת המלצות (חלקית) לשנה החדשה

מי שכבר זכתה להכיר אותי או את הכתיבה שלי, בוודאי לא תצפה למצוא פה רשימת המלצות בנוסח "האמיני בעצמך", "התחברי לאמת הפנימית שלך", "חלמי בגדול" וכיו"ב. לא בגלל שאני מזלזלת בכל הנ"ל, אלא בגלל שאני מאוד גרועה בליישם אותם ולכן אין לי זכות להמליץ.

לכן, רשימת ההמלצות שלי כוללת בעיקר דברים חומריים, כאלו שאין צורך במאמץ מיוחד להשיגם (למעט אולי איזה הישג משמעותי במחאה החברתית שיאפשר לכולנו לקנות גם קצת מעבר להכרחי). חלקם כבר שלי, חלקם אני מקווה, יהיו במהלך השנה שתבוא עלינו לטובה.

סט כלים של קורנינג

בהפתעה גמורה כארבעה ימים לפני ראש השנה, החלטתי להזמין את הוריי אלי לארוחת ערב החג. אני ילדה רביעית, בת זקונים וכך יצא שכמעט חציתי את גיל ארבעים ומעולם לא אירחתי ארוחת חג.

הפעם הראשונה שלי הולכת להיות בקטן, עם אורחים מפרגנים, ובכל זאת, החלטתי לעשות את זה כמו שצריך. ארוחת חג חגיגית. הדבר הראשון שעבר לי בראש עת התחלתי לארגן את הארוחה, הוא שאין לי סט כלים ראוי. הצלחתי להגיע לגיל 40 עם שאריות של שלושה סטים לפחות שעברו איתי אי אלו דירות. חלק מהצלחות נפגעו בשוליים מיותר מידי מפגשים עם פינת הכיור או הארון, חלקן שרוטות, ואין לי שום דרך להרכיב שולחן ייצוגי ל 7 סועדים.

זו הזדמנות נפלאה עבורי לעבור למגרש של הגדולים ולרכוש לעצמי סט קורנינג איכותי. נכון, זול זה לא, והאמת, גם לא הכי יפה שיש. אבל זה עמיד בצורה מפתיעה, מחזיק לשנים ותמיד אפשר להוסיף עוד צלחות במהלך השנים כי הדגמים לא משתנים. אמא שלי מרחיבה את הסט שלה עם כל הופעה של נכד חדש במשפחה ואי אפשר לזהות אלו צלחות נקנו לפני 20 שנה ואלו לפני שנתיים. תענוג. (ודורש את המשפט- לקנות אוטו זול זה כמו לקנות אוטו יקר בתשלומים, כך גם לגבי סרוויס).

המחיר הכי זול שמצאתי, בחנות שיגריס באבן גבירול בת"א- 81 ש"ח לצלחת עקרית+צלחת ראשונה+צלחת מרק. אני התחלתי בשמונה מכל סוג ומקווה להרחיב במהלך השנים.

זו הדוגמא שאני בחרתי-(לדוגמאות נוספות והסבר על הפלא- כאן)

הספר "סיפור אהבות" של כנרת רוזנבלום.

החזקתי מעמד שבוע מהרגע שהרשת החלה להתמלא בבשורות על יציאת ספרה החדש של כנרת רוזנבלום (מהבלוג "פריזאית"), ועד שרכשתי אותו לעצמי ולאחותי כמתנת יום-הולדת.

"סיפור אהבות" הוא הרומן הראשון של כנרת רוזנבלום, כתוב בשפה נגישה וזורמת, מלווה בנופי ת"א ואיטליה ומספק סיפור שיגע בכל אישה שמאחוריה כמה שנות נישואים וילדים. כנרת לוקחת את השחיקה שמלווה לא מעט זוגות נשואים, למחוזות שרובנו לא נגיע אליהם, אבל הם ללא ספק מעוררי מחשבה ולעיתים כמיהה או פחד. כל אחת ונקודת מבטה.

