רעיונות ועצות ליום הולדת לבנות 8

רעיונות ועצות ליום הולדת לבנות 8

בתכם בת שמונה ואתם מעוניינים להפתיע אותה במסיבת יום הולדת מקורית ומרשימה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי השכרת שירותיה של מפעילת ימי הולדת מקצועית שתשמח לשתף פעולה עם ההורים ולרקום יחדיו הפעלת יום הולדת לבנות 8 וזאת בהתאם להעדפותיה של נסיכת יום ההולדת שלכם. הסיבה שבחרנו להתעכב במאמר דווקא בנושא יום הולדת לבנות בגיל יחסית מתקדם כמו גיל שמונה ולאו דווקא גיל אחר היא מפני שמגיל שמונה ואילך עובר על הנבנות שינוי בחשיבה ובתפישת העולם שלהן. לא בהכרח מה שהיה רלוונטי אליהן בגיל 4 או גיל 5 יהיה רלוונטי מגיל שמונה ואילך. בגיל זה הבנות כבר בילו כמה שנים בבית הספר והן יותר מחוברות לעולם המתבגר מאשר אל עולם הילדים. הן כבר רואות את דפוסי הלבוש של אמא ונשים נוספות שבסביבתן. מה שמרחיב את אופקיהן בקשר לתחומי העניין שלהן. אם בגילאים קטנים יותר חגגתם לבנות יום הולדת נסיכות לדוגמא הבחירה הזאת תהיה מאוד לא מוצלחת בגיל 8 . אך מהצד השני גם לא תצטרכו לשבור את הראש כיצד אתם צריכים לחגוג לבת שלכם יום הולדת אלא היא פשוט תגיד ותדרוש את יום ההולדת שהיא רוצה לחגוג עם כל בנות הכיתה שלה.

המדריך לבחירת הפעלה ליום הולדת לבנות 8

הפעלת יום הולדת לבנות 8 – רעיונות

יום הולדת לבנות 8 יכול להיות אירוע מוצלח או כשלון. כיוון שאף הורה אינו מעוניין שבתו תתאכזב ממסיבת יום ההולדת שלה, חשוב לבחור את אותן הפעלות שמתאימות לילדה. ילדות בנות שמונה הן ילדות שמבינות דבר או שניים ולכן חשוב מאוד לבחור בנושאים/תכנים שמעניינים את הילדה ואת חברותיה. הורים רבים סבורים שילדה בת שמונה אינה יכולה לקבל החלטות ולכן הם בוחרים עבורה את התכנים ומחליטים על הפורמט המתאים ביותר של יום ההולדת, צעד שיכול להתברר כשגוי. בגיל שמונה הילדות כבר נמצאות במסגרת בית ספרית וההתפתחות הקוגניטיבית שלהן מפותחת ולכן יש להתאים את ההפעלה לגיל הילדה ולתחומי העניין שלה. בנוסף, בגיל זה יש הפרדה בין בנים לבנות והילדות מתעניינות יותר בכל מיני נושאים ומודלים נשיים לחיקוי, זו הסיבה שאנחנו עדים לקונספטים נרחבים מאוד לבנות כמו לדוגמא יום הולדת דוגמניות, יום הולדת ספא, יום הולדת זומבה, יום הולדת ריקודים, גאליס ועוד.

רעיונות ליום הולדת 8- הפעלות שונות

ניתן להחליט על יום הולדת שמשלב נושאי ילדות ומעבר אל עולם הנעורים. ילדות אוהבות דוגמניות, שחקניות, בלונים בצורת לב, סרטים רומנטיים, לבוש אופנתי, עולם שלם שצבוע בצבעי ורוד ולבן, הפעלת ריקודי זומבה ועוד. חלק מההפעלות האפשריות הן:

הפעלות ימי הולדת לבנות גיל 8

  • יום הולדת מסיבה- ניתן להחליט על הפעלת יום הולדת לבנות שמערבת מסיבה גדולה עם בלונים ורודים, סדנת לבוש, זוהרים, עיצוב אטרקטיבי בצבעים ורודים ולבנים, פרחים, ריקודי זומבה ועוד.
  • מסיבת נשף- יש אפשרות לחקות את עולם המבוגרים ולהחליט על מסיבה ורודה עם דוכני מזון בהם מוגש פינגר פוד ודוכני שתייה בהם יש קערית פטל פונץ' או שהמשקאות מוגשים בכוסות קוקטייל. ניתן לבקש מהמפעילה ללמד את הבנות שמוזמנות למסיבה ריקוד יום הולדת מיוחדת שיוקדש לילדה שחוגגת יום הולדת, ריקודי זומבה ועוד.

לסיכום, יום הולדת לבנות 8 תמיד יערב שילוב קסום של ילדות ונעורים. מפעילה מקצועית תציע מגוון רעיונות של הפעלות שונות שמתאימות ליום הולדת של בתכם. לאחר אישור של ההורים, המפעילה תוציא לפועל את הקונספט וההפעלות השונות עליהם סוכם, דבר שיסב הנאה רבה לבתכם וחברותיה.

למיידע ועוד המון רעיונות לימי הולדת לילדים – אתם מוזמנים להיכנס אל האתר שלנו – "שירי – הפעלות ימי הולדת לילדים"

ייתכן שעוד יעניין אותך:

הפעלה ליום הולדת לשבור את הקרח

הבלוג המלא של שירי הפעלות לימי הולדת

הפעלה ליום הולדת הבחירה הנכונה בשבילך

כיצד לחגוג יום הולדת לילדים בחורף

מפעילה ליום הולדת – כיצד לבחור ומה באמת חשוב לדעת

למה כולם אוהבים יום הולדת פיראטים

הפעלת יום הולדת מטורפת לבנות בלבד

הפעלה ליום הולדת – לשבור את הקרח

עדי שירי – הפעלות ימי הולדת לילדים

הפעלות ימי הולדת לילדים בפתח תקווה

עמוד הפייסבוק - שירי הפעלות - ימי הולדת לילדים
בוא לבקר בעמוד הפייסבוק של שירי הפעלות – ימי הולדת לילדים
ימי הולדת לילדים
ימי הולדת לילדים
מפעילה ליום הולדת
שירי הפעלות ימי הולדת לילדים – מפעילים לימי הולדת בכל הסגנונות

 

adidoshiri
שמי עדי שירי ואני מפעילה לימי הולדת לילדים , במקצועי אני גננת , מדריכת סלסה , ומדריכת זומבה בעלת תואר ראשון בחינוך . האתר שלי מציע הפעלות ימי הולדת לילדים בכל הסגנונות כמו : יום הולדת לגיל הרך , יום הולדת לאבירים ונסיכות , ימי הולדת לבנות , יום הולדת פיראטים יום הולדת ספורט יום הולדת זומבה ועוד . פתחתי את הבלוג הזה כדי לתת לכם שלל רעיונות ועצות בנוגע להפעלות יום הולדת . כדי להיווכח ניתן להזמין בטלפון: 052-6409087 או בקרו באתר שלי : http://www.adi-shiri.com