ראש עיריית ירושלים הנכנס משה לאון מדליק את החנוכייה הגדולה בעולם

ראש עיריית ירושלים הנכנס משה לאון
מדליק את החנוכייה הגדולה בעולם

שעלות הקמתה חצי מיליון ₪

משה לאון, ראש עיריית ירושלים, בכירי העיר, אנשי עסקים ומפורסמים, הגיעו אתמול בערב (יום א), לגג קניון הדר בירושלים, להשתתף בהדלקת נר ראשון של חנוכה, עם החנוכייה הגדולה ביותר בעולם, שתאיר את העיר ירושלים, במהלך כל 8 ימי החג. את האירוע הנחה גדי סוקניק.

אייל סקוזה מנכ"ל קניון הדר פתח את הערב ואמר: חנוכייה זאת הינה מתנתנו לעיר ירושלים. תקוותנו היא שאור החנוכייה יגיע לכל קצוות העיר ולכל קצוות הארץ, חג חנוכה הוא חג הגבורה, הגבורה האישית של כל אחד ואחת באשר הם, והאור אשר מופץ יכווין להם את הדרך הנכונה. במשך כל ימי החג, מדי ערב תיערך הדלקת נרות ומיצג אורות לקהל הרחב."

סקוזה עדכן כי עלות הקמת החנוכייה מסתכם בחצי מיליון ₪ ומידות החנוכייה: גובה כ-11 מטרים (בגובה של בניין בן 4 קומות) והיא משתרעת על רוחב של כ-54 מטרים והיא מצופה במסכי LED זוהרים ומאות מטרים של תאורה, פסי לדים ו 500 נורות ליבון.

את הטקס חתם ראש העיר הנכנס משה לאון שהצהיר: "אני נכנס לתפקיד כראש העיר רק מחרתיים". לדבריו: "המיוחד בחג זה שהוא מלכד את כולנו: החילונים, הדתיים והחרדים – כולם מדליקים נרות חנוכה ואני מבטיח שבתפקידי החדש אדאג ללכד את כל תושבי ירושלים".

על החנוכייה הגדולה בעולם אמר משה לאון: "תושבי ירושלים ייהנו ממייצג מרהיב של חנוכייה, שלא נראה עד כה בעולם. עיר הקודש ירושלים המפיצה אור לכל העולם, תהנה בחג זה להפיץ את האור תרתי משמע. המיזם החברתי נועד לקרוא לכל תושבי ישראל לבוא וליהנות מחג החנוכה בעיר הקודש, חוויה רוחנית אחרת".

בין המשתתפים באירוע נכחו: זאב שטיין – מנכ"ל ריבוע כחול נדל"ן, הרב הראשי לירושלים- הגאון הרב אריה שטרן שליטא, עו"ד יצחק שמעוני- סגן נשיא בית המשפט העליון, עו"ד אלישע פלג – חבר מועצת העיר ירושלים, עמית יולביץ – מנהל מסחר נדל"ן כלל ביטוח, רז זלצמן – מנהל נדל"ן כלל ביטוח, שמואל עטיה – בעלי עטיה נכסים, דיעל ענתבי – סגנית ראש העיר, עופר ברקוביץ'- חבר מועצת העיר ירושלים, דני בונפיל- יו"ר הסתדרות העובדים ועוד.