הסיפור מלווה את גליה וכרמי, זוג שנישא לפני 10 שנים בעיירה האטלקית אורבייטו, וחוזר אליה להתגרש. במהלך הספר נחשפים חייהם של השניים במהלך השנים, העליות והמורדות והשחיקה שהובילה לפרידה.

לא מדובר ביצירת מופת, ולא נראה לי שכוון להיות כזה, אבל בהחלט תמצאו בו מקום לחשבון נפש על מצבכן הזוגי, אמהותכן והשגרה בה אתן חיות. אני סיימתי את הספר בשבת אחת ואהבתי בו במיוחד את העובדה שחלקו מתרחש ממש בשכונת מגורי בלב ת"א, רופאת הילדים שגליה הולכת אליה היא רופאת הילדים שלי, ישבנו על אותם ספסלים ושתינו את אותו הקפה. אני תמיד מציירת לי בראש את הסביבה בה מתרחשת העלילה של ספרים שאני קוראת, הפעם טיילתי עם העלילה במקומות מוכרים.

סיפור אהבות- כנרת רוזנבלום (הוצאת כתר)

טבעת מקולקציית דרוזי קוורץ- מגנוליה

שוב, מי שמכירה אותי יודעת שאני בחורה של תכשיטים עדינים מזהב ויהלומים, ובכל זאת, החיים לימדו אותי שלא הכל זהב ויהלומים.

השבוע יצא לי להתקל בטבעת של חברת מגנוליה ששבתה את ליבי ואין לי ספק שאמצא את ההזדמנות הנכונה לרכוש אותה. מדובר בטבעת מקולקציית וינטאג' חדשה של מגנוליה  הכוללת מגוון תכשיטים מעוטרים, חלקם באבן דרוזי קוורץ שהיא ע"פ מגנוליה אבן טבעית הנוצרת במהלך מיליוני שנים. אבן הדרוזי קוורץ מורכבת מקריסטלים קטנים והיא בעלת מראה קטיפתי ורך. היא מופיעה כגרגרים קטנים דמויי סוכר או כגביש גדול. הטבעת עצמה עשויה גולדפילד שהיא סגסוגת של מתכות, הכוללת זהב. הגולדפילד לא מאבד מצבעו ולא מתקלף ונראה תמיד כזהב והוא קל לעיבוד וזול בהרבה מהדבר האמיתי.

מחיר הטבעת לא זול יחסית למחירים במגנוליה, אבל היא כ"כ יפה, ועדיין זולה מתכשיטים בסגנון דומה הנמכרים במקומות אחרים.

מחיר הטבעת- 517 ש"ח (בתמונה נראה כי בסיס הטבעת עשוי כסף, למיטב זכרוני הטבעת שאני צדתי בעיני היתה עשויה כולה גולדפילד ואותה אני ארצה).

מכונת קפה נספרסו

וידוי- אני לא שותה נס קפה. כמי שגדלה לאמא ששתתה כחמש כוסות נס קפה ביום, פיתחתי רתיעה עמוקה מהריח. ריח של נס קפה עושה לי בחילה. טעמתי אולי פעמיים בחיי ולא הצלחתי להנות. מצד שני- אני מאוד אוהבת קפה. ביום שהתוודעתי לקיומו של קפה הפוך, בהיותי בצבא, חיי השתנו. למזלי עם שחרורי מהצבא התחלתי לעבוד במלצרות וכך נחסכו ממני אלפי שקלים שהיו יוצאים על טייק אווי מידי בוקר לו הייתי עובדת בעבודה אחרת.

לפני כעשור, ביום הולדתי השלושים קיבלתי מבעלי שיחיה מכונת קפה של נספרסו באריזת מתנה. מאותו היום היא לא הפסיקה לעבוד (כשיצאנו ללדת את בננו הבכור, שכחנו את מכונת הקפה פתוחה, אני לא אגזים אם אומר שבמהלך כל הלידה הייתי עסוקה בנזק שעלול להיגרם למכונה, או לבית, מקצר חשמלי איום שיתרחש כשאנחנו לא בסביבה. למכונה, לבית ולילוד שלום).

