רוצה להוציא את החרקים מהבית? הדברות מיכאל ובוריס

הדברה בבית נגד חרקים ומזיקים אחרים – איך מדבירים ולמי פונים?

 

אנשים רבים בוחרים להדביר את ביתם מידי קיץ במטרה למנוע את חדירתם של חרקים רבים. חושבים להדביר את דירתכם? שירותי הדברות מיכאל ובוריס הם התשובה עבורכם. שירותי הדברות מיכאל ובוריס כוללים את כל חומרי ההדברה הטובים ביותר שעשויים מחומרים טבעיים בלבד. עד לפני מספר שנים לא רבות, מרבית המדבירים בחרו לעשות שימוש בחומרי הדברה הכוללים חומרים כימיים ומסוכנים לבריאות. בהמשך המאמר נגע בהבדלים המשמעותיים בין חומרי הדברה כימיים לבין חומרי הדברה אורגניים, כך שתוכלו לבחור נכון את ההדברה שתבטיח תוצאה מיטבית תוך שמירה על בריאותכם ובריאות כלל המתגוררים בדירה.

 

לא את כל החרקים ניתן להדביר בעזרת אותה שיטת הדברה – הכירו את ההבדלים בין שיטות ההדברה השונות

 

מעבר להבדלים בין חומרי ההדברה, ישנם גם לא מעט הבדלים בין שיטות ההדברה השונות. חברות הדברה מקצועיות מכירות את השיטות הטובות ביותר שיבטיחו למגר את הופעתם של כל סוגי החרקים מדירתכם. לא מעט מדבירים שאינם מספיק מקצועיים בוחרים בשיטות הדברה שאינן מתאימות, וגורמים למיגור חלקי בלבד של חדירת החרקים לפנים הדירה. לכן, חשוב להדגיש ולומר כי כל חרק מצריך שיטת הדברה שונה. ההבדלים המרכזיים בין שיטות ההדברה השונות באים לידי ביטוי בחומרי הגלם מהם מייצרים את חומרי ההדברה וכן במיקום ההדברה. ישנם חרקים המחייבים את המדבירים להזריק חומרי הדברה אל מתחת למרצפות בכדי למגר את חדירתם לגמרי. מדבירים שלא יעשו זאת ויסתפקו בהדברה על פני הקרקע, לא יצליחו למגר לחלוטין את הופעת החרקים. הדברות מיכאל ובוריס מבטיחים ללקוחותיהם הדברה מותאמת לכל סוגי החרקים.

 

חומרי הדברה אורגניים לעומת חומרי הדברה הכוללים חומרים כימיים – כל מה שחשוב לדעת!

 

מעבר לשיטות ההדברה השונות, חשוב שתכירו גם את כל ההבדלים המשמעותיים בין הדברה הכוללת חומרים כימיים לבין הדברה שכוללת חומרים טבעיים בלבד. ראשית, חשוב להדגיש כי כיום ישנן הדברות אורגניות איכותיות המבטיחות הדברה הרמטית לטווחי זמן ארוכים. בשונה מהמקובל לחשוב, הבוחרים בהדברות אורגניות אינם צריכים להתפשר על איכות ההדברה. אז מה הם ההבדלים? ההבדל הראשון הוא כמובן פערים בריאותיים. ההדברות הכוללות חומרים כימיים מסכנות את בריאותם של המדבירים וכן את בריאותם של כל הגרים באזור המודבר. לעומת זאת, הדברות אורגניות הכוללות חומרים טבעיים בלבד נחשבות להדברות בטוחות שאינן מסכנות את בריאות כלל הסובבים. מעבר לכך, ההדברות הכוללות חומרים כימיים כוללות ריחות חזקים ומחייבות את הגרים בדירה להתפנות ממנה לזמן ממושך. לעומת זאת, הדברות אורגניות הכוללות חומרים טבעיים אינן כוללות ריחות כלל ואינן מצריכות מבעלי הדירה לעזוב אותה כלל. בחרו נכון שירותי הדברות מיכאל ובוריס והבטיחו לעצמכם הדברה איכותית, מקצועית ובטוחה.