רק תזכרי שאת חורצת גורלות

13 שנה של מסלול קריירה מדוייק כשכירה הביאו אותי לעצור, להסתכל לאחור ולהחליט להתחיל הכל מהתחלה

קרדיט (אלבום פרטי)

אל תחום הגיוס והמשאבי אנוש הגעתי במקרה.

מהר מאוד הבנתי שתחום הגיוס בחברות ההשמה(תיווך בין עסקים וארגונים שזקוקים לעובדים לבין מחפשי עבודה) הוא לגמרי מכירות. יש יעדים, יש תמריצים, הכל נמדד בדוחות רווח והפסד ,נמדד ברווחיות ואסטרטגיה וסגירת משרה מעוררת סיפוק רגעי מושלם.

כך יצא שהכלים הראשונים שקיבלתי היו עסקיים וניהוליים.

האסימון לגבי מהות המקצוע שבחר בי נפל לי כמה שנים לאחר מכן ,כשנכנסתי לתפקיד בו ניהלתי את המחלקה שגייסה את העובדים לארגון בו עבדתי, כלומר נפל בחלקי להיות במעמד להחליט מי כן ומי לא יקבל תפקיד כזה או אחר.לא באמת הבנתי את זה והתמקדתי באיך עוזרים למנהלים המגייסים לאייש כמה שיותר מהר את התקנים הפתוחים.

HR  בכירה ממני אשר קצת נבהלה מה"וייב" העסקי שהגעתי איתו, אמרה בעדינות,

רק תזכרי שאת חורצת גורלות.

שמעתן את האסימון נופל?!

אנשים מתחבטים רבות במה לעסוק ואיך להגשים את עצמם ואת חלומותיהם ברמה המקצועית.במקרה הטוב ,מצליחים להחליט מהי משרת החלומות ומסלול הקריירה שיוביל אליה, מגישים מועמדות לחברה שחפצים לעבוד בה והתפקיד שלי להחליט אם הם מתאימים או לא. אם חלום יתגשם או לא. אם ערוץ פרנסה חדש ייפתח, או לא.

קרדיט(אלבום פרטי)
אלבום פרטי

לימים הגעתי לתחום הlow tech  הסקסי ביותר בעיניי, והוא ענף הרכב.

התאהבתי, באותנטיות, בייחודיות, והכי הרבה באנשים. אחד(באמת מיוחד) אפילו לקחתי איתי הביתה, אבל אותו נשמור לפוסט אחר. בנוסף, נגע לליבי תהליך ההתפתחות הארגונית שעומד בפניי החברות בתחום,ניהול ופיתוח ההון האנושי אל מול שוק התעסוקה המשתנה .במרכז כל זה עמד ועומד לנגד עיניי הרצון לחבר בין האדם המתאים וצרכיו התעסוקתיים לתפקיד ודרישותיו המקצועיות . לטפח ,לכוון ולסלול עבורו את מסלול הקריירה עליו חלם.

יצאתי לעצמאות כדי לבנות חברת משאבי אנוש שלא רואה מספרים אלא רואה אנשים, וחלומות.

נעים מאוד אני מורן , עוסקת בתחום הגיוס, אבחון וייעוץ לארגונים בתחום משאבי האנוש . אוחזת במשרות שהן חלום של מישהו ועושה הכל כדי למצוא את החולם. בזמן הנכון, לתפקיד הנכון.

לצידי, רונה, שותפתי העסקית וחברתי בלב ובנפש. ויחד אנחנו רונה ומורן- קריירה בענף הרכב.

קרדיט(אלבום פרטי)
אלבום פרטי