כל בוקר אצלנו נפתח בשתי כוסות קפה הפוך. לא אחת המכונה עובדת גם אחה"צ ומארחת לא מעט אנשים. היא ללא ספק החזירה כל שקל שעלתה, וזכתה בתואר המוצר הכי שימושי שנרכש עבורי. לדעתי זה נס שמכונה ביתית פשוטה מצליחה לעבוד כעשר שנים ללא תקלות. ובכ"ז לאחרונה היא לא כתמול שלשום, מתחילה קצת לנזול ולהסתם ודורשת תחזוק יותר רציני. זה הזמן לרכוש מכונה חדשה לעשר השנים הבאות. ויפה שעה אחת קודם.

זו המכונה המיועדת שטרם נרכשה כי תמיד יש משהו דחוף יותר. 1700 ש"ח במקור. כמעט תמיד יש עליהן מבצעים במקומות שונים. צריך לקחת בחשבון שהמכונה עובדת על קפסולות שעולות מעט יותר מ 2 ש"ח ליחידה. אנחנו מזמינים כ 100 קפסולות בערך אחת לחודש. הן מגיעות הביתה עם שליח עד יומיים לאחר ההזמנה. תענוג.

מסאז'

קרן היא אמנם בת גילי, אבל נשואה לבן דודי כבר כמעט 20 שנה. בגיל 21, דקה לאחר שסיים קורס טיס, דן הודיע שהוא נושא לאישה את חברתו בת ה- 20. לא מעט גבות הורמו, לא מעט לשונות צקצקו, ובכל זאת, 20 שנה עברו והזוג נשוי באושר, מגדל 2 בנות ובן, וזה עתה המשפחה כולה חזרה מטיול של שישה חודשים ברחבי העולם. אין סיכוי שנכון להיום הייתי בוחרת מיוזמתי לבלות 24 שעות ביום במשך ששה חודשים עם שלושת בניי ואבא שלהם בארצות נידחות, אבל אי אפשר שלא להעריץ את הבעיטה במוסכמות, והערעור לגבי מה נכון ומה לא.

קרן עובדת כדולה ומדריכת הכנה ללידה. במהלך הטיול הארוך השתלמה בעיסויים בניו-יורק, תאילנד וגוואטמלה וכשחזרה פתחה קליניקה לטיפול בנשים (גם לכאלו שאינן בהריון). מזה למעלה מחודש קרן מנסה להזמין אותי לקבל ממנה מסאז' ואני דוחקת את זה לתחתית סדר העדיפויות כי היום קצר והמלאכה מרובה, אבל מניסיון עבר, אין כמו מסאז' איכותי כדי לקבל זריקת אנרגיה לשנה החדשה (או לפחות לשעתיים ממנה).

אם אתן לעומתי, מצליחות להקדיש תשומת לב לגוף ולנפש, ומעונינות לפנק את עצמכן במסאז' בידיים מיומנות, אתן מוזמנות לפנות לקרן, סוגי הטיפולים שהיא מציעה-

אירוודה – עיסוי בשמנים וקומפרסים חמים של צמחי מרפא
עיסוי באבנים חמות – עיסוי בשמנים בשילוב אבנים חמות
עיסוי תאילנדי
עיסוי נשים בהריון ולאחר לידה
עיסוי בטן: עיסוי ייחודי בשיטת המאיה הממוקד בבטן האישה וגב תחתון עוזר ל: בעיות פוריות, כאבים בזמן מחזור, דימום כבד, מיגרנות, קשיי עיכול, שחלות פוליצסטיות,קשיי גיל המעבר ועוד.

קרן מטפלת בשתי קליניקות- בתל אביב קהילת סלוניקי 11 ובגדרה ברחוב בן גפן 48.

מחירים: עיסוי של שעה: 260 ₪ עיסוי של שעה וחצי 330 ₪. למגיעות דרך הבלוג, 10% הנחה עד סוף נובמבר (רק לציין שאתן הגעתן דרך הבלוג של הקונה נחמה, אפשר גם להזמין כמתנה לחברה/אמא/אחות).

נייד קרן נוה : 0544595401

שתהיה לכולנו שנה נפלאה

ועדיין לא מאוחר לתת