רופא שיניים מומחה – הבחירה היחידה לטובת השיניים שלכם

רופא שיניים מומחה - הבחירה היחידה לטובת השיניים שלכם

רופא שיניים מומחה - הבחירה היחידה לטובת השיניים שלכם

אין אדם ששיניו לא חשובות לו, הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינת אסתטית. מסיבות אלו חשוב מאוד לטפל בשיניים הקבועות שלנו, לתחזקן ולשמרן ככל שניתן. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות התקשרות עם רופא שיניים מומחה שמועסק במרפאת מומחים מובילה. מדוע זה כל כך כדאי? הישארו עימנו.

במה עדיפים המומחים על פני רופאי שיניים רגילים?

רופאי שיניים מומחים הם רופאים שהמשיכו למספר שנות לימוד נוספות על מנת להתמקצע מעבר ללימודים הכלליים. ישנן מרפאות שיניים שמראש מעדיפות להעסיק אך ורק רופאים שכאלה ובהתאם לזאת מכונות מרפאות מומחים. התקשרות עם רופא שיניים שמועסק במרפאות שכאלה תציע לכם מספר יתרונות מובהקים:

• טיפולים ברמה הגבוהה ביותר – כל הטיפולים מבוצעים ע"י מומחים בתחומם, בין אם מדובר על טיפולי שורשים, טיפולי שיקום הפה, השתלות שיניים, טיפולי חניכיים ועוד. הדבר אף מאפשר קיום סיעור מוחות בין המומחים שיוביל לטיפול הטוב והיעיל ביותר למטופל.

• כל הפרוצדורות הנלוות במקום אחד – במקום לקבל הפניות הלוך ושוב אל מכוני הדמייה למיניהם ולבזבז זמן רב מעבר לטיפול עצמו, חלק מהמרפאות המובילות מציעות את כל הצילומים וההדמיות (לרבות CT לסת!) בו במקום, שכן הן מחזיקות את כל הציוד בעצמן.

• טיפולי שיניים בהרדמה מלאה – רק רופא שיניים שקיבל אישור מיוחד ממשרד הבריאות יוכל להציע לכם גם טיפולי שיניים בהרדמה מלאה. טיפולים אלו נוחים מאוד עבור המטופל, חוסכים בזמן ובעלויות, אך האישור לבצעם מטעם משרד הבריאות ניתן רק למרפאות המומחים האיכותיות ביותר.

עוד נציין כי חלק מרופאי השיניים המומחים בישראל מובילים את חזית המחקר והפיתוח בתחום, ובזכותם מטופלים רבים נהנים מאיכות חיים גבוהה בכל רחבי העולם. נציין במקרה זה את שתלי הזיגומה והמירס החדשים שמוצעים אך ורק במספר מרפאות בודדות בישראל ומתאימים עבור מי שבעבר קיבל תשובה שלילית באשר לסיכויי ההצלחה של השתלת שיניים בפיו, בשל מיעוט בחומר עצם בלסתות.

יתרונות נוספים שתמצאו אצל המומחים

מעבר לזאת, ישנם עוד מספר יתרונות שתזכו בהם רק אם תשכילו להתקשר עם רופא שיניים שעובד במרפאת מומחים מובילה. למשל, מרפאה שכזאת תעשה את הכל על מנת להקל עליכם בקבלת הטיפולים וזאת באמצעות זמינות גבוהה גם כאשר מדובר ברופא מומחה, אפשרות בחירה בין מספר סניפים, שקיפות והוגנות בתהליך הצעת המחיר, ואף אפשרות לקבלת חוות דעת שנייה באמצעות המייל תוך שליחת כל החומר לעיון.

בנוסף, רופא שיניים מומחה לעולם לא יהסס להעניק לכם אחריות מלאה על כל הטיפולים, הכתרים והשתלים מאחר והוא מאמין בתוצאות עבודתו ומראש ידאג להשתמש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